quote:
Op 16 oktober 2002 22:29 schreef Jenje het volgende:
Jammer trouwens dat de betrokken moderators niet even vertellen wat hun mening is.
Jenje weet dat ik dit al eerder heb gepost (meteen na het incident al) maar voor de mensen die het gemist hebben nog een keer...
Ok mensen, even van om iets duidelijk te hebben, ja ik liep eerder in dit topic [de grafkelder (2)] te dollen met jenje en hij met mij kleurtjes aan mijn kant toen was ik een hippie good fun and games enzo...
We verveelden ons en toen zij hij dat mij pesten altijd leuk is, waarop ik reageerde met: "hehe that 'll be an unfair battle" en ja dat kun je als uitdaging opvatten, of niet...
En de eerste paar topics kon ik er best om lachen en ik zei in het vierde pest topic doe hier maar ik mik 'm vannacht wel dicht...(ok werd door andere mod gesloten, granted) maar ik heb daarna in het "grafkelder" topic gezegd te stoppen dat het leuk was geweest, dat werd genegeerd, toen is er in een aantal van de gesloten topic gemeld te kappen maar nee dat negeeren we weer, heb toen een duidelijk topic aangemaakt... maar stoppen we nee...
en ja granted ik ben mod dus misschien moet ik beter weten dan jenje een toespeling te doen, maar jullie worden ook geacht naar de mods te luisteren en als er drie mods kappen roepen en jullie gaan door zitten jullie ook hardstikke fout...
Verder maakte ik een geintje naar jenje niet naar linknl, rasputin, rajacker en slechtheid.
Vat me niet verkeerd op ik bedoel dit niet persoonlijk en ik koester ook geen wrok, maar de lol was er op en duur gewoon af klaar.
hiermee is mijn opinie gegeven ik zal dit ook in het mod-forum zetten, en hiermee is het voor mij af gedaan ik zal me ook niet mengen in wat de andere mods beslissen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-10-2002 2:03]