IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : fantasyboeken Vorige pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2003 12:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 12:39 schreef rvanderholst het volgende:
Tyrion is zo COOL!!! wat een niftig mannetje is dat zeg, listig, intelligent (op zijn manier) en grof!

Tja Ned was inderdaad een good guy die te vroeg dood ging! Verder vind ik Jon ook zeer cool! hoe hij met die Wildlings om ging! cool hoor!

The Hound (Sandor Glegane) is ook stoer!!! zeer gevatte grove opmerkingen altijd!

In februari 2004 komt het volgende boek, kan niet wachten!

(zeg heb jij Terry Goodkind ook gelezen??)


Dan pas?? Ik weet niet zeker of ik nog helemaal up to date ben btw, ik heb boek 1, 2, 3a en 3b...?

Ik krijg hier gewoon ter plekke zin om die boeken nog es te gaan herlezen

Terry Goodkind... ik denk niet dat ik daar iets aan vond, maar ik haal dus wel degelijk al die schrijvers door elkaar als ze niet Martin, Tolkien of Williams heten


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-05-2003 12:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2003 12:43 schreef Asherah het volgende:
Dan pas?? Ik weet niet zeker of ik nog helemaal up to date ben btw, ik heb boek 1, 2, 3a en 3b...?

Ik krijg hier gewoon ter plekke zin om die boeken nog es te gaan herlezen

Terry Goodkind... ik denk niet dat ik daar iets aan vond, maar ik haal dus wel degelijk al die schrijvers door elkaar als ze niet Martin, Tolkien of Williams heten


Goodkind toch eens proberen!!! Wizards First Rule!!! is mijn absolute favoriet!

Tja altijd als ik het over fantasy boeken heb wil ik ze ineens weer lezen!!! wizards frist rule heb ik al 3 keer gelezen! zo ontzettend cool!

ja, Memory Sorrow Thorn is ook inderdaad geweldig van Williams!!! maar ik ka niet echt in zijn Otherland serie komen.....


I Find That I Am Not There...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2003 12:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dat is omdat die Otherland reeks gewoonweg zwaar suckt! Memory, Sorrow and Thorn daarentegen is suuuper!

Ik ga me zometeen es in het zonnetje zetten met Deel I van Fire and Ice zie...


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 30-05-2003 15:50 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

'Het Malazijnse Rijk' en 'De Poorten van het Dodenhuis' van Steven Ericson zijn twee prachtboeken uit een serie die nog lang niet af is.
Het is lekker complex met veel karakters en strijdige motieven. Het draait niet zozeer om good vs evil, het is soms zelfs niet duidelijk wie de 'goeien' zijn.
In ieder geval een aanrader als je van fantasierijke dikke boeken hou zonder elfjes en trollen/orcs....

tot zover die promotie blok....



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen