|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Allebeide in ieder geval beduidend betere platen dan het gehypete Panzer Division Marduk. |
|
|
|
Is er nou al bekend wat Marduk gaat doen? Voor Opus Nocturne integraal (en Aura Noir als bonus) kom ik wel naar België namelijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar geworden ondertussen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad, de Marduk-platen na Opus Nocturne zijn volledig aan mij voorbij gegaan... |
|
Niet goed want nooit gehoord... lekker objectief. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Pretentieus kneusfeest weer hier. De mindere periode van Marduk ligt zeker vier studioalbums achter hen. Naast dat Panzer gewoonweg een subliem fenomeen op zich is! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Wel gehoord, maar niet blijven hangen, excuses voor het onduidelijke woordgebruik. |
|
Het is je vergeven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Niet mee eens... Voor mij blijven Those of the Unlight en Opus Nocturne de favorieten. Ook Heaven Shall Burn en Nightwing trek ik nog prima, en ja... zelfs Panzer Division vond ik destijds best gaaf, draai hem nu echter nooit meer en live is het album tegenwoordig maar een saaie vertoning. Vanaf Wormwood vond ik de band weer interessant worden en dat is na Panzer Division, samen met de nieuwe plaat Serpent Sermon ook weer het eerste werk wat ik van ze heb aahgeschaft. Die twee albums laten ze wat mij betreft weer een hele andere Marduk zien en dat is zeker een vooruitgang ten opzichte van het werk wat er tussenin zat. |
|
Waarom gaat iedereen er uberhaupt vanuit dat ze weer platen integraal gaan spelen? Hebben ze een paar keer gedaan de afgelopen tijd maar lijkt mij niet meer dan logisch dat ze ook weer gewoon post-Legion mateiaal willen gaan spelen... |
|
quote: Die fase was toch al begonnen met Rom 5:12. Wat mij betreft is die plaat nog steeds stukken interessanter dan Wormwood en Serpent Sermon samen. Maar ik ben het er dus zeker mee eens dat het huidge Marduk inderdaad vele malen interessanter is dan de periode Panzer Division tot en met Plague Angel. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Welke iedereen!? Ik heb dat vuurtje alleen aangestoken. Platen!? Slechts één plaat had ik het over. Opus Nocturne is dit jaar twintig jaar oud en Marduk heeft aangekondigd een speciale set te zullen spelen dus zo gek is dat niet gedacht... al zeg ik het zelf. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
|
|
Omhoog voor het grootste Black Metal festival van Vlaanderen! |
|
Vandaag! https://www.facebook.com/FracturedInsanityOfficial/ https://www.facebook.com/Darkest-MIND-357194404369665/ https://www.facebook.com/Gotmoor-1546334075600243/ |
|
Zin in! |
|
douchen, klaarmaken en op naar Kuurne Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het was weer erg vet! |
|
Wederom een prima editie: hulde aan Thronefest voor de strakke organisatie; vette lokatie; licht, geluid. Lineup vond ik vorig jaar vetter maar dat blijft een kwestie van smaak. Aan de bezoekersaantallen te zien leek het mensen weinig uit te maken. Hopelijk is het gerucht dat dit het laatste jaar is niet op waarheid berust. Enig minpunt: Hoe komt men er bij om slechts één miniskuul fritkotje neer te zetten waar slechts één vrouwtje de hele dag burgers en friet stond te fleppen voor een kleine 1.000 man?! De rij liep op een gegegeven moment tot binnen. |
|
quote: +999999999999999999999999 Geen idee hoe het komt dat dat vorig jaar beter verliep, was er toen meer "personeel" om te verkopen? Ik vond het qua bands beter dit jaar, maar da's persoonlijk inderdaad. Tsjuder en Mgla gaven toch dé shows van de dag weg volgens mij, jammer van de problemen met de micro bij Fides Inversa die maar niet opgelost geraakten. |
|
Toppers voor mij waren Tsjuder en een verrassend sterk Marduk. Ook Mgla was weer prima, vooral de laatste 2 nummers dan. 1349 was vooral... hard. En jammer dat Aura Noir het zonder Aggressor moest doen, waardoor het geluid nogal kaal klonk zonder tweede gitaar. Maar wel prima optreden voor het overige. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |