|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En een prachtige screensaver he. I-mode is ongelovelijk KUT! Waarom? Nou, alleen al om die klotecampagne die KNP er voor voer(de). Bah. |
|
zit er imode op een 3310 ? ... volgens mij alleen wap ? |
|
quote: helemaal niks wap zit wel op de 3330 |
|
er is nog maar 1 i-mode toestel en dat is de NEC nogwatnogwat, maar ik denk dat als ik een tel koop, het geen i-mode wordt, al die functies klinken leuk, maar gebreuk je ze nou echt zo veel? |
|
Je gebruikt ze niet, en het kost alleen maar veel geld als je het wel gebruikt. Net als WAP. Waardeloze rotzooi. Een telefoon is om mee te bellen, niets meer niet minder. |
|
quote: toch lijkt het mij wel handig als het ook een mp-3 speler is |
|
een maat van mij heb zon i-mode...... i-mode is voor trendykutjes.. je heb dr geen fuck aan, en het kost alleen maar geld..... je ken er een bietje mee de stoere trendylul mee uithangen, met al die gekleurde lichtjes & co, maar meer niet..... |
|
Het emailen vind ik wel handig (jaja.. ik begin een echte nerd te worden ) En onderweg ff reisinfo checken is handig, weet je van tevoren al dat je trein te laat is |
|
quote:Yes! Kan je extrapoleren hoe snel je naar je bestemming moet lopen/slenteren/kuieren/hollen/rennen/vliegen.... |
|
quote: Ehm.. Ja Hmm.. ik vind het ook wel geinig om met dat ding te spelen in het OV als ik de Metro 5 keer gelezen heb.. Je moet toch wat |
|
quote: Nee sorry.. ik wilde gewoon even mijn mobiel-aanschaf-verhaal kwijt.. .. NB: het staat ongetwijfeld al wel ergens in dit topic, en is overal te vinden maar ik ben lui dus als iemand zin heeft om te antwoorden graag: - Op tv is zo'n campagne, i-mode toestel voor 49 Euro.. Niet duur.. wat is de truuk hierachter? Duur abonnement ofzo? Anders zou ik zo'n ding haast nog aanschaffen ook.. niet dat ik zou i-moden of wappen ofzo maar toch ... |
|
Kan je eigenlijk ook gewoon bellen met zo'n ding/? Die site van de KPN is nou niet bepaald gebruiksvriendelijk |
|
quote: Hmm.. ik blijf dit toch een vreemde manier van beredeneren vinden.. heeft wel iets weg van die leningen waar ze op tv reclame mee maken, dat je 3000 WINST maak als je bij hun geld leent .. Uiteindelijk kost alles wat je koopt gewoon geld. Dus ook al maken ze die i-mode gratis en geven ze je eerst 6 maanden een abo dan is het nog steeds niet zo dat het je geld oplevert toch?? (NB: opleveren is niet hetzelfde als uitsparen ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |