IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 23/10: Deafheaven @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-10-2013 23:58 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Net even een nummer (Spear Of Gold And Seraphim) van Aderlating beluisterd. Past niet bij Deafheaven, maar volgens mij gaat het live wel gaaf worden.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-10-2013 11:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

#kick #woensdag #zinin #swek

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-10-2013 13:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik las net dat het uitverkocht is.

Buried
Usericon van Buried
Posted 21-10-2013 18:51 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

ZM'ers die naar de show in de AB gaan?

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 22-10-2013 16:22 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

maar kaartje gehaald, is goedkoop en morgen toch alleen maar voetball.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 22-10-2013 17:26 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2013 13:16 schreef Helvete het volgende:
Ik las net dat het uitverkocht is.

Klopt. Snap ook niet dat het in de batcave is eigenlijk. Had eerder kleine zaal verwacht.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-10-2013 18:11 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 22 oktober 2013 17:26 schreef ColdheartMinor het volgende:
Snap ook niet dat het in de batcave is eigenlijk. Had eerder kleine zaal verwacht.

Ik denk dat het de keuze van de band is geweest. Kleine Zaal had zeker gekund met de aandacht die de band nu geniet, maar ik ben wel blij dat het in Stage01 is.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-10-2013 18:11]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-10-2013 19:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de band kiest zoiets niet zelf. Net als Liturgy een tijd geleden is het maar de vraag wat zo'n band gaat doen. Uitverkochte batcave betekent nog geen volle kleine zaal. Hetzelfde gold voor Baroness in uitverkochte KZ.

Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 22-10-2013 20:06 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

quote:
Op 22 oktober 2013 19:07 schreef Spirit In Black het volgende:
de band kiest zoiets niet zelf. Net als Liturgy een tijd geleden is het maar de vraag wat zo'n band gaat doen.

Gelukkig waren daar wel iets van 10 hele mensen.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 22-10-2013 21:45 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2013 19:07 schreef Spirit In Black het volgende:
de band kiest zoiets niet zelf. Net als Liturgy een tijd geleden is het maar de vraag wat zo'n band gaat doen. Uitverkochte batcave betekent nog geen volle kleine zaal. Hetzelfde gold voor Baroness in uitverkochte KZ.

Dit. Plus het feit dat er in de Kleine Zaal al programma stond (Daniel Norgren).

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-10-2013 15:30 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

.

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 23-10-2013 17:27]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 24-10-2013 12:32 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was een leuk avondje gister. Aderlating was te gek! Die wil ik wel vaker zien. Deafheaven viel toch een beetje tegen. De show was zeker gaaf, maar met een setlist van alleen maar Sunbather nummers koop je mij niet helemaal om. Gelukkig speelde ze als laatste nog een nummer van Road to Judah. Ook het geluid was niet altijd optimaal waardoor het soms als een grote waas aan geluid overkwam. Over de looks van de band ga ik niet beginnen.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-10-2013 13:48 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 24 oktober 2013 12:32 schreef ColdheartMinor het volgende:
Over de looks van de band ga ik niet beginnen.

Aparte figuren, inderdaad.

Voor de rest vond ik het erg goed. Met Sunbather compleet maak je mij al heel blij en dan ook nog Unrequited van Roads To Judah als toegift! Bij Dream House stond het geluid nog niet helemaal lekker, daarna werd het gelukkig een stuk beter. De drummer heb ik amper kunnen zien door de gehele set heen, gelukkig bij The Pecan Tree wel.

Ed
Usericon van Ed
Posted 24-10-2013 19:57 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Weet niet waar jullie waren maar het geluid was juist heel goed voor de batcave. En ik vond het voorprogramma juist helemaal niks, dark ambient vind ik gewoon niet werken in een live setting.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-10-2013 20:30 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 24 oktober 2013 19:57 schreef Ed het volgende:
Weet niet waar jullie waren maar het geluid was juist heel goed voor de batcave. En ik vond het voorprogramma juist helemaal niks, dark ambient vind ik gewoon niet werken in een live setting.

Het geluid was ook erg goed na Dream House. Aderlating vond ik ook helemaal niks, leek echt gruwelijk lang te duren.

Ed
Usericon van Ed
Posted 24-10-2013 20:36 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 20:30 schreef HierIsMike het volgende:
Het geluid was ook erg goed na Dream House. Aderlating vond ik ook helemaal niks, leek echt gruwelijk lang te duren.

ja eerste nummer was niet zo maar daarna was het echt heel snel goed, respect voor die geluidsman!

Argh
Usericon van Argh
Posted 24-10-2013 21:52 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 12:32 schreef ColdheartMinor het volgende:
Over de looks van de band ga ik niet beginnen.

Want?

Voor een band die postrock/black speelt ziet dit er belachelijker uit dan een stel 40 plussers die met corpsepaint en omgekeerde kruizen en pentagrammen op het podium staan?

Of hadden ze speciale roze Sunbather pakjes aan ofzo?

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 24-10-2013 21:57 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Toen ik ze live zag, zagen ze er ook totaal niet vreemd of opvallend uit. Ook niet qua podiumpresentatie. Hebben ze voor dit concert rare pakjes aangetrokken ofzo?

Buried
Usericon van Buried
Posted 24-10-2013 23:22 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Deafheaven in Brussel was echt vet! Goed geluid, strakke performance en natuurlijk goeie nummers. Ganz geil.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-10-2013 0:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 21:52 schreef Argh het volgende:
Want?

Voor een band die postrock/black speelt ziet dit er belachelijker uit dan een stel 40 plussers die met corpsepaint en omgekeerde kruizen en pentagrammen op het podium staan?

Of hadden ze speciale roze Sunbather pakjes aan ofzo?

Ik ging net zeggen... Er is eens een black metalband die er normaal uitziet.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-10-2013 0:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Iemand foto's van het optreden? Ik ben nu wel benieuwd.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-10-2013 15:55 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2013 23:22 schreef Buried het volgende:
Deafheaven in Brussel was echt vet! Goed geluid, strakke performance en natuurlijk goeie nummers. Ganz geil.

De bezetting van Deafheaven bleek te bestaan uit de volledige mannelijke cast van 'The Big Bang Theory'. Sheldon op zang, die Indiër aan de gitaar, die Jood aan de bas, die andere kerel met z'n bril op de andere gitaar en Kripke achter de drums. Met sexy Bent Van Looy broekjes die net boven de enkels komen, en dan loafers zonder sokken...sexy en zonnig. Vreemd contrast met de muziek, die ik dik ok vond. De liveprestatie ook, die zanger wil er echt wel voor gaan, met z'n Ian Curtis-achtige poses, en z'n lederen verkrachterhandschoentjes. En maar handjes geven aan het publiek. Trüe San Franciso emo core black metal. Een puike avond.
Een mooie trui (!) heb ik er aan overgehouden.
Het voorprogramma was duidelijk niet Pharmakon, maar een Mike Patton-wannabe die gelukkig niet te lang op het podium bleef.
Boe aan alle sukkels die €33 spendeerden voor PiL in de grote zaal.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-10-2013 16:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2013 15:55 schreef PandroidJack het volgende:
Kripke achter de drums

En dat terwijl hij vroeger poppunk speelde: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Ross_Bowie Is dit toch wel een tikje harder

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Wombat
Usericon van Wombat
Posted 25-10-2013 16:30 by Wombat Wijzig reactieProfiel van WombatQuote dit bericht

013 was schijnbaar héél goed. Veel zin in de Utrecht show

http://www.youtube.com/watch?v=JIv0COcaG1Q

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-10-2013 16:38 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ook blij dat het in Stage01 (Batcave) was in plaats van de Kleine Zaal. Veel meer sfeer.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-10-2013 16:38]

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com