|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat vinden jullie van Pain...Het was een project van hypocrisy en nog een band dacht ik...maar dat weet ik allemaal niet zo precies. Wel weet ik dat er heerlijke stukjes industriele metal tussen zitten Soms zijn ze ook wel iets te industriel jammergenoeg. Maar toch... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Geef mij maar gewoon Hypocrisy Ik, Wil Schuurman |
|
pain = gay The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
quote: Ooit van argumenten gehoord? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Okay, ik vind hypocrisy ook nog gewoon beter hoor, maar er zijn zoveel bands Hypocrisy like....Ik vind dat er toch vreselijk veel bands zijn die zoveel op elkaar lijken. Ik wil ook wel eens naar iets anders luisteren, en toen vond ik Pain en dat is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nou ok dan... ik VIND (let op, dat is een mening) dat pain gay is omdat peter tagtgren naar mijn idee de afgekeurde hypocrisy riffs die hij heeft gebruikt om een goedkoop commercieel succesje te halen. en dan bedoel ik niet op hitparadeschaal, maar toch even wat extra knaken vangen met leftovers. The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
"hate you bitch..................!" Lekker muziekje om na twee uur nachtrust, als je voor je tentje zit, omdat de zon erop schijnt, wakker te worden. Oh ja, vergelijk (ik gok) het derde nummer eens met de intro van "Famous Monsters" van de Misfits (King Kong-blabla)... [off topic]: over vergelijken gesproken: Sweet Child O' Mine (begin) <> Bohemian Rhapsody "live has just begon", ligt het aan mij of scheelt het maar 2 noten? Oh ja, ze duren allebei evenlang... [/off topic] Pain is gewoon cool om afentoe naar te luisteren. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik vind het wel een lekker album ... maar ik houdt wel van een beetje techno door heavy metal heen. |
|
Had eerlijk gezegd minder positieve reacties verwacht Ik dacht dat hier alles wat door de computer getrokken wordt afgekeurd zou worden. Maarja pain is ook gewoon mooi Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Helemaal niet, ik ben dol op bliepende psycho ambient vago shit, van Autechre tot Null en van Biosphere tot Tribes of Neurot.... ... maar Pain vind ik vrij weinig aan ja, vrij saai. Maar dat heb ik met alles wat Peter Tägtgren doet (inclusief Hypocrisy & The Abyss). |
|
Ik vind die cd wel grappig, heb em .. maar wie goed bied mag em hebben. |
|
quote:Hmmm ik heb hier nog wel een Hollenthon CD ervoor liggen.... Maar nee, Pain hoef ik ook niet, laat maar . Hoeveel CD's heeft-ie eigenlijk onder die naam uitgebracht? |
|
Voor de tingelingepannekoekfans heb ik nog een CD van De Infernali liggen. Tevens handig als je een nieuwe beltoon (ja écht die staan erop, dus necromantica meteen naar haar telefoon grijpen de eerste keer dat ze het hoorde, whahahahahaha) zoekt... Ik, Wil Schuurman |
|
Pain..hmm..lang niet alles goed maar het nummer On and on vind ik wel ok Gaat denk ik vooral om de tekst enzo..geeft me een beetje moed als ik sochtends naar school fiets enzo.. |
|
Pain heerscht... de tweede cd komt eraan, ik snap niet waarom de vergelijking met Hypocrisy gemaakt wordt... alleen omdat Peter er in zit? ojah live spelen de bassist en de drummer (Horgh) van Immortal mee... fantastisch artwork Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind pain zo af en toe goed te luisteren, maar dan moet je er wel zin in hebben anders is t gewoon bagger om te luisteren ha mark trouwes.. basje hier Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als ik het goed heb, is Rebirth al de tweede cd. De eerste heet gewoon 'Pain'. En zoals je zegt, het enige dat Pain en Hypocrisy met elkaar gemeen hebben is meneer Peter Tagtgren. Ik vind Pain zelf trouwens ontzettend op Rammstein lijken. Eigenlijk is de taal het enige verschil... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Op Rammstein!!???!??!!? Hebben wij het hier over dezelfde pain!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb het nog nooit gehoord, en zal er vrij weinig aan vinden naar wat ik hier lees. Maa misschien toch eens luisteren... En Hummie: Ja, dat is WEL een coole koffer! |
|
quote:idd, maar het lijkt niet op Rammstein... das net zon opmerking die ik vaak hoor als ik blasfemische darkthrone op heb staan: "hee is dat Dimmu Borgir" rot toch op... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het lijkt niet op Rammstein? Hmm, gelukkig maar... |
|
quote:hoezoo.. rammstein heerscht Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik heb gehoord dat het volgende Rammstein-album op Moonfog is. |
|
Hmm, om eerlijk te zijn vind ik er niet veel aan. Maar wie weet vind ik Pain wel leuk... |
|
quote:LOL |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |