IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 18/02/14: Cradle of Filth + Behemoth + Inquisition + Svarttjern + In Solitude @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 11-02-2014 23:09 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Hoewel kado natuurlijk prima is.

wouter023

Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-02-2014 6:01 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

[quote]Op 11 februari 2014 22:19 schreef Metal Spiderman het volgende:
Niemand hier houdt je tegen om weg te blijven.

In plaats van de tandarts is school ook een optie:

Vraag:
Mogen in het Nederlands ingeburgerde woorden die ontleend zijn aan het Frans en eindigen op -eau, zoals bureau, niveau en cadeau, worden gespeld met -o?

Antwoord
Nee. Bij deze woorden is in de officiële spelling alleen de oorspronkelijke Franse spelling met -eau toegestaan. (http://taaladvies.net/)

[/quote

Ach jee,
Een Taalnazi.
Het spijt me echt heel erg meester.
Zal het voortaan typen zoals u het wil hebben.

We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 14-02-2014 18:05 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2014 9:04 schreef Metal Spiderman het volgende:
Ik ben erbij

C.o.F doet mogelijk signeersessies heb ik begrepen van Suburban

http://www.013.nl/blog/1408_013_suburban_en_sounds_organiseren_cradle_of_filth_signeersessie_

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-02-2014 18:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Om nog maar eens te onderstrepen dat CoF een popband is...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-02-2014 19:43 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 februari 2014 22:08 schreef Masturbator het volgende:
Te slecht voor woorden.
Ik ga nog liever naar de tandarts dan naar bands van dit nivo.

Niveau, homo!

Against God and Government

Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-02-2014 19:56 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2014 19:43 schreef Rotzak het volgende:
Niveau, homo!

Beter opletten, Spermadrinker...
Ik was al op m'n vingers getikt, een andere taalnazi
was je voor.

We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-02-2014 11:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

(':>

Hiervoor zet ik een hoedje op.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2014 13:00 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Begin je weer, Vicky?

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-02-2014 13:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Kijk jij maar uit dat Assie hier niet een biertje teveel heeft gedronken.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 15-02-2014 13:02 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2014 13:01 schreef Kvelgeest het volgende:
Kijk jij maar uit dat Assie hier niet een biertje teveel heeft gedronken.
Meet 'ie met 2 maten dan? Ik bedoel, dat is allang bekend, maar op zich wel leuk om het eens bevestigd te zien door iemand die hem irl kent.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 17-02-2014 1:20 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Geslaagd avondje in de Trix, Inquisition was moddervet, maar helaas gitaargeluid niet optimaal. Vooral bij de snelle stukken werd het daardoor wat moeilijk om volgen, jammer. In Solitude kende ik niet en had wel een paar aanstekelijke songs in huis, overtuigend gebracht, maar toch niet 100% mijn ding. Behemoth had een vette show meegebracht, veel vlammenwerpers, vuur, rook, maskers... Dit zorgde voor afleiding bij een aantal mindere songs, maar er werd wel lekker strak gespeeld en de nieuwe nummers steken duidelijk boven de rest uit (met uitzondering van het koppel 'oudjes' dat ze speelden). Wat een beest van een bassist ook, zo weggelopen uit de arena als gladiator.
De zaal liep wat leeg voor Cradle of Filth, maar heb me toch prima vermaakt met een zestal nummers uit hun eerste drie albums, Dani zijn stem was trouwens veel beter dan verwacht. Wel al bij al weinig actie en beleving in het publiek, maar eindoordeel is wel positief.

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 17-02-2014 1:21]

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-02-2014 16:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gemengde gevoelens hier.

Svarttjern was bedroevend saai, na 2 nummers had ik het wel gehoord. Inquisition was uitstekend, as usual. Band van de avond voor mij. In Solitude is niet volledig m'n ding en de eerste 2-3 nummers vond ik niet echt geweldig, maar naar het einde van de setlist toe beviel het me beter en beter.

En dan de 2 headliners... Behemoth zette een uiterst vette en groteske show neer, waardoor het nooit ging vervelen. Maar op muzikaal vlak vond ik het, vooral bij de snellere nummers, uiterst rommelig klinken. Het hoogtepunt was Driven By The Five-Winged Star. Sfeervol, en uitstekend gebracht. Al bij al vermakelijk, maar zeker niet top.

En Cradle was hit or miss. Enkele nummers werden degelijk tot goed gebracht. Andere songs hielp Dani dan weer professioneel om zeep door z'n 'gepiep' overdreven vaak te gebruiken, waar dat bij die nummers op plaat niet het geval is. En ja, sterke live-muzikanten hebben ze ook nog maar zelden of nooit gehad. En die drummer kan na al die jaren dat hij bij de band zit het niveau nog steeds niet aan.

Faustian Spirit of the Earth

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-02-2014 16:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2014 16:33 schreef cataclysm child het volgende:En die drummer kan na al die jaren dat hij bij de band zit het niveau nog steeds niet aan.

Hoe kom je in godsnaam daar bij?

cataclysm child
Posted 17-02-2014 18:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Omdat hij er simpelweg live nog steeds maar al te vaak naast zit. Op plaat klinkt hij dan wel prima, maar live zie je hem maar werken en werken, totaal geen vloeiende stijl, en nog steeds te veel missers dus.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 17-02-2014 20:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb ik dus nog nooit met hem gehad. Hij is live ook de enige die de clicktrack gebruikt, dus ik denk dat het dan eerder aan de anderen ligt dan aan hij zelf.

Toegegeven hij gooit soms hele lastige shit in filletjes enzo, waardoor het vaak lijkt dat hij ernaast zit, maar goed. Ik ga het morgen zien dan, effe extra erop letten. To be continued!

cataclysm child
Posted 18-02-2014 0:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hmm, kan wel zijn dat het idd vooral door die fills komt, want dat is hetgene dat me het meeste opvalt telkens.

arneriach
Usericon van arneriach
Posted 18-02-2014 10:47 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

Heb me uiterst vermaakt in TRIX

Svartdinges was echt te cliché, en de geluidsbrij hielp ook al niet, no thanks

Inquisition was echt goed, ondanks de irritante stem toch genoten van de goeie muziek

In Solitude niet gezien wegens not my cup of tea en ook zin in praatjes slaan

Behemoth was alweer knap gedaan, prima show, maar de muziek kan me minder boeien, maar door de knappe show en impressionante muzikanten blijf je geboeid kijken

CoF moest het neit hebben van enig showelement. De setlist daarentegen was om duimen en vingers van af te likken. Ik volg de band al jaren niet meer maar dat maakte niet uit, gewoon gigaflashback en Dani doe goed bij stem was, kick ass!

vanavond sta ik er weer, haha

www.marchefunebre.be - doom death metal

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 18-02-2014 14:26 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik heb nooit begrepen waarom met Nick Barker nooit heeft teruggenomen. Wat mag er wel niet voorgevallen zijn tussen Dani en Barker(Barker zou Dani op zijn bek hebben geslagen) dat ze steeds met van die net-niet drummers aankomen.

Die Tjech smokkelt vreselijk met zijn blastbeats waardoor de angel uit de muziek wordt gehaald.

Om over die Erlandsson nog maar helemaal te zwijgen..

Wordfuhrer TMDC
Posted 18-02-2014 14:27 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 18-02-2014 14:28]

Wordfuhrer TMDC
Posted 18-02-2014 14:28 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-02-2014 14:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik zag Nick Barker een paar weken geleden met Lock Up spelen, maar dat is ook geen meester (meer) in constant spelen hoor... nagenoeg geen snare of bekkens te horen in die blasts.

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Posted 18-02-2014 15:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Triple post door de TMDC homo. Ban aub.

Wordfuhrer TMDC
Posted 19-02-2014 1:45 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Beste show van Cradle die ik in jaren heb gezien. Dani was goed bij stem en Paul Allender + die andere gitarist mogen in het vervolg wel thuisblijven.

Behemoth had duidelijk zijn dag niet+ dat ze een stagiair achter de geluidstafel hadden staan. Veel drums en geen gitaren. Hoe dan ook, Behemoth blijft een indrukwekkende band, maar het scheen mij toe dat Nergal wellicht iets te snel weer is begonnen met touren. De man was overduidelijk niet fit en continu buiten adem.

Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 19-02-2014 10:36 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 18 februari 2014 14:26 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Wat mag er wel niet voorgevallen zijn tussen Dani en Barker(Barker zou Dani op zijn bek hebben geslagen) dat ze steeds met van die net-niet drummers aankomen.

Jup, topje van de ijsberg. Maar volgens mij is het tegenwoordig wel weer ok.
Ben zelf overigens wel heel tevreden met Martin Skaroupka. 10x beter voor het CoFwerk dan die Erlandsson.

Mooi avondje in de 013, hoewel het geluid bij alle bands wat tegenviel vergeleken de Melkweg.

Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!

Wordfuhrer TMDC
Posted 19-02-2014 11:49 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik neem mijn woorden over de Tjech terug ondanks zijn "gesmokkel" met de blastbeats(wat Inferno overigens ook deed)

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com