|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben te lui om door het hele topic te lezen. Heb Deathmachine, maar iemand hun nieuwe album al gehoord? |
|
kheb gister een stuk van een nummer gehoord, 'domain of the superior' heet ie hij komt van een oudere cd 'superior massacre' maar dit is wel vet!! No meat is sweater |
|
quote:SM is de nieuwste. |
|
serieus? dan ben ik toch verkeerd ingelicht... No meat is sweater |
|
quote:1995 Ode til Norge, Independent. 1998 Apocalyptic Psychotica, Independent. 2001 Death Machine, Candlelight Music. 2001 Mechanical Beast, Candlelight Music. 2002 Superior Massacre, Candlelight Music. |
|
quote: merci voor de info! wist totaal niet dat die al zo veel albums uit hadden dus valt Superior Massacre te vergelijken met Death Machine? Beter, slechter, anders, gelijk? |
|
quote:Wat Waar haal je deze info vandaan Volgens mij hebben ze enkel deadmachine en superior massacre, en ik heb vandaag op de computer gekeken in de cd winkel, waar alle cdees uitgebracht met een platencontract op staan, zelf japenese edities en ook daar staan er maar 2 op. Deadmachine is vet, superior massacre iets minder op het eerste gehoor |
|
klootviool...kijk eens achter de titels..wat staat daar? Suck my piss |
|
Duussssss... dat zijn demo's of CDtjes in eigen beheer uitgebracht! Beter lezen dus! Gaan er mensen vrijdag naar de Baroeg!? |
|
En Mechanical Beast beast dan, die zou zijn uitgebracht op candlelight. Wat is trouwens hun website [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 08-10-2002 18:08] |
|
Hebben ze niet. Van Mechanical Beasts weet ik zelf ook niks, misschien een demo van Superior Massacre? |
|
Ik heb de nieuwe nu al een tijdje, maar vind het oude toch nog iets beter |
|
nieuwe gekocht, vind hem goed! Is meer Death Metal geworden t.o.v. Death Machine, lekker! |
|
quote:dat vind ik juist het jammere, maar ja nog steeds |
|
Hehe, eindelijk Superior Massacre binnen! Klinkt goed, erg goed. Het volgende viel me trouwens op: Ze hebben een CD genaamd Mechanical Beasts, en op Superior Massacre staat een nummer genaamd Disposable Deaths. Legt niemand de link met Marilyn Manson, die een CD genaamd Mechanical Animals heeft en een nummer met de titel Disposable Teens. |
|
Nee, jij zoekt het te ver |
|
Kan me niet voorstellen dat ze daarmee een link willen leggen. MM zuigt |
|
Gewoon uit nieuwsgierigheid... Ik hoor van een heleboel mensen dan ze Superior massacre stukken minder vinden dan Death machine. Nu ben ik Superior massacre op dit moment aan het luisteren en ik vind het echt een geweldige cd. Ik ben het er mee eens dat Death machine meer originaliteit in zich had maar eigenlijk vind Superior massacre net iets lekkerder. Het begin van Trapped in torment alleen al *kippenvel* [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 15-10-2003 20:56] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind Superior Massacre over het geheel genomen beter. Ook qua sound. Hij is ook een stuk extremer vind ik! Blood Ejaculation Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind beide albums erg goed, ookal vind ik Deathmachine iets meer "over the top" klinken. Net een tikkeltje bruter. Maar, beiden erg lekkere platen |
|
De reden waarom ik Death Machine beter vind heeft vooral te maken met de meer black invloeden en de hogere originaliteit. Hetzelfde heb ik trouwens met Zyklon |
|
quote: Tja, ik ook, zal wel komen omdat het familie is (muzikaal gezien) Dit slaat nergens op. |
|
Van de Zyklon MySpace (blog oktober 2007*): Also, the 'terror-twins', Destructhor and Secthdamon, have plans to go for it with Myrkskog, and will hopefully finally take the actions needed to complete their new, long-delayed, album. I truly hope they will, because this is the time to do it and I know the fans have been waiting for years, and judging from the pre-production material I have heard, it will be massive statement of intricate and brutal death metal. *jaja, oud nieuws, sterf... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-06-2008 12:25] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Benieuwd hoe lang dit nog gaat duren dan, aangezien Destructhor tegenwoordig deel uit maakt van Morbid Angel. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 05-06-2008 12:49] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |