|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Het is PTT Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Beetje jammer dat ook TMDC nu meedoet aan de tapehype. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Wij zijn nooit vies geweest van hypes. Maar om de volgende hype voor te zijn is de volgende batch op DCC en Minidisc. |
|
quote:Even voor je aangepast. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Wat is er verkeerd aan geld willen voor je muziek dan? |
|
Daar maken we toch echt de verkeerde muziek voor.. |
|
New shirts and Box sets are going out for shipment this weekend! +new merch http://www.monolith-deathcult.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=12&Itemid=37 |
|
Ah, mooi van die boxsets. Jammer dat er nu al TMDC shirts zijn met dom speelgoed als afdruk. Boeiender |
|
Inderdaad kut, aangezien je ze MOET kopen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ah, jij bent slaaf? Boeiender |
|
We vonden afgehakte ledematen ook een beetje kinderachtig, daarom maar zo.. Mr N. hadden jullie niet ooit een Fluffy Little Teddybear shirt? |
|
quote: Dat was mijn idee hoor, dat moet je hem niet aanrekenen.............. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mjah, ik vind het juist wel tof dat er ook shirts zijn met niet wéér zo'n lelijke allover fullcolour semi-stoere print.. Vind hem wel stijlvol! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik reken niemand iets aan, zolang er bands zijn die Begging for Incest heten kunnen we op het gebied van slechte grappen en wansmaak nog alle kanten op. |
|
allemaal afgunst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Kom Orlando, dat kan beter |
|
quote: Je moet twee weken op antwoord van hem wachten want ij eb un ban hehehehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
En daar zijn ze...... Paketten zijn verstuurd Beide dubbel LP's zijn verkrijgbaar als zwart vinyl of "splatter"vinyl op http://www.monolith-deathcult.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=37 |
|
signature |
|
Cool shirt. Word die los verkocht? ( of onderdeel van t pakketje?) |
|
helaas niet los, alleen als onderdeel van het pakket |
|
Hmmm das jammer.. Heb alle cd,s wel in huis. { joa alle) de noodzaak om een ploat te kopen zonder dat ik een ploaten speuler heb is dr niet.. Thnx anyway, [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 22-02-2014 20:41] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |