IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 23/10: Deafheaven @ 013, Tilburg Vorige pagina
Buried
Usericon van Buried
Posted 26-10-2013 14:26 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2013 15:55 schreef PandroidJack het volgende:
De bezetting van Deafheaven bleek te bestaan uit de volledige mannelijke cast van 'The Big Bang Theory'. Sheldon op zang, die Indiër aan de gitaar, die Jood aan de bas, die andere kerel met z'n bril op de andere gitaar en Kripke achter de drums. Met sexy Bent Van Looy broekjes die net boven de enkels komen, en dan loafers zonder sokken...sexy en zonnig. Vreemd contrast met de muziek, die ik dik ok vond. De liveprestatie ook, die zanger wil er echt wel voor gaan, met z'n Ian Curtis-achtige poses, en z'n lederen verkrachterhandschoentjes. En maar handjes geven aan het publiek. Trüe San Franciso emo core black metal. Een puike avond.
Een mooie trui (!) heb ik er aan overgehouden.
Het voorprogramma was duidelijk niet Pharmakon, maar een Mike Patton-wannabe die gelukkig niet te lang op het podium bleef.
Boe aan alle sukkels die €33 spendeerden voor PiL in de grote zaal.

Dat voorprogramma had enkele leuke momenten, maar was voor de rest bagger. Over de looks kan ik niet veel meer zeggen, de beschrijving is spot-on. Wat een stormloop op de merch ook na het concert

Ed
Usericon van Ed
Posted 26-10-2013 14:59 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Beetje jammer dat ze bijna geen xl meer hadden maar ik gok dat ze de merch een beetje hadden onderschat met deze tour.

Wombat
Usericon van Wombat
Posted 31-10-2013 16:58 by Wombat Wijzig reactieProfiel van WombatQuote dit bericht

straks!

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 07-11-2013 16:54 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

iemand die vanavond naar Kortrijk gaat?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com