|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Succes Pim. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sterkte Pim Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Succes Pim! En pas deze post voor de gein even aan, dan ben ik je eerste. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: |
|
Succes Pim! En vooral: Harm's Way. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote::') Goede grap! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Anders maak je alle irritante, studerende betweters meteen mod. Vaarwel, forum. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Theoretisch heb je gelijk. |
|
Je kunt je ook zelf aanmelden, in plaats van klagen over wie de mods zijn. |
|
quote: Is dit een impliciete vraag jou mod te maken? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-07-2013 12:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Asteblief niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het is dan ook een aanstellingsmod. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat is hetzelfde argument als dat je pas ergens kritiek op kunt hebben als je het zelf beter kunt. Onzinnig dus. |
|
Maak me modje dan, jongetje. |
|
iPim???? Heeft Orlando nee gezegd? Bazzio Attacks!!! |
|
Vergeet niet dat ik slechts een soort tijdelijke assistent ben. Dit is geen lange-termijn-aanstelling. Er is nog hoop. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nou gefeliciteerd Pim, dat zal mooi staan op je CV. Je hebt toevallig ook nog de leeftijd voor een vakantiebaantje. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-07-2013 16:20] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
pim pam pet IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sterkte, hopelijk is er goede nazorg |
|
Zolang niemand Pim gaat testen is er weinig aan de hand. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Spannend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Ik bedoel dus dat niemand dat eigenlijk moet doen, stelletje stooknellen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Moet je gaat kutten in het Converge tipoc, dubbel lol Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
O dear. Sterkte Ipim Sterkte ZM Sterkte AG Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |