IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Mishandeling..fysiek en mentaal Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-05-2002 19:33 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Een corrigerende tik nu en dan kan geen kwaad. Tegenwoordig durven ouders amper hun eigen kinderen nog aan te raken omdat anderen misschien gaan denken dat ze hun kinderen mishandelen.
Blijven slaan, of hard slaan op het hoofd gaat wel te ver.
Maar dat is allemaal niets vergeleken met wat mentale mishandeling kan aanrichten.. Van fysieke straf leer je niks, je gedraagt je weer even, op korte termijn. Maar mentale manipulatie draag je mee voor de rest van je leven.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-05-2002 19:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Opvoedkundig tikje moet uiteraard kunnen, maar een kind zonder reden slaan, puur om het pijn te doen is ziek, wreed en sadistisch Vaak is het slaan van kinderen ook pure opvoedkundige onmacht die dus omslaat in mishandeling; er zijn teveel mensen die niet weten wat opvoeden is en het zeker ook niet kunnen (getuige de vele kutkinderen die ik dagelijks tegenkom..)..

quote:
Op 27 mei 2002 19:03 schreef Cadaveria het volgende:
hehe, dat heb ik ook gedaan.... toen ik een jaar of 16 was, begon ik terug te slaan maar dat werd mij niet in dank afgenomen. de kleur blauw bij deze smilie is zeeer toepasselijk. En weet je wat het ergste is, dat je vader tijdens dat ie jou slaat keihard moet lachen omdat je je verdedigt.


JEZUS!!

Ik heb hier geen woorden voor.. Wat vreselijk klote voor je, ik weet niet hoe ik dit goed moet brengen

Een vriendin van mij is van kleins af aan door haar vader mentaal en (vooral) fysiek mishandelt, als ik die vent tegenkom kan ik zijn kop wel van zijn romp afrukken Het ergste is dat hij nu wederom in de kleine kinderen zit en gewoon doorgaat met zijn sadistische praktijken

Die vriendin van mij heeft door dat gedoe haar middelbare school niet af kunnen maken, en ze heeft (tot op heden, het gaat nu heel goed) een gruwelijk kutleven gehad natuurlijk.. Ze heeft b.t.w. nog geen aangifte gedaan Ik heb haar na de laatste mishandeling gezien, écht walgelijk.. Die KLOOTZAK had haar met haar gezicht tegen de trap aan geramd, ze was echt bont & blauw


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-05-2002 19:44 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Waarom doen vaders dat ?.. zieke geesten


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 27-05-2002 19:50 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

Kinderen die lichamelijk mishandeld zijn lopen de kans zelf ook geweldadig te worden, omdat ze gewoonweg niets anders geleerd hebben.
Bij een maatje van mij heft dat zelfs geleid tot het mishandelen van mijn eigen pa.


God hates us all...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-05-2002 19:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 mei 2002 19:50 schreef KingDJ het volgende:
Kinderen die lichamelijk mishandeld zijn lopen de kans zelf ook geweldadig te worden, omdat ze gewoonweg niets anders geleerd hebben.


Ik mag toch hopen dat mensen iets complexer in elkaar zitten dan dat...


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 27-05-2002 20:07 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

Tja, je zou denken van wel.
Maar je opvoeding zegt zoveel over hoe je later kunt gaan worden.
Je ziet toch dat de meeste geweldadige mensen vroeger ook mishandeld zijn.


God hates us all...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-05-2002 20:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zou graag eens iemand mishandelen.... waarom weet ik niet


Ik, Wil Schuurman


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2002 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Slaan is een teken van zwakte en onvermogen om je kind op te voeden.
Als je kind zich niet aan de door de ouders opgestelde regels houd, dan zijn er veel manieren omdat op te lossen. Slaan helpt niet.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 27-05-2002 21:03 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 19:03 schreef Cadaveria het volgende: En weet je wat het ergste is, dat je vader tijdens dat ie jou slaat keihard moet lachen omdat je je verdedigt.


Weet ik alles van....


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2002 21:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Extra toevoeging; mishandelaars dienen zelf eens flink vernedert te worden.

Mij lijkt namelijk de vernedering erger tellen dan de lichamelijke pijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-05-2002 21:05]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-05-2002 22:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 21:04 schreef Jenje het volgende:
Extra toevoeging; mishandelaars dienen zelf eens flink vernedert te worden.

Mij lijkt namelijk de vernedering erger tellen dan de lichamelijke pijn.


ik weet niet, je moet juiste de cyclus stoppen. Je moet op een of andere manier zien over te brengen op de dader wat het slachtoffer heeft moeten voelen en dan bedoel ik niet door het te herhalen op de dader zelf, maar trachten te laten voelen wat voor ellende je hebt veroorzaakt.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-05-2002 22:14 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-05-2002 9:20]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 27-05-2002 22:15 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik word zelf ook mishandeld ja..zowel mentaal als fysiek..mijn gevoel van eigenwaarde is er niet, mede doordat hij dat constant de grond in praat/slaat.. Ik kan me niet verdedigen..hij lult (excuses) zich er toch wel uit..En dan is er ook nog die Borderline enzo (waarvan mijn ouders zeggen dat "het alleen maar de puberteit" is..ben nogal een hopeloos geval


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2002 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en jij gaat dat even hier opgooien???
fijne vriend ben jij ...

*reactie op Panda*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-05-2002 22:16]


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 27-05-2002 22:16 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 22:13 schreef attila_de_hun het volgende:
ik weet niet, je moet juiste de cyclus stoppen. Je moet op een of andere manier zien over te brengen op de dader wat het slachtoffer heeft moeten voelen en dan bedoel ik niet door het te herhalen op de dader zelf, maar trachten te laten voelen wat voor ellende je hebt veroorzaakt.


Ik weet niet of dat wel mogelijk is wat jij nu probeert duidelijk te maken, mijn pa heeft Oorlogs trauma....moelijk hoor om aan zo iemand iets duidelijk proberen te maken....


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-05-2002 22:16 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 22:15 schreef Jenje het volgende:
en jij gaat dat even hier opgooien???
fijne vriend ben jij ...

*reactie op Panda*

Ik heb niet gezegt dat ik shadowjin ze vriend was


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-05-2002 22:17 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 27 mei 2002 22:14 schreef Heosphoros het volgende:
Sander (aka Shadowjin), is jaren lang door zijn ouders sexueel misbruikt. Hij durfde er nooit over uit te komen, maar hij heeft het toch gedaan. Ranzig ze fotos dat ie wordt ge(piept) staan over heel internet


ik weet niet of ie het wel zo leuk vind dat jij dit hier zegt panda



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2002 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Panda bewijst maar weer eens wat een gruwelijk matennaaier hij is.
Voor mensen als jou heb ik alleen maar walging


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-05-2002 22:18 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

sorry kan ik niet maken

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 27-05-2002 22:18]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 27-05-2002 22:18 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 22:15 schreef Jenje het volgende:
en jij gaat dat even hier opgooien???
fijne vriend ben jij ...

*reactie op Panda*


Ja vind ik ook!! WTF??????????? ALs jij zoiets over mij zou posten en je zou een vriend van mij zijn zou ik jou mishandelen!!!!!!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-05-2002 22:18 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 27 mei 2002 22:16 schreef Heosphoros het volgende:
Ik heb niet gezegt dat ik shadowjin ze vriend was


je bent een eikel



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2002 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Panda, jij bent echt TE laag voor woorden he.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-05-2002 22:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 22:16 schreef Shadowlands het volgende:
Ik weet niet of dat wel mogelijk is wat jij nu probeert duidelijk te maken, mijn pa heeft Oorlogs trauma....moelijk hoor om aan zo iemand iets duidelijk proberen te maken....


Ja inderdaad. Ik deed maar een suggestie. Zulke geestelijke problemen zijn erg moeilijk op te lossen en dat likt alleen met geode profesionele begeleiding. de schade die door personen od situaties aan mensen kan worden aangericht is niet te bevatten.

off-topic: wat is een oorlogtrauma? Ik kan er me wel iets bij voorstellen maar ik weet niet zeker wat het is.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-05-2002 22:20 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

nevermind


[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 27-05-2002 22:24]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2002 22:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2002 22:16 schreef Shadowlands het volgende:
Ik weet niet of dat wel mogelijk is wat jij nu probeert duidelijk te maken, mijn pa heeft Oorlogs trauma....moelijk hoor om aan zo iemand iets duidelijk proberen te maken....


Dat soort trauma's snijden een leven lang diep en zijn nauwelijks te verwerken; zo iemand is niet meer te veranderen; zo snel mogelijk het huis uit/jongerenhulp instanties opzoeken lijkt me de beste oplossing.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen