|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoegaarden? Ik doe wel mee na afloop. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
LOL! Gisteren Sacha nog frans bauer zien zingen in een zaal vool 40 plussers! Ik heb me werkelijk ziek gelachen! |
|
Ja we waren daar echt op 'onze' plaats ja hahahaha |
|
Wat was ik daar graag bijgeweest.. Ik vind persoonlijk 'Chili Mexicana' ook een erg leuk nummerke wat hij ten gehore brengt.. Het zou niet erg tof zijn als vriend om de website van zijn olijk duo vrij te geven.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ff schaamteloze reclame www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Meh... Staan daar de opnames van de Tavenu ook op? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Sterker nog, het is het concert van de tavenu www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ik wil hem ook. En Midnight, wanneer spreken we nou nog es af? |
|
quote: Was een leuke show in de Tavenu! Heh, dan staan mijn vrienden en ik er misschien ook nog op, kregen een camera in ons gezicht geduwd toen we bier stonden te drinken... Zdouwe = ouwe geworden? Ummm.... kweenie.. Zowiezo bier zuipen op Graspop? (duurt nog wel even maarja...) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Zdouwe? Ja klopt, is ouwe geworden ja! Ok, tot Graspop dan maar (duurt nog maar paar maandjes, zo lang kan ik nog wel wachten, hehe!) |
|
quote: Zou goed kunnen, er staan wel wat bier drinkende mensen op ja.. tuurlijk! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vanaf nu kun je een trailer downloaden van de DVD op http://www.uptheirons.nl/merchandise.htm Ook zijn hier mp3's van onze promo-CD te beluisteren. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gaaf kerel! Misschien dat ik hem wel bestel, eerst even wat geld verdienen. |
|
Even wat promotie voor mijn oude bandmaten. Nieuwe cd is net uit, met daaraan gekoppeld een toer. Bij deze "Ruskin Arms Tour" keert de band weer terug naar kleinere clubs om de Maiden-sfeer uit de beginjaren op te roepen Ruskin Arms Tour 2008/2009: 2008* 13 Sep Camion, Margraten 19 Sep Fenix, Sittard 3 Oct Willemeen, Arnhem 18 Oct Tinus, Helden 24 Oct Iduna, Drachten 25 Oct ’t Zwaantje, Deest 15 Nov Pitch Black hard rock cafe, Niederkruchten (D) 16 Nov De Kade, Zaandam 29 Nov Zaal Heezen, Steenderen 30 Nov Plein 79 , Den Bosch 12 Dec De Zwaan, Heeswijk Dinther 13 Dec De Gouden Leeuw, Dongen 19 Dec De Stam, Almelo 20 Dec Little Devil, Tilburg * All dates above, with supportact Wasted Bullet 2009 To be announced soon! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hebben ze ooit in de Ahoy bv opgetreden dan? |
|
quote:Niet de Ahoy, maar er zit nog wel een segment tussen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zaal open: 20.00 Aanvang: 20.30 Entree: tien euro Direct kaarten bestellen: https://www.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=13889 Bestel snel, want de vorige keer was het uitverkocht!! Voor meer info: www.willemeen.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |