IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe nickname en posts meenemen? Volgende pagina
daVid
Usericon van daVid
Posted 18-10-2002 16:28 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Kan ik onder een nieuwe nickname mijn oude posts meenemen? Ik wil mijn naam veranderen.

daVid


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-10-2002 16:31 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 18 oktober 2002 16:28 schreef daVid het volgende:
Kan ik onder een nieuwe nickname mijn oude posts meenemen? Ik wil mijn naam veranderen.

daVid
Het veranderen van Nicknames wordt in princiepe niet gedaan. Alleen bij een hele goede motivatie kan er misschien een uitzondering gemaakt worden.

Voornamelijk onleesbaar hoofdlettergebruik wordt nog wel eens aangepast maar naam wisselingen niet.



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-10-2002 16:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

vast niet


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2002 16:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

...en posts meenemen kan "niet" (d.w.z. dat Paul ze wel kan "bijschrijven" als ik mij niet vergis)


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-10-2002 16:52 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik wil ook al een tijdje mijn naam veranderen, maar dat van die posts houdt mij tegen.

Maarja, een gaye naam weegt uiteindelijk toch zwaarder denk ik.


Fire
Usericon van Fire
Posted 18-10-2002 16:58 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Het probleem is dat we dan namen blijven aanpassen. En op een gegeven moment weet je ook niet meer wie wie nu is.



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 18-10-2002 16:59 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Waarom zou je je post willen meenemen, je moet maar 50 keer posten om weer alle topics te hebben



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-10-2002 17:00 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Reactie op dimmuchild:

Precies.. dat van die posts houdt waarschijnlijk zeer veel mensen tegen om van naam te veranderen, en dat is zeer goed. Anders gaan mensen alsmaar van naam veranderen als ze daar zin in hebben, en wordt het een chaos. Iedereen moet immers gaan leren wie nou wie geworden is enzo..

Ik kan de naamsveranderingen sinds ik op ZM rondloop (okt. 2001) waarbij Paul de posts heeft bijgeschreven volgens mij nog op één hand tellen, maar het kan dat ik er wat gemist heb.

Voorbeeld was inderdaad geloof ik iemand die storend hoofdlettergebruik in zijn naam had (wat de verandering overigens minder vervelend maakt omdat de naam zelf hetzelfde blijft en er dus minder verwarring ontstaat) en Slechtheid die eerder onder de naam . doorging.. (en nog heel lang als subtitle 'formely known as .' onder zijn usericon had staan)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-10-2002 17:00]


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-10-2002 17:00 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 16:52 schreef DimmuChild het volgende:
Ik wil ook al een tijdje mijn naam veranderen, maar dat van die posts houdt mij tegen.

Maarja, een gaye naam weegt uiteindelijk toch zwaarder denk ik.


haha!!
kom je nu pas achter dat je naam best wel stom is?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-10-2002 17:03 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 17:00 schreef soepkoeltoer het volgende:
haha!!
kom je nu pas achter dat je naam best wel stom is?


Ik mag dan wel niet goed zijn in nicks verzinnen, maar geheel achterlijk ben ik nou weer niet.

Dus nee.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-10-2002 17:06 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 17:03 schreef DimmuChild het volgende:
Ik mag dan wel niet goed zijn in nicks verzinnen, maar geheel achterlijk ben ik nou weer niet.

Dus nee.


ik vroeg je ook niet of je achterlijk was, maar goed..
lama


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2002 17:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Voor mij was er destijds idd een goede reden. Maar zoals gezegd werdt zal het dan nogal choatisch worden.
Maar DaVid, zoveel posts heb je toch nog niet? Een dagje meelopen in het metalgame topik en je hebt er weer 50.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-10-2002 17:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Jezus, bedenk dan gewoon een goeie nick of zo. Al dat gezeik. Waarom zou je je naam veranderen? Omdat je muzieksmaak veranderd is? Noem jezelf dan niet naar een band!

En DaVid, wat is er mis met jouw nick? Behalve dat het een bijbelse naam is... ik bedoel, je hebt hem toch zelf een keer gekozen?



lieveheerschbeest
Usericon van lieveheerschbeest
Posted 18-10-2002 17:38 by lieveheerschbeest Wijzig reactieProfiel van lieveheerschbeestQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Ik wil mijn nick overal veranderen. Omdat niet iedereen hoeft te weten dat ik David heet. (julie weten het nu al..) Maar toch.

vandaar.. Maar het is nog maar een test. Mocht het mij toch niet bevallen, dan kom ik weer terug als daVid.

(volgens mij is m'n nieuwe nick wel oké)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2002 17:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hahaha! Als jij het zegt.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-10-2002 17:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik vond DaVid toch beter.

Ik bedoel... Lieveheerschbeest? Hoe moet ik dat opvatten?

Hmm, ik ben ook niet zo blij met mijn nick... ik denk dat ik hem maar in Rozeknuffelgiraffe666 ga veranderen.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2002 18:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Gewoon tijdens het registreren een grote waarschuwing aan de user dat 'ie GOED nadenkt over z'n username omdat deze niet veranderd wordt, klaar.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-10-2002 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

HAHAHAHAHAHAHAAAAAA,

ik ben webblaster wim...

als dat geen goede reden is om te mogen veranderen.

ik wil graag CRADLE OF WIM heten, maar ja , die posts he...


Oud Vuil.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 18-10-2002 23:12 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik wil ook mijn naam veranderen............ ik luister zeer weinig (symfonische) black meer................


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-10-2002 23:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 oktober 2002 23:12 schreef Lord Belial het volgende:
ik wil ook mijn naam veranderen............ ik luister zeer weinig (symfonische) black meer................


zet je het op en luister je express niet, of?

wat betekent lord belial dan? volgens mij heb ik een ceedee van belial, ah, hier heb ik 'em, wisdom of darkness heettie, met gasten van impaled nazarene. best wel goeie plaat, dus?


Oud Vuil.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 18-10-2002 23:20 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

neen, lord belial is een band... had ze toen gezien in de 013, en heb er cd/trui van gekcoht, en was er hemmal weg v an, maar nu niet zo erg meer (ik kan de muziek nog wel accepteren enzo, maar toch.....) luister maar eens naar bijv. de cd. "unholy crusade"...........


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-10-2002 11:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 23:20 schreef Lord Belial het volgende:
neen, lord belial is een band... had ze toen gezien in de 013, en heb er cd/trui van gekcoht, en was er hemmal weg v an, maar nu niet zo erg meer (ik kan de muziek nog wel accepteren enzo, maar toch.....) luister maar eens naar bijv. de cd. "unholy crusade"...........


Ik zou je nick niet veranderen.. Lord Belial.. je hoeft daarbij niet eens meteen aan de band te denken, het is immers gewoon een bijbels figuur. Ik weet niet meer precies wie het was, maar ik denk dat het bij de meeste mensen hetzelfde in de oren klinkt als Lucifer of zelfs Satan.

Dictionary.com:

1. A personification of wickedness and ungodliness alluded to in the Bible.

2. One of the fallen angels who rebelled against God in Milton's Paradise Lost.

Encyclopedia.com:

(be´leel) , name applied to Satan .

..

Niks mis mee toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-10-2002 11:18]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-10-2002 11:18 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Wat maken die posts nou gvd uit!? Als je gewoon jezelf aanmeld met een nieuwe nick en je zet in je sign dat jij het bent, is toch ook alles ok.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-10-2002 11:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 11:18 schreef Heosphoros het volgende:
Wat maken die posts nou gvd uit!? Als je gewoon jezelf aanmeld met een nieuwe nick en je zet in je sign dat jij het bent, is toch ook alles ok.


Ik denk dat dat een prestigekwestie is .. Als iemand 5000 posts heeft en weer op nieuw moet beginnen ... ..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2002 11:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dan moeten ze gewoon in een keer een goede nick nemen, ik kan toch ook niet elke week naar het gemeentehuis rennen omdat mijn naam me niet bevalt?
Tip: Neem geen nick wat verband houdt met een band, want voordat je het weet vind je die band zwaar klote ofzo. Vooral als je pas metal luistert en nog niet veel muziek kent.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-10-2002 11:27 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2002 16:28 schreef daVid het volgende:
Kan ik onder een nieuwe nickname mijn oude posts meenemen? Ik wil mijn naam veranderen.

daVid


en waarom zet je "david" onderin?!! iedereen weet toch dat het van jouw afkomt.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen