|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
je krijgt het maar kort te zien maar ik denk een cicade. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bad-ass mieren. |
|
|
|
wil iemand een spin adopteren (eventueel tijdelijk) no kiddin. ik heb warmtematje signature |
|
quote: Waarom moet hij weg? in een meterkast of ander hoekje met een warmte mat doen ze het ook maanden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb geen meter kast nee, vriend van me heeft vriendin in huis genomen, maar ze wonen bij zijn ma in en die heeft panische angst voor spinnens signature |
|
dé foto van 2017 signature |
|
Zag er vanmorgen trouwens een doodgereden exemplaar op de weg liggen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
LOL signature |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |