![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In het rapport van commissie Davids staat duidelijk te lezen dat de inlichtingendiensten daar wel concensus over bereikt hadden. De discussie ging over de dreiging die van die wapens uitging (b.v. de 45 minutenclaimn). De discussie ging over de inzetbaarheid en over sommige wapens werd getwijfeld of ze niet al voorbij de houdbaarheidsdatum waren. Sommige politici zagen hier een gevaar/argument in; veiligheidsdiensten waren terughoudender. Op basis van het corpusargument was dit echter voldoende voor een inval. Ik zal straks nog eens door dat rapport heenbladeren op zoek naar was quotes. Het ding is echter niet dun dus dat heb ik niet in vijf minuten voor elkaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Onderbouw je claimn dat er een andere kant aan de motivatie tot inval zat dan het garanderen van rust en veiligheid in de regio. Ik denk van niet. En natuurlijk moet je het humane-ascpet aan de operatie (zat die er uberhaupt? heb ik nooit beweerd iig) niet overdrijven. Als het daarom gaat waarom dan Irak en geen Afrikaanse dictatuur. Wapens en soldaten zijn net als al het andere schaars. Je maakt dus een afweging waar je ze inzet en dat doe je daar waar jij het meeste belang bij hebt. De legitimatie voor een overheid ligt in het dienen van de belangen van de belastingbetaler. Niet het spelen van internationale welzijnsorganisatie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
True face of evil ![]() http://www.boston.com/bigpicture/2010/10/a_north_korean_anniversary_and.html Maar serieus, die opvolger van Kim Jong Il, alsof je naar een James Bond-schurk zit te kijken zeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Mja, wat hier komt aanwaaien qua nieuws uit Noord-Korea is natuurlijk compleet ongekleurd. Wij zijn de goeien en zijn zijn de boeven. Ik heb vrienden die onlangs het land hebben bezocht en die gaven toch een heel ander beeld moet ik zeggen. Maar ja, we krijgen dagelijks te zien in de kranten dat zij de slechteriken zijn, dus zal het wel zo zijn. Of zoiets. Grmblr... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Kerel schijnt wel geschoold te zijn in westerse scholen (Zwitserland) dus die kent het westerse leven beter dan zijn pa .. ![]() |
|
Tsja hun propagande tegen de onze, en de vraag of jouw vrienden wel de juiste propaganda filters aan hadden staan. Dat alle meningen per definitie gekleurd zijn moge duidelijk zijn. Dat het niet prettig leven is in N-Korea geloof ik echter wel. Te veel mensen die vluchten, te veel rapportage over wat er niet deugt (ook bijv door een relatief neutraal land als China) etc. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Misschien walgt ie nu wel nog meer van 'het' Westen... When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kan ik me voorstellen, nha ja, hun land, hun regels. ![]() |
|
quote: Mooie foto's! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
quote: Denk toch dat hij wel overtuigd is van het systeem daar. Wel raar dat hij dan in Zwitserland gaat studeren maar aan de andere kant hij is niet gebleven...zegt ook al genoeg. ![]() |
|
Ik heb het idee dat die leidende familie met de generatie starder gaat kijken. Die zoon van Kim-Jong Il kijkt nog sacherijnig dan zijn pa en die kijkt ook weer sacherijniger dan zijn vader. Ergens vind ik dit soort massa-dingen gaaf om te zien, maar ik zou er geen onderdeel van willen zijn. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Ik hou mijn hart vast voor de bevolking daar. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ik denk niet dat als je Pa de baas is van Noord Korea het je dan aan veel ontbreekt in dat land .. waarom zou ie dan wegblijven. ![]() |
|
quote:Psies. Zo aan zijn bolleke te zien behoort ie niet echt tot dat gedeelte van de bevolking dat nauwelijks te eten heeft. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Hij zou een echt slechte dictator zijn als ie voor de elite niet zou zorgen .. ![]() |
|
Geen atoombommen, wel Noord-Korea op de Boston Big Picture. http://www.boston.com/bigpicture/2011/09/north_korea.html De eerste toeristische cruise. Er worden authentieke Noord-Koreaanse delicatessen aan boord geserveerd: ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Absoluut luisteren, het eerste uur is Remco Breuker, hoogleraar Koreastudies, aan het woord. Zeeeerrrr interessant https://www.vpro.nl/nooitmeerslapen/speel~RBX_VPRO_12069836~met-o-a-hoogleraar-remco-breuker-en-acteur-soufiane-moussouli~.html Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Volgens mij heb ik hem gehoord op BNR net na de Korea top. met ome trump. Erg interessant, Kim was absoluut de grote winnaar hiervan. Hij was volgensmij uberhaupt wel voorstander van de oude lijn, van sancties opleggen ivm mensenrechten schendingen. Ik denk echter dat de oude lijn niets veranderd aan de situatie en dat door de enorme kritiek op Noord Korea dat de polarisatie blijft en dat het nog decennia zo gaat. en dus veel langer veel meer mensenrechten geschonden worden. Ik denk dat zo'n top juist wel kan helpen banden met NK te versterken en uiteindelijk de draai te geven naar een verbetering van het regime of in ieder geval de leefomstandigheden van de Noord Koreanen. Erg lastige keuze... Ik ben begonnen met luisteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zo tering, echt een aanrader, het spelletje zit echt raar in elkaar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kim en China hebben gewonnen op de top. Trump heeft een documentje mee naar huis gekregen dat bijna identiek is als het document uit 1993. En NK hield zich daar ook niet aan. Bovendien heeft Trump in anderhalf jaar tijd laten zien dat een verdrag met de VS onder zijn bewind so wie so weinig waard is. Hij verscheurt die dingen graag als het goed uit komt. Dus Kim voelt zich nog minder geroepen om zich ergens aan te houden: het gaat er meer om dat de sancties verlicht worden tot dat het dreigspelletje weer van voor af aan kan beginnen. Dit is ook hoe de EU nu met Trump omgaat: pappen en nathouden en hopen dat er weer stabiel leiderschap komt waar opgeblazen ego's iets minder belangrijk zijn dan decennia oude banden die het individu overstijgen. NK heeft weer even respijt tot Trump doorheeft dat Kim bedoelt met denucleairisatie van het schiereiland dat de VS zich terugtrekt tot in Hawai. Maar ja, niemand durft hem slecht nieuws te brengen. De 'grootste onderhandelaar ooit' verstaat de kunst van het deals sluiten niet. Dat kan hij alleen als hij echt de topdog is en de ander klem kan zetten. Dan lukt het om de ander een poot uit te draaien. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Ja die Remco Breuker heeft altijd een interessante kijk op de zaak. Misschien koop ik zijn boek ook wel, dit blijft een belangrijk onderdeel van het geopolitieke theater. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Punten voor M. Pfft. Boek inderdaad checken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |