|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en Disarmonia Mundi!!!! signature |
|
dr000000lzzzzzzzzzzzz én de eerste mei is toch iedereen thuis Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: mwoehahahahahahaha Member of the iso-betawuste crew!! |
|
have mercynary signature |
|
Zal toch niet hele dag gaan zingen zijn é? Kan toch gerust 's avonds naar concert afzakken? Desnoods *bros* je (alweer) eens é Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik zie nog wel! eerst weer crediet opbouwen mercenaaryyyyy!!! signature |
|
Zucht....heb geloof ik een driekwartjaar terug ook al een topic hierover geopend. Blijkbaar was ik toen de enige die ze kende....... Als je mercenary goed vind moet je ook maar eens naar Misery inc. luisteren |
|
quote: Dit topic is al geopend in 2002 Misery inc. is best ok, maar doet het toch niet volledig voor me... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
1e cd was beter dan de tweede.... Wat vind je van KSE? |
|
Tamelijk geniale shit, dit. Ollie bedankt! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
mercenary op cd is best te pruimen. Live ? AFSCHIETEN wat een kutband |
|
quote: Hey, bronvermeldingsmaaaan, thank ME!!!!! Muhahahaaaaa *klopt zichzelf op schouder* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
net gehoord in de kroeg, bleek het al langer te kennen. maar deed me geen ruk Je moeder. |
|
Zo, geen enkel commentaar op het 'nieuwe' album van Mercenary? "Architect of Lies" is toch al een paar maanden uit en voor mij was het een zeer goede besteding van 10 euro op Graspop. Ik vind het echt een geweldig album, dat zeker mijn jaarlijstje zal halen. |
|
Geen idee, nieuwe niet geluisterd. Seize the fokking night blijft toch te hard heerschen. Bruce Banner |
|
Goeie plaat idd, die laatste. Draait hier nog regelmatig zijn rondjes. |
|
superplaat, superband wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Terug van Waldrock de nieuwe geluisterd. Heerschend Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: + superzanger! |
|
Was van de laatste plaat wat minder onder de indruk. Wel ok hoor maar niet zo vet als het eerdere werk. En uiteraard spelen ze live ook veel van het nieuwe werk en van mij hoeft dat niet zo nodig. |
|
NP: The Hours That Remain Heerlijk album, toch maar eens kijken of ik de rest van het spul ook nog eens op de kop kan tikken |
|
De halve band weg: http://www.mercenary.dk/statement.php [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-11-2009 17:19] |
|
Nou, lekker dan |
|
Mike and I wanted to play faster, heavier and more modern (yet old school) material Modern old school drugs? signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |