|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Present !!!! Maiden Rules !! BLASTBEATS FOREVER |
|
aaargh pietje had dat eerder gezegd, had ons weer verzendkosten gescheeld in het ruilen van de cd's !! Ik, Wil Schuurman |
|
Ach ja, ben er vandaag pas achtergekomen dat ik er tijd voor heb. Krijg je morgen wel een , is dat ook goed ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
JAAA dat is goed !! Let maar op het sodom petje !! Ik, Wil Schuurman |
|
OK, zie je morgen BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ja, heb het gehoord. Ze zijn (met dank aan Den Haag) flink gekort op hun budget. Vorige keer speelden we in het Park met vuurwerk etc., maar zo'n kleine kroeg is ook altijd kicken hoor Is het echt zo klein? "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Jullie (up the irons) waren echt zwaar ok! Zeer goeie coverband, mijn complimenten. maar de volgende keer die kwal van after forever weglaten, die zakt toch alleen maar door het podium |
|
Inderdaad, één van de betere Maiden-coverbands. Ik heb me goed vermaakt, ondanks het kutbier (oranjeboom ) smaakte ze best goed, haha !! Maar, die eerste band was echt ongelooflijk KUT. Die waren Creeping Death aan het verneuken, zo erg heb je het nog nooit gezien. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:zelfs shirtje is authentiek... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het geluid werd naarmate de show vorderde steeds beter... alleen jammer dat die gozer van within temptation het podium opmoest (en er wel erg origineel van af wilde ) Toffe band !! En tjah.. oranjeboom was wel de grootste tegenvaller Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dank voor de complimenten, en tof dat jullie zijn gekomen. Tja, er waren wat technische problemen met de PA. Wel balen, maar helaas konden we hier niks aan doen zelf. Het was in ieder geval weer een hoop lol voor ons Over Ruud: hij speelt al vanaf het begin met ons mee, lang voordat hij bij Within Temptation zat. Hij heeft me zelfs een keer vervangen bij een show. Hij is al 10 jaar een goede vriend van ons. We doen het dus niet omdat hij nu bij een populaire band zit, maar gewoon om lol te maken met vrienden. Waarom zijn mensen hier trouwens zo negatief over Within Temptation? "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Ik vond jullie show echt tof, die eddie en tijdens 7th son die bol... erg tof !! Trouwens, welke 'maiden' was u ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Thanks, ik ben blij dat het een beetje overgekomen is. Op het door het podium zakken na, ging alles volgens plan.. Ik was de linker gitarist (de enige met lang haar... ja schande he? vind ik ook ) Jammer dat we niet ff konden ouwehoeren. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
U speelde dus dave neem ik aan, tenminste, ik dacht dat jij de solo's van dave speelde (in zoverre ik ze ken).... Volgende keer wel van die orgasme-bekken trekken, want dat doet dave ook maar al te graag tijdens zijn solo's Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, ik ben Dave en een beetje Janick. Ik zal de volgende keer die leipe kop meer imiteren. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
ik ben schor |
|
quote:Mja.. de term "financieel wanbeleid" is het Jeugdwerk (ben ik van mijn 16de tot mijn 20ste nog redelijk bij betrokken geweest) in Etten-Leur ook niet echt vreemd hoor.. quote:Yep.. Zelfs een biertje drinken gaat daar in de krapte al lastig, laat staan optreden... Maar veel succes gewenst in elk geval... |
|
quote: We zullen zien, we zijn heel wat gewend. Ons eerste optreden in Etten Leur was letterlijk in een keet. Was gewoon cult. De organisatoren hebben in het verleden veel voor ons gedaan. In ruil hiervoor komen we altijd graag spelen, al is het in een kleine kroeg. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Die keet heb ik 7 jaar geleden nog bij 35 graden buiten in elkaar getimmerd.. Ook zelf opgetreden en die avonden heerschten inderdaad heel hard... Alleen waren die optredens net in de periode dat de zaak minder ging.. Is een heel verhaal maar om een ouwe koe uit de sloot te halen: vroeger was alles beter, veel beter in dit geval.... |
|
quote: Ja, die keet heerscht ende schopt kont! quote: Tja, zo gaan de dingen bijna overal. Ook hier in Tilburg kan ik je zeggen. Ik vind Jack en zo in ieder geval zeer toffe mensen die door het hele land naar ons komen kijken. Vroeger... "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Ja Jack is cool inderdaad.. Nog heel wat mee afgelachen met die kerel... |
|
en zaterdag beuken in ojc canix in lottum... maiden covers |
|
Met Triple 7 natuurlijk |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |