|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik mijn naam in SlipKorn veranderen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan wil ik PapaBizkit worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
LinkinKorn666 is ook wel vet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Bij jou kan ik het me voorstellen ja van panda naar heos.. Maar verder. Wat maakt een Nick nu uit. Iedereen herkent je onder die naam en is waarschijnlijk erg verwarrend voor mensen die hier niet regelmatig komen en je nick switch niet hebben meegemaakt. Als ik me weer ergens aanmeld op een forum noem ik mijzelf gewoon Liesbeth. Dat geklooi met meetings.. hey ik ben Cadaveria oftewel Liesbeth bla bla bla Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet als iedereen maar een keer zijn naam mag veranderen. Metal heerst |
|
quote: "Ja, ik ben Henkie, op het forum post ik als Destructo-Dweezil of Death... was jij nu Firemonger Beelzebuth of Christianslaughterererer?" Maar daar zeg je wat idd. Bij mij wordt het de volgende keer ook gewoon 'Maarten'. Gedoe.... |
|
quote: Dat is geen doen, dan moet je dat ook weer allemaal bij gaan houden . Service is goed, maar dit wordt verwennerij . Dwaallicht: goed idee, dan gaan mensen je ook geen "Martin" meer noemen . |
|
Wat is erg aan 0 post hebben op een andere naam? Mij interreseert het verder totaal niets of ik 1 of 8484737 posts heb. Maargoed. |
|
Zoals eerder al vermeld verander ik geen nicknames. Hoofdletter gebruik wil ik nog wel aanpassen. Verder niet. |
|
quote:volges mij ken je dan de 'onzin' topics niet meer zien ofzo... ksnap er ook geen hol van voorderest |
|
quote: Dan moet je weer 50 post halen om in de lul topic's te komen Metal heerst |
|
quote: ach, ff een avondje rammelen op 't toetsenbord en walla (voila). zo gebeurd toch? wel lachen dat een boel mensen een volgende keer gewoon hun eigen naam willen gebruiken, zit ik toch al een beetje in de goeie richting. ik heet namelijk webblaster van burken. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-10-2002 21:47] Oud Vuil. |
|
quote: zou je willen Metal heerst |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |