![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, nieuwe bezoeker heh ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik vind dat we eigenlijk een topic moeten openen om in te bediscussiëren waar het topic "Wat is nou "metal"?" in moet komen te staan. Alleen. Waar moet dat topic dan weer in komen te staan? signature ![]() |
|
Touché. Ik wou maar zeggen, Tegenpartij, dat het hier nogal de gewoonte lijkt ogenblikkelijk te roepen 'daar is al een topic voor!'. Vind ik nu ook niet nodig. quote: ![]() Voor sommigen is het de plicht van nieuwe users om eerst en vooral ELK topic na te gaan dat de afgelopen 12 jaar geopend is, want stel je voor dat je een nieuw topic begint zonder dat het echt echt echt nodig is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 26-09-2013 17:30] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Had nooit verwacht ooit de woorden zoekterm en handig in één zin te zullen zien op dit forum. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Tsja, je hebt fetisjisten die een band perse in hokjes wil duwen, en je hebt fanaten die dezelfde afwijking botvieren op posts in topics op fora. ![]() |
|
verstandige man ben je, wmp! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Oh jij. ![]() |
|
quote: ![]() Zullen we snel de haartjes weer eens laten wapperen? ![]() |
|
quote: Als jij je baard mee laat doen! ![]() |
|
quote: Nou, vind ik ook wel beter, hoor ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: En borsthaar. ![]() |
|
quote: Godver, mental images. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Dus? Hitsigheid valt te onderdrukken. ![]() |
|
quote: Alsook te omarmen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
omhanden? signature ![]() |
|
quote: quote: Ja, juist daarom. Ik doe dat normaal niet. Het was cynisch bedoeld, niet mijn sterkste kant, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja, en knoop het maar goed in je oren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:+1 Best een fijne. ![]() |
|
Metal, is dat niet de slechte versie van hardcore punk? ![]() |
|
quote: Doet me eraan denken dat ik helemaal vergeten was om naar BOA te gaan. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nee, dat is grindcore. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Grindcore? Is dat geen psalmzingend gezelschap dat graag met zijn poten in de collectebus vertoeft? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |