|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat wil je ervoor hebben? quote: Peter Tägtgren heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Pain commerciele muziek is... Zenial |
|
quote: The usual 8 euro all in Jenje@zwaremetalen.com |
|
Weet iemand waar ze shirts van Pain verkopen. Ik kan ze neregens vinden if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
Heeft iemand het nieuwe PAIN album "Dancing With The Dead" al?? Ik vind het een lekker album. gewoon niet moeilijk lekker raggen met veel keyboard werk. The Same Old Song wordt hier in zweden grijs gedraaid op de radio. Lekker nummer, bombastisch vooral. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik hoop dat-ie niet nog softer is geworden dan Nothing Remains The Same. Die zou eigenlijk in zijn geheel zo de top40 in kunnen... Ik vind Rebirth nog wel leuk, maar in plaats van NRTS, luister ik dan liever Herzeleid of Sehnsucht van Rammstein... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
deze plaat is vele malen harder dan nothing remains the same. lekker hardere riffs weer. beter dan rammstein.... sja misschien wel I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ah gelukkig. Dan lijkt-ie me wel tof. Ik ga meer eens kijken of ik 'm ergens kan vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
kent iemand hier Saints of Eden? beetje in hetzelfde straatje namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, maar klinkt op zich wel interessant. Kun je er wat meer over vertellen? Is het net zo "poppy" als Pain of niet? Wat voor vocalen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nee veel minder poppy, veel rechtlijniger ook vocalen zijn schreeuwerig [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-02-2005 13:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
http://www.fieldsofthenephilim.de/addfiles/sideprojects/saintsofeden/start.htm dat is officiele website, ik heb alleen de eerste cd, hoe de rest klinkt is me onduidelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah dank je. Maar 'ns kijken of ik er wat van kan vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Live gezien in het voorprogramma van Tiamat. Ze hebben me daar erg kunnen vermaken. Naderhand me een beetje in de band verdiept, en het klinkt best leuk. Maar doe mij maar Hypocrisy, naar mijn mening Tägtgren's beste band |
|
Daar was ik ook aanwezig, Pain speelde best ok en alhoewel ik niet echt bekend ben met hun werk, was het in eerste instantie toch wel ok. Helaas werd het na een tijdje wel wat eentonig en zwakte de energie flink af.. |
|
Ik heb Pain ook gezien in het voorprogramma van Tiamat. Live kwamen ze erg goed tot hun recht, al worden de nummers wel een beetje langdradig na een poosje. Het lijkt inderdaad allemaal erg veel op elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door Ascension op 14-02-2005 16:58] |
|
Pain is wel een leuk bandje, maar om er iets van aan te schaffen...nee. |
|
Ik heb de drie albums Pain, Rebirth en Nothing Remains The Same. Resp. 8, 7 en 14 euro voor betaald, maar laat ik nu het tweede album het beste vinden... (Nothing Remains The Same was trouwens in een vlaag van verstandsverbijstering.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Waarom vind je het tweede album het best? Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik iets van Pain ga aanschaffen. Ik kan wel wat hulp gebruiken! |
|
quote: Kort samengevat heeft Rebirth de meest catchy nummers zonder dat het gelijk super soft wordt, want Nothing Remains The Same is gewoon top40-muziek. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het debuutalbum als laatste aangeschaft en nog niet zo heel erg vaak geluisterd heb, dus misschien dat ik die in de loop van de tijd nog wat meer leer waarderen. Maar als je chronische huiduitslag krijgt van het woord "toegankelijk", zou ik Pain sowieso links laten liggen (aangezien het naar mijn bescheiden mening nog een tikkeltje toegankelijker is dan bijvoorbeeld de eerste twee albums van Rammstein). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
'Dancing with the Dead' ligt hier al in de winkels dus die ga ik zaterdag kopen! Net al een nummer gehoord van deze nieuwe cd = Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Pain heerscht! |
|
quote: Thanks, hier kan ik wel wat mee! |
|
quote: heb jij toevallig geen Pain tatoo op je rechterschouder? Trouwens , daar heb ik ook over gedacht , maar ik ga regelmatig naar Frankrijk... en daar kijken ze je wel raar aan als er PAIN op je staat getatoëerd :p |
|
quote: of op een rugzak geklad staat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |