IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Als de kat van huis is .... Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-10-2002 2:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 22:29 schreef Jenje het volgende:
Jammer trouwens dat de betrokken moderators niet even vertellen wat hun mening is.


Jenje weet dat ik dit al eerder heb gepost (meteen na het incident al) maar voor de mensen die het gemist hebben nog een keer...

Ok mensen, even van om iets duidelijk te hebben, ja ik liep eerder in dit topic [de grafkelder (2)] te dollen met jenje en hij met mij kleurtjes aan mijn kant toen was ik een hippie good fun and games enzo...

We verveelden ons en toen zij hij dat mij pesten altijd leuk is, waarop ik reageerde met: "hehe that 'll be an unfair battle" en ja dat kun je als uitdaging opvatten, of niet...

En de eerste paar topics kon ik er best om lachen en ik zei in het vierde pest topic doe hier maar ik mik 'm vannacht wel dicht...(ok werd door andere mod gesloten, granted) maar ik heb daarna in het "grafkelder" topic gezegd te stoppen dat het leuk was geweest, dat werd genegeerd, toen is er in een aantal van de gesloten topic gemeld te kappen maar nee dat negeeren we weer, heb toen een duidelijk topic aangemaakt... maar stoppen we nee...

en ja granted ik ben mod dus misschien moet ik beter weten dan jenje een toespeling te doen, maar jullie worden ook geacht naar de mods te luisteren en als er drie mods kappen roepen en jullie gaan door zitten jullie ook hardstikke fout...

Verder maakte ik een geintje naar jenje niet naar linknl, rasputin, rajacker en slechtheid.
Vat me niet verkeerd op ik bedoel dit niet persoonlijk en ik koester ook geen wrok, maar de lol was er op en duur gewoon af klaar.

hiermee is mijn opinie gegeven ik zal dit ook in het mod-forum zetten, en hiermee is het voor mij af gedaan ik zal me ook niet mengen in wat de andere mods beslissen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-10-2002 2:03]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-10-2002 11:19 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 oktober 2002 22:29 schreef Jenje het volgende:
Jammer trouwens dat de betrokken moderators niet even vertellen wat hun mening is.
Gelukkig hebben (sommige van ) de betrokken moderators nog een beetje leven over en zijn dus niet 24/7 online om verantwoording af te leggen.
quote:
Op 16 oktober 2002 22:08 schreef Wishmaster het volgende:
mja, ik word er gestoord van dat het nooit lief gevraagt kan worden.. en sommige mods maken er een hobby van ofzo, 50 topics achter elkaar afgaan ontopic roepen gelijk een smile d'rbij donderen... daar word ik echt (!@^#^@!# van.. kan 't dan nooit es vriendelijk gevraagt worden?!
Heel simpel.. hoe zou jij het vragen? Ik doe zelf m'n best om het in ieder geval de eerste keer netjes te vragen. Misschien niet altijd even vriendelijk, maar de ene keer heb ik wel tijd om 'Zou het misschien weer een beetje ontopic kunnen' in te tikken, en soms moet je maar met een 'on-topic' genoegen nemen. En ja, je zult merken dat daarop volgende reacties een stuk minder vriendelijk zijn, maar daar staat tegenover dat er een flink aantal gebruikers zijn die het blijkbaar nodig vinden om de eerste waarschuwing te negeren.. dat wekt irritatie van onze kant op. Maar ik zal in ieder geval mijn best doen om het eerste verzoek nog vriendelijker te maken.
quote:
Op 16 oktober 2002 22:09 schreef rajackar het volgende:
En het valt me van de betrokken moderators ook verschrikkelijk tegen. Als ze het echt zo vreselijk vonden hadden ze ook een mailtje aan ons persoonlijk kunnen richten die avond. Maar in plaats daarvan moet paul er meteen bijgeroepen worden...
Blijkbaar is een verzoek en een aantal waarschuwingen niet indrukwekkend genoeg? Waarom moet er per se gemaild worden.. verandert onze mening als we overstappen naar E-mail? Kun je ons dan misschien wel serieus nemen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen