|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.facebook.com/events/590978780960860/ VVK: €28 [Dit bericht is gewijzigd door Buried op 26-01-2014 22:29] |
|
Ohlalala, interesting. Als mijn zus tegen dan haar rijbewijs heeft (normaal wel) -> aanwezig! Willekeur en dictatuur! |
|
Cool, misschien ook aanwezig! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mooi begin! Faustian Spirit of the Earth |
|
crap, net iets gepland dat weekend :/ www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Goed begin! Ben wel weer aanwezig :D |
|
+ Fides Inversa + Kult |
|
quote: accreditatie? signature |
|
quote: Ik wil er gerust iets over schrijven, vier van de vijf bands ben ik al zeker fan van en ken ik ook tamelijk veel van |
|
+ Mgla |
|
Vet! Faustian Spirit of the Earth |
|
Aura Noir |
|
|
|
Erg mooie affiche tot nu toe! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad! Waarschijnlijk nog één à twee namen erbij en dan zullen ze wel rond zijn. Sowieso al erg sterke bands! Wel benieuwd of ze er nog "kleppers" à la CF of Marduk bij gaan smijten. |
|
Ik heb toch ook zo m'n twijfels of 1349 de headliner zou kunnen zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad nog 2 bands die erbij komen |
|
Waarvan het Poolse (gelukkig niet het Russische) Arkona blijkbaar. Faustian Spirit of the Earth |
|
jammer dat Hexen niet meer meedoet bij hen, al is die nieuwe drummert (nieuwe plaot is uit ook best rakketak-urgh-doodgeschoten -goed signature |
|
+ Marduk (SE) |
|
1349 + Mgla, wellicht even aantikken! |
|
Marduk, mwuah. Wel okay, maar heb ze ondertussen al wel vaak genoeg gezien. Blijkbaar wel weer een 'speciale' set, net zoals vorig jaar op Throne Fest met een Panzer Division setlist en een gewone setlist. Was véél te vermoeiend toen, na een lange dag. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat merkte je ook wel aan het publiek hehe nuja, ik vind Marduk als headliner geen slecht iets, weet ook niett wie ze anders hadden kunnen doen headlinen hehe. Misschien Watain, maar ja. Verder erg interessante affiche, zeker beter dan vorig jaar (zeker met persoonlijke favorieten Tsjuder, Enthroned en Fides Inversa). Mgla moet ik nog beter leren kennen, maar dat komt wel goed. Zie je daar? |
|
Hm... alweer Marduk dus... Jammer, dezelfde headliner als vorig jaar, ook al doen ze een andere show... Vorig jaar deed Marduk ook al overal die Panzer Division show waar ze speelden. Ten eerste klonk het nergens naar en ten tweede vind ik die hele plaat niet bijzonder. Van de laatste tour was het Those of the Unlight gedeelte overigens wel vet! |
|
quote: Goh er lagen wel mogelijkheden. Een 'kleinere' headliner is imo daarom niet per definitie minder leuk. En ja hoor, ik ben er sowieso bij, de affiche is zeker goed genoeg Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |