IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Als de kat van huis is .... Vorige pagina | Volgende pagina
Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-10-2002 22:08 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

mja, ik word er gestoord van dat het nooit lief gevraagt kan worden.. en sommige mods maken er een hobby van ofzo, 50 topics achter elkaar afgaan ontopic roepen gelijk een smile d'rbij donderen... daar word ik echt (!@^#^@!# van.. kan 't dan nooit es vriendelijk gevraagt worden?!
damn.. al dat geroep.. en alst je niet aan staat krijg je gelijk een zielig antwoord van klachten kun je naar blabla sturen, mailadres erbij "jammer dat het zo moet hoor..." gelul d'r bij.... damn... dat staat me niet aan!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-10-2002 22:09 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Het was echt alleen maar als geintje bedoeld en zover ik weet hebben we ook niemand echt in de weg gezeten. Ik vind het echt heel erg jammer dat er zo op gereageerd wordt. En het valt me van de betrokken moderators ook verschrikkelijk tegen. Als ze het echt zo vreselijk vonden hadden ze ook een mailtje aan ons persoonlijk kunnen richten die avond. Maar in plaats daarvan moet paul er meteen bijgeroepen worden...


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-10-2002 22:09 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Het was idd een geintje, en ook best wel leuk om uit te voeren

dat het soms moeilijk is om te moderen ja dat hoef je me niet te vertellen.

ik vindt echter dat het de laaste soms wel een beetje te strict wordt gemodereerd.

verder gaat het wel lekker geloof ik.

de groeten and dont ban the fun.



Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-10-2002 22:10 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

mag ik even vragen wat er eigenlijk gebeurt is?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 22:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer trouwens dat de betrokken moderators niet even vertellen wat hun mening is.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-10-2002 22:30 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ja, best opvallend.....


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-10-2002 22:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

OK HEREN LEUK GEWEEST!!!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-10-2002 22:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Bij deze een geforceerde reactie, terwijl ik er verder geen woorden meer aan vuil wilde maken:

Ik weet dat ik op dat moment aardig geirriteerd was. De betrokken users hadden gewoon moeten kappen toen Dargull het topic opende waarin hij vertelde dat het zat geweest was. Dan was er verder helemaal niks aan de hand geweest.

Ik wist iig niks af van het voorafgaande gesprek in het lultopic tussen Dargull en Jenje en kon ook wel lachen om de titel van het allereerste geopende topic.

Over het strakke modbeleid: er wordt aan gewerkt om de modrichtlijnen fatsoenlijk op papier te krijgen, en mogelijke suggesties kunnen vast ergens in "administration" in een of ander topic neergezet worden (wellicht in "klachten").

Feit is wel dat on-topic roepen de laatste tijd steeds vaker met gelach ontvangen wordt. Af en toe lijkt het alsof je als mod net zo goed je mond gewoon kunt houden, de users gaan toch wel door met klooien, en als je ze nog eens tot de orde roept dan ben JIJ als mod de eikel. De redelijk serieuze users worden misschien idd de dupe van het disrespect dat mods genieten van niet-zo-serieuze users.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:38 schreef TNightmare het volgende:
Feit is wel dat on-topic roepen de laatste tijd steeds vaker met gelach ontvangen wordt. Af en toe lijkt het alsof je als mod net zo goed je mond gewoon kunt houden, de users gaan toch wel door met klooien, en als je ze nog eens tot de orde roept dan ben JIJ als mod de eikel. De redelijk serieuze users worden misschien idd de dupe van het disrespect dat mods genieten van niet-zo-serieuze users.

Ik denk dat dat voor een deel komt omdat het tegenwoordig zo onbeschoft gebeurt!
Neem nou een Fire, een mod die ik uitstekend werk vind doen, als hij wat wil, vraagt hij het fatsoenlijk, en er wordt meteen naar geluisterd!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-10-2002 22:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:40 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat dat voor een deel komt omdat het tegenwoordig zo onbeschoft gebeurt!
Neem nou een Fire, een mod die ik uitstekend werk vind doen, als hij wat wil, vraagt hij het fatsoenlijk, en er wordt meteen naar geluisterd!



Dat baseer jij op enkele gevallen die jij toevallig meegekregen hebt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 22:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor .. toevallig is Fire namelijk een huisgenoot van mij, dus ik lees vaak zijn posts.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2002 22:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:42 schreef TNightmare het volgende:
Dat baseer jij op enkele gevallen die jij toevallig meegekregen hebt.
Ik en anderen met mij kunnen duidelijk concluderen dat Lord Morgoth aan Jenje's beschrijving voldoet. En niks toeval.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ho wacht ! Ik wil helemaal geen namen noemen, ik zie het namelijk als een algemene tendens.

Alleen Fire vind ik er positief bovenuit stijgen.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-10-2002 22:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Er hoeft verder niet in individuen getreden te worden.

Het moet van twee kanten komen. Als de betreffende "vervelende" users zich welwillender opstellen kan bijvoorbeeld het on-topic beleid ook een stukje milder. Tot die tijd willen wij als moderators graag serieus genomen worden door ELKE user. Sommigen zien het belang van het "werk" van moderators totaal niet in, zo lijkt het, en gaan rustig door met het "vervuilen" van topics na een waarschuwing van een mod (die vrij vertaald dus gewoon betekent "hey, je bent bezig dit topic om zeep te helpen.").

En net zoals je op het forum rekening moet houden met de teerste zieltjes (ranzige foto's ed), zul je als mod, om ELKE user te bereiken, je qua strictheid moeten richten op de "vervelendste" users.


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-10-2002 22:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

De laatste keer dat ik ontopic heb gezegt is lang geleden. Naar mijn mening werkt het niet.

Even zeggen dat het over een verkeerd onderwerp gaat werkt beter en je krijgt ipv van gezeik alleen maar "sorry" aan je kop, dat werkt een stuk beter



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-10-2002 22:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:43 schreef Slechtheid het volgende:
Ik en anderen met mij kunnen duidelijk concluderen dat Lord Morgoth aan Jenje's beschrijving voldoet. En niks toeval.


ahum...LM was niet eens online met dat hele gezeik.Ook leuk dat je hier je eigen frustraties jegens hem duidelijk maakt.

Wat wil je dan? o lieve mensen zou u aub ontopic willen praten?Alsof dat werkt...

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 16-10-2002 22:54]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-10-2002 22:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:50 schreef Vampie het volgende:
ahum...LM was niet eens online met dat hele gezeik.Ook leuk dat je hier je eigen frustraties jegens hem duidelijk maakt.
Vind ik ook, schept duidelijkheid. TNightmare had het over arrogante mods, ik geef een voorbeeld.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:49 schreef TNightmare het volgende:
Het moet van twee kanten komen. Als de betreffende "vervelende" users zich welwillender opstellen kan bijvoorbeeld het on-topic beleid ook een stukje milder. Tot die tijd willen wij als moderators graag serieus genomen worden door ELKE user.


Dus jij denk dat door te schreeuwen en onbeschofd te doen je serieus genomen wordt?
Natuurlijk niet!
Je laat je dan juist zelf in de verdrukking duwen!
Door vriendelijk te blijven, plaats je jezelf boven de 'vervelende' user. Zonder dat het arrogant overkomt (wat nu wel het geval is).

Probeer het gewoon eens zou ik zeggen


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 16-10-2002 23:02 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik ga me niet met jullie bemoeien..
Maar ik moet wel effe kwijt dat toen ik hier net kwam (en dat is niet eens zo heel lang geleden) ik dit een gezellig forum vond.. maar nou echt niet meer zo..

Lijkt wel of mensen hier alleen nog maar komen om elkaar uit te zeiken, terwijl ze elkaar nie eens kennen.
Ik moet toegeven dat ik het ook 1 keertje heb gedaan hier, maar goed.. daar ben ik gelijk mee op gehouden want ik zag dat ik fout zat.. (Sorry daarvoor nog Michiel..)

Maar goed.. vechten jullie maar verder..

Ontopic zou ik zeggen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 23:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Elk forum heeft z'n ups en downs. Ik probeer de persoonlijke shit te negeren en gewoon lekker verder te forummen.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 16-10-2002 23:07 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb n paar keer wat op "de muur" ofzo gelezen..
Er waren daar kerels die naar het Summer Breeze festival geweest waren..
Ze waren naar 1 dag naar huis gegaan schreven ze mooi, omdat het te hard regende..
Ik ben daar dus wel echt geweest.. en ik heb elke dag zon gezien en het was gemiddeld 35 graden..

sja.. je hebt dus duidelijk overal eikels..


[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 16-10-2002 23:08]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-10-2002 23:13 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben het met Jentje eens, kom op zeg, af en toe een geintje mag toch wel. Ik zit hier ook voor mijn lol, en als ik denk met hoeveel verschillende mensen je hier temaken hebt, dan gaat het hier best goed op dit forum. Probeer niet op alle slakken zout te leggen en maak onderscheid! En is een topic onzin lees het gewoon niet en negeer het! Klote topic's zakken toch heel snel.

Kom op mensen, tuurlijk bepaalde regels hanteren is goed, zo hou je structuur, maar het blijft hier voor de fun!



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-10-2002 23:13 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:08 schreef Wishmaster het volgende:
mja, ik word er gestoord van dat het nooit lief gevraagt kan worden.. en sommige mods maken er een hobby van ofzo,...


Heej, ik zeg er altijd ajb bij, en ik typ het meestal zelfs in het roze... als dat niet lief is

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-10-2002 23:14]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2002 23:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

deze discussie komt steeds vaker voorbij...

en vergelijk de eerste pagina active topics eens met de 50e, dan weet je de reden...

veel mensen...


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-10-2002 1:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2002 23:02 schreef Filthgrinderr het volgende:
Lijkt wel of mensen hier alleen nog maar komen om elkaar uit te zeiken, terwijl ze elkaar nie eens kennen.
Ik moet toegeven dat ik het ook 1 keertje heb gedaan hier, maar goed.. daar ben ik gelijk mee op gehouden want ik zag dat ik fout zat.. (Sorry daarvoor nog Michiel..)


Aanvaard



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen