IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Throne Fest - 10 mei 2014 - Kubox, Kuurne (BE) Volgende pagina
Buried
Usericon van Buried
Posted 14-10-2013 22:01 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

https://www.facebook.com/events/590978780960860/

VVK: €28

[Dit bericht is gewijzigd door Buried op 26-01-2014 22:29]

Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 14-10-2013 22:09 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Ohlalala, interesting. Als mijn zus tegen dan haar rijbewijs heeft (normaal wel) -> aanwezig!

Willekeur en dictatuur!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-10-2013 22:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Cool, misschien ook aanwezig!

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-10-2013 0:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooi begin!

Faustian Spirit of the Earth

arneriach
Usericon van arneriach
Posted 18-10-2013 11:06 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

crap, net iets gepland dat weekend :/

www.marchefunebre.be - doom death metal

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2013 11:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2013 22:09 schreef Hérésie het volgende:
Ohlalala, interesting. Als mijn zus tegen dan haar rijbewijs heeft (normaal wel) -> aanwezig!

Of jij. Tegen mei moet dat wel lukken, niet?

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 19-10-2013 18:19 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Goed begin! Ben wel weer aanwezig :D

Buried
Usericon van Buried
Posted 23-10-2013 21:17 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

+ Fides Inversa
+ Kult

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2013 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2013 21:17 schreef Buried het volgende:
+ Fides Inversa
+ Kult

accreditatie?

signature

Buried
Usericon van Buried
Posted 23-10-2013 22:43 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2013 21:53 schreef Hypnos het volgende:
accreditatie?

Ik wil er gerust iets over schrijven, vier van de vijf bands ben ik al zeker fan van en ken ik ook tamelijk veel van

Buried
Usericon van Buried
Posted 05-12-2013 18:46 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

+ Mgla

cataclysm child
Posted 05-12-2013 18:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vet!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-01-2014 11:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Aura Noir

Buried
Usericon van Buried
Posted 10-01-2014 13:14 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

cataclysm child
Posted 10-01-2014 13:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Erg mooie affiche tot nu toe!

Buried
Usericon van Buried
Posted 10-01-2014 13:32 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 13:20 schreef cataclysm child het volgende:
Erg mooie affiche tot nu toe!

Inderdaad! Waarschijnlijk nog één à twee namen erbij en dan zullen ze wel rond zijn. Sowieso al erg sterke bands! Wel benieuwd of ze er nog "kleppers" à la CF of Marduk bij gaan smijten.

cataclysm child
Posted 11-01-2014 0:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik heb toch ook zo m'n twijfels of 1349 de headliner zou kunnen zijn.

DARKRAV3R
Usericon van DARKRAV3R
Posted 12-01-2014 17:20 by DARKRAV3R Wijzig reactieProfiel van DARKRAV3RQuote dit berichthttp://www.thronefest.be

quote:
Op 10 januari 2014 13:32 schreef Buried het volgende:
Inderdaad! Waarschijnlijk nog één à twee namen erbij en dan zullen ze wel rond zijn. Sowieso al erg sterke bands! Wel benieuwd of ze er nog "kleppers" à la CF of Marduk bij gaan smijten.

Inderdaad nog 2 bands die erbij komen

cataclysm child
Posted 13-01-2014 0:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Waarvan het Poolse (gelukkig niet het Russische) Arkona blijkbaar.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2014 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jammer dat Hexen niet meer meedoet bij hen, al is die nieuwe drummert (nieuwe plaot is uit

ook best rakketak-urgh-doodgeschoten -goed

signature

Buried
Usericon van Buried
Posted 26-01-2014 22:05 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

+ Marduk (SE)

Northward
Usericon van Northward
Posted 26-01-2014 22:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

1349 + Mgla, wellicht even aantikken!

cataclysm child
Posted 27-01-2014 0:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Marduk, mwuah. Wel okay, maar heb ze ondertussen al wel vaak genoeg gezien. Blijkbaar wel weer een 'speciale' set, net zoals vorig jaar op Throne Fest met een Panzer Division setlist en een gewone setlist. Was véél te vermoeiend toen, na een lange dag. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen.

Buried
Usericon van Buried
Posted 27-01-2014 0:27 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Dat merkte je ook wel aan het publiek hehe nuja, ik vind Marduk als headliner geen slecht iets, weet ook niett wie ze anders hadden kunnen doen headlinen hehe. Misschien Watain, maar ja. Verder erg interessante affiche, zeker beter dan vorig jaar (zeker met persoonlijke favorieten Tsjuder, Enthroned en Fides Inversa). Mgla moet ik nog beter leren kennen, maar dat komt wel goed. Zie je daar?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 27-01-2014 9:58 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hm... alweer Marduk dus... Jammer, dezelfde headliner als vorig jaar, ook al doen ze een andere show...
Vorig jaar deed Marduk ook al overal die Panzer Division show waar ze speelden. Ten eerste klonk het nergens naar en ten tweede vind ik die hele plaat niet bijzonder.
Van de laatste tour was het Those of the Unlight gedeelte overigens wel vet!

cataclysm child
Posted 27-01-2014 13:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2014 0:27 schreef Buried het volgende:
Dat merkte je ook wel aan het publiek hehe nuja, ik vind Marduk als headliner geen slecht iets, weet ook niett wie ze anders hadden kunnen doen headlinen hehe. Misschien Watain, maar ja. Verder erg interessante affiche, zeker beter dan vorig jaar (zeker met persoonlijke favorieten Tsjuder, Enthroned en Fides Inversa). Mgla moet ik nog beter leren kennen, maar dat komt wel goed. Zie je daar?

Goh er lagen wel mogelijkheden. Een 'kleinere' headliner is imo daarom niet per definitie minder leuk.

En ja hoor, ik ben er sowieso bij, de affiche is zeker goed genoeg

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com