|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier maar verder [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-08-2013 14:49] |
|
Part III al Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verander die titel dan effe |
|
hehe! \../ !!!! I am mine own redeemer...! |
|
tering.. |
|
quote: |
|
Sexy posterzz bij de LP's: |
|
Is dat Raj daar rechts? Kutband verder. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: o-O En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pre order online: http://www.monolith-deathcult.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=14&Itemid=37 |
|
100 gelimiteerde vinylbags - Tetragrammaton (2013) 2-LP in 180 grams clear vinyl in gatefold design - Trivmvirate (2008) 2-LP in 180 grams clear vinyl in gatefold design - Obliteration of the Despised Promo (2002 - sold out!) LP in 180 grams clear vinyl - In a heavy duty carrying bag for carrying items that need carrying - Limited 'crest' design T-shirt (specify size) 40 piek pre order: http://www.monolith-deathcult.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=48&category_id=15&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=37 |
|
waarom ook niet. Staat in mijn jaarlijst, dus ik bestel er eentje signature |
|
Mooi spul. Op wat voor termijn word het geleverd ? |
|
als je het besteld en betaald hebt, heb je het binnen 5 werkdagen in huis! I am mine own redeemer...! |
|
vanaf 3 febr. Het is een pre-order. Doel boel moet nog geperst worden en dat duurt 6 weken. De overige items zijn inderdaad binnen 5 werkdagen in huis |
|
Schappelijke prijs, top Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oke, bestelling was de deur al uit, nu nog eventjes geduld. |
|
quote: als ik nu bestel, moet ik dan maar binnen 6 weken betalen ook ? signature |
|
€33,02 zeg, da's niet veel geld. Ook behoorlijk onder de indruk van de laatste, dus ik ben wel geïnteresseerd. |
|
quote: Gaaf spul zeg... maar het kost nu €33,05? Alsof je het weggeeft. [edit] Oh.. nu staat er in ene keer €39,95... zullen de verzendkosten zijn? Staat helaas niet gespecificeerd. [edit2] Ah, stond nu in ene keer Tax.... En hops, de verzendkosten komen nu ook in beeld... Goh, dan gaat het al van €33,05 naar €47,70..... Beetje misleidend hoe de site het doet voorkomen zeg. Jammerdebammer. [edit3] Maar goed, het is nog steeds wel een redelijke prijs.... besteld dus. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 13-12-2013 7:52] Boeiender |
|
lol Alsnog wel redelijke prijs, ja. Die verzendkosten zag ik wel aankomen, tax had wel vermeld mogen worden van tevoren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
order 369 is binnen signature |
|
quote:Ja psies. Staat nu anders op de site... Boeiender |
|
quote: Ohja. Maar niet op de pagina van het item zelf, dus dat zie je nog steeds niet als je bovenstaande link gebruikt. Boeven Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Joden zijn het. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |