|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Naja, helemaal geen mobiel, bespaart een hoop elende !! Kende weer een stuk of 50 biertjes meer drinken Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb al jaren een mobiel met KPN abonoment, nu bood KPN me een I-MODE aan geheel voor niets met een jaar gratis I-Mode abonoment en zoveel bytes download gratis als ik mijn contract nog een keer zou verlengen. Ik zou het Toestel met bijbehorende nieuwe Sim binnen 2 weken krijgen. ik dacht 12 weken geleden ach waarom niet eens het I-Mode proberen, ik heb tot op heden geen toestel en geen nieuwe sim gekregen. na een paar keer gebeld te hebben over het heo en waarom werdt ik 2 weken terug afgepoeiert en werd de haak erop gekwakt. nu heb ik echter me KPN zooi opgezegt, na de 3 maand opzeg ga ik lekker over naar de concurent die ook nog goedkoper is en neem ik 3 band toestel zodat ik in de states ook kan bellen. |
|
quote:en zu is da |
|
ach, gewoon zo'n prepaid ding is het beste voor mij. niemand heeft m'n nr behalve m'n vrouw( ) en je kan igv van nood ff bellen. je kunt er ook mee internetten enzo, maar daaaag. kost allemaal geld, en zo'n i-mode ding helemaal denk ik. in 't begin heel goedkoop en later ken je betalen als een debiel. zo worden mensen ook coke verslaafd, eerst gratis en laterrr... Oud Vuil. |
|
I-mode? |
|
ik heb al met I-mode gewerkt in Azie best wel cool hoor. |
|
Boycotten dat dure kutding!!!! je moet zelfs betalen voor sms/ mailtjes die je binnenkrijgt (!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Binnenkort komt er een tweede toestel voor I-mode |
|
Ik heb dus zo'n i-mode toestel gekocht , omdat KPN een aanbieding had voor mensen die al bij hun een abonnement hadden. Het bevalt me wel, zeker de email functie, maar verder is het niet zo boeiend. Ik vind het een leuk telefoontje..that's it. Don't blush when I rip you open |
|
Het fijne van dat toestel is dat je er mee kan bellen Don't blush when I rip you open |
|
Zowiezo is mijn stelregel altijd dat je beter een jaartje kan wachten met het kopen van dat soort gadgets (lees: crap) want over het algemeen is de opvolger dan al uit die verwijderd is van kinderziekten e.d. en upgegrade is met nog meer geinigheden. En wat mot je d'r trouwens ook mee ? klotetelefoons ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
heb der eentje en het is een batterijen en geld vretende koelkast met grappige geluidjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mocht zo'n ding ooit mijn kant op komen waaien, bijvoorbeeld door van de vrachtwagen afgevallen te zijn, zou ik er een mega-brute ringtone op knallen...maar aan de andere kant, het blijft een klotetelefoon... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hehe ik heb der nou een geit en een kip in zitten, is kei grappig als ie op het station of zo af gaat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Op http://www.gsm.nl/ zoeken ze testers van Imode toestellen, kost je dan maar een fractie van wat het bij KPN zou kosten, en je hoeft geloof ik maar 2 keer per jaar een enquete in te vullen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! |
|
En wat doen die beesten dan als dat ding afgaat ?? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
bhehehehehehehe en TOK TOK TOK maar hij kan ook nog blaf blaf blaf en een kalkoen en master of puppets en schelden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dus de halve boerderij komt langs als je telefoon afgaat...Tja, da's op zich wel grappig. Ook idd leuk als dat kreng als een wilde begint te schelden. Maar goed, het blijft een...... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: batterijen en geld vretende koelkast wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wat is i-mode nou precies dan? wat kan je ermee? Je moeder. |
|
quote:fotos versturen via je mobiele telefoon.... alleen dan moet de ontvanger ook imode hebben, en weer een bepaald abonnement --> geld geld geld geld geld |
|
met andere woorden: I-mode Suicide Machine |
|
hehe.. Eens een keer een I-mode versie van ZM in elkaar fietsen Paul? |
|
Hmm, SheRa heeft I-mode .. werkt prima .. Best handig ook .. |
|
Kheb ook I-mode Ik vind het wel handig dat ik kan mailen via dat ding (maar met mijn oude kon ik ook al pop-mail versturen), ik heb dan ook een emailadres op die telefoon.. Het kleurenscherm vind ik mooi en duidelijk, de beltonen zijn eindelijk polyfoon.. Verder raakt de accu erg snel leeg en moet je voor veel I-mode diensten een abo nemen. Maar, ik vind het een leuk telefoontje en ik heb hem gratis gekregen. Toestel kostte mij 40 euro, en 3 maanden geen abo (รก 40 euro per maand) betalen bij verlenging van mijn contract.. Dus het heeft me 80 pleuro opgeleverd. Anders had ik het niet genomen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |