|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee een Jan Post kikker. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dieren... signature |
|
vet! signature |
|
Is die echt? When your people matter, menstrual health matters |
|
jaja, een kruising tussen een valse haai en ene potvis, of zo, Elite weet er zeker alles van. signature |
|
ElitE spill them beans! When your people matter, menstrual health matters |
|
hij laat het afweten signature |
|
quote:Wel actueel When your people matter, menstrual health matters |
|
voor een Christen wel ja signature |
|
Ook jou wil ik nooit meer horen dat ik overal mijn geloof bijsleep When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: , sorry, maar deze was echt een inkopper. Voor wie +/- 2000jarig stuff meesleept is 1850 idd recent signature |
|
wat een prachtig beest vind ik dat toch signature |
|
De facehugger-krab. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
|
|
(van de site v/h Nieuwsblad) Hitsige cavia beleeft wilde nacht met 24 vrouwtjes Cavia Sooty wordt stilletjesaan wereldberoemd op het internet. Het mannelijke Guinese biggetje beleefde in 2000 een nacht om nooit meer te vergeten. Sooty ontsnapte uit zijn hok en drong een kooi binnen met 24 vrouwtjes. Het gevolg van die nacht is zo hilarisch dat Sooty opnieuw massaal gedeeld wordt op sociale netwerksites. Sooty beleefde de droom van iedere man: plots stond hij op onbekend terrein oog in oog met 24 naakte dames. De cavia liet zich eens goed gaan en liet hij elk vrouwtje bij hem komen voor een ‘romantische tête-à-tête. Vervolgens sliep hij twee dagen zijn seksroes uit. Twee maand later was Sooty de trotse vader van maar liefst 43 nakomelingen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Don't hate the player, hate the game IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Headbangen [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 21-11-2013 13:27] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kiss me! Ow yeah! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Een kogelgordeldier The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dan moet je echt eens naar het Noorder Dierenpark in Emmen gaan. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
echt? sweet! signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |