|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Faust? Of bedoel je Destructhor? |
|
Faust heeft verder niks met Zyklon te maken. Hij schreef de teksten, en dat was het. De band bestaat uit: Zamoth: Gitaar Trym: drums Destructhor: Liet Gitaar Daemon: Liet vocalen Wie de bas speelt is me even niet duidelijk. Even een stukje duidelijkheid dan maar: Daemon is uit Limbonic Art gepikt / Trym uit Emperor en Enslaved / Destructhor uit Myrkskog en Zamoth is o.a. ook bij Burzum, Emperor, Thou Shalt Suffer, Zyklon B, Gorgoroth, Arcturus en Satyricon actief geweest. Zo, even voor de duidelijkheid World Ov Worms |
|
Als ik moet kiezen tussen Zyklon en Myrkskog, dan kies is dus voor Zyklon. Myrkskog is ook een goeie band, een erg goeie zelfs . Zet snel The Hate Syndicate op. |
|
Ze staan (nog steeds) op het lijstje van uit te checken bands. Zyklon vind ik erg goed, dus ik ben zeer benieuwd naar datgene wat Myrkskog te bieden heeft. |
|
Myrkskog have completed their follow up to their stunning debut "Deathmachine". The new album will be released this September and will be titles "Superior Murder". Expect hell on CD! |
|
dan zullen ze ook wel een website krijgen. Of hebben ze die nou al? Zo ja, wat is de link? |
|
tja www.myrkskog.com maar die doet niet veel.. |
|
De nieuwe CD is dus uit, genaamd Superior Massacre. Zelf nog niet gehoord. |
|
Ik wel . Hij is natuurlijk geweldig en super bruut. Hij is alleen veel meer richting death metal en dat maakt het geheel wat mij betreft een stukje minder origineel. Maar what the fuck...who cares?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wat vinden jullie van het nieuwe album??? wel technisch (wat niet echt mijn smaak is) maar ik vind hem zeker heerschen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Myrkskog is zeer bruut, en ik geloof dat ze op 11 oktober naar de Baroeg komen, samen met Nile. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Is er een nieuwe uit Vlug gaan kopen. Morgen bestellen dus myrkskog |
|
Deathmachine maar ik heb dacht ik al eens eerder op dit topic gereageerd Hakkuh |
|
quote: Zoals je ziet Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: 28 mei.. aaaah de goede ouwe tijd Hakkuh |
|
daar praat je je niet zo makkelijk onderuit [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 02-10-2002 19:50] |
|
Nou, op de FTP staat nu 1 nummer [en nog een halve], en aargh, die is goed!! Ze lijken kwa brutaliteit weinig te hebben ingeboet. Maareh, zou diegene ff de hele CD willen uppen? |
|
als ik tijd heb en als @homo stopt met klooien... Suck my piss |
|
|
|
Het schijnt dat een paar leden van Myrkskog een sideprojekt genaamd Mutant hebben. Iemand hier enige info over? |
|
En wordt er nog geknokt op het Myrkskog concert!? |
|
quote:Ik kan god-ver-domme niet gaan! |
|
quote: Argh!? Wrom nie!? |
|
quote:M'n 'geldschieter' is 'onbereikbaar'. Geen geld dus. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |