IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Up The Irons Vorige pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-03-2004 14:08 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Niet verkeerd!

Sunday, 4 April: Altstadt, Eindhoven (The Dutch Convention II - Iron Maiden fanclub)

Daar kom ik denk ik wel even kijken!
Kunnen we dat pilske alsnog doen (Hoegaarden )

Daops
Usericon van Daops
Posted 08-03-2004 15:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoegaarden? Ik doe wel mee na afloop.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-03-2004 16:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

LOL! Gisteren Sacha nog frans bauer zien zingen in een zaal vool 40 plussers!

Ik heb me werkelijk ziek gelachen!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-03-2004 17:23 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja we waren daar echt op 'onze' plaats ja hahahaha

Daops
Usericon van Daops
Posted 08-03-2004 19:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Wat was ik daar graag bijgeweest.. Ik vind persoonlijk 'Chili Mexicana' ook een erg leuk nummerke wat hij ten gehore brengt..

Het zou niet erg tof zijn als vriend om de website van zijn olijk duo vrij te geven..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-03-2004 13:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

ff schaamteloze reclame

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 31-03-2004 3:31 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Meh... Staan daar de opnames van de Tavenu ook op?

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Daops
Usericon van Daops
Posted 31-03-2004 10:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Sterker nog, het is het concert van de tavenu

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 31-03-2004 15:44 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 10:54 schreef Daops het volgende:
Sterker nog, het is het concert van de tavenu
Ik wil hem ook.
En Midnight, wanneer spreken we nou nog es af?

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 31-03-2004 21:11 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 15:44 schreef ouwe het volgende:
Ik wil hem ook.
En Midnight, wanneer spreken we nou nog es af?

Was een leuke show in de Tavenu! Heh, dan staan mijn vrienden en ik er misschien ook nog op, kregen een camera in ons gezicht geduwd toen we bier stonden te drinken...

Zdouwe = ouwe geworden?
Ummm.... kweenie.. Zowiezo bier zuipen op Graspop? (duurt nog wel even maarja...)

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 31-03-2004 23:07 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 21:11 schreef Midnight het volgende:
Was een leuke show in de Tavenu! Heh, dan staan mijn vrienden en ik er misschien ook nog op, kregen een camera in ons gezicht geduwd toen we bier stonden te drinken...

Zdouwe = ouwe geworden?
Ummm.... kweenie.. Zowiezo bier zuipen op Graspop? (duurt nog wel even maarja...)

Zdouwe?

Ja klopt, is ouwe geworden ja!
Ok, tot Graspop dan maar (duurt nog maar paar maandjes, zo lang kan ik nog wel wachten, hehe!)

Daops
Usericon van Daops
Posted 01-04-2004 12:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2004 21:11 schreef Midnight het volgende:

Zou goed kunnen, er staan wel wat bier drinkende mensen op ja.. tuurlijk!

Daops
Usericon van Daops
Posted 01-05-2004 13:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vanaf nu kun je een trailer downloaden van de DVD op http://www.uptheirons.nl/merchandise.htm

Ook zijn hier mp3's van onze promo-CD te beluisteren.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 01-05-2004 14:03 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gaaf kerel!
Misschien dat ik hem wel bestel, eerst even wat geld verdienen.

Daops
Usericon van Daops
Posted 23-09-2008 18:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Even wat promotie voor mijn oude bandmaten. Nieuwe cd is net uit, met daaraan gekoppeld een toer. Bij deze "Ruskin Arms Tour" keert de band weer terug naar kleinere clubs om de Maiden-sfeer uit de beginjaren op te roepen

Ruskin Arms Tour 2008/2009:
2008*

13 Sep Camion, Margraten
19 Sep Fenix, Sittard

3 Oct Willemeen, Arnhem
18 Oct Tinus, Helden
24 Oct Iduna, Drachten
25 Oct ’t Zwaantje, Deest

15 Nov Pitch Black hard rock cafe, Niederkruchten (D)
16 Nov De Kade, Zaandam
29 Nov Zaal Heezen, Steenderen
30 Nov Plein 79 , Den Bosch

12 Dec De Zwaan, Heeswijk Dinther
13 Dec De Gouden Leeuw, Dongen
19 Dec De Stam, Almelo
20 Dec Little Devil, Tilburg

* All dates above, with supportact Wasted Bullet

2009
To be announced soon!

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-09-2008 19:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hebben ze ooit in de Ahoy bv opgetreden dan?

Daops
Usericon van Daops
Posted 23-09-2008 19:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2008 19:18 schreef Lionheart het volgende:
Hebben ze ooit in de Ahoy bv opgetreden dan?
Niet de Ahoy, maar er zit nog wel een segment tussen

Willemeen_W1
Usericon van Willemeen_W1
Posted 26-09-2008 21:22 by Willemeen_W1 Wijzig reactieProfiel van Willemeen_W1Quote dit berichthttp://www.willemeen.nl

Zaal open: 20.00
Aanvang: 20.30
Entree: tien euro

Direct kaarten bestellen: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=13889

Bestel snel, want de vorige keer was het uitverkocht!!

Voor meer info: www.willemeen.nl

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com