IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Into the Grave 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 22-05-2014 14:38 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik kom sowieso voor Solstafir. Maar lijkt me toch wel leuk om Megadeth eens te zien

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-05-2014 15:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2014 10:23 schreef Buried het volgende:
Cancelt Megadeth hier ook?
Alles vanaf juli staat nog gewoon in hun geupdate tourschema, dus er is geen sprake van een eventuele afzegging.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

BVT
Usericon van BVT
Posted 08-08-2014 12:57 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Jammer dat Gorguts afgezegd heeft, maar wel presents biertjes kantellen.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 08-08-2014 14:43 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

En joints met mij

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-08-2014 20:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik vond het vroeger kut en nu nog steeds.
Pungent Stench.

Jezus. Wat een bagger. Gelukkig is het afgelopen.

flotsam was te gek.

bub

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 09-08-2014 23:48 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Megadeth begon niet slecht met Hangar 18 en wake up dead.
Daarna een paar midtempo tra lala huppelnummers met nog wel een mooie versie van In my darkest hour.
Tegen de tijd dat ik het niet meer trok en aftaaide speelden ze weer een Peace Sells nummer maar ik geloofde het wel.

Vader was prima...maar keuvelen en bierdrinken bij de bierpomp was gezelliger.

Het was weer een gezellige dag.

bub

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2014 10:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gezellig festival. Ook hier weer flinke drukte. Havok, Solstafir en Vader waren super. Chirenc plays Pungent Stench kwam qua geluid wat iel over. Heel erg jammer van het zachte geluid overal, hierdoor werd het bij sommige bands niet meer dan een theekransje in keuvelend gezelschap ipv .

scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-08-2014 10:29 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-08-2014 13:14 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Tijdje niet meer naar dit soort feestjes geweest maar als dit de nieuwe regels waren qua geluid dan blijf ik liever thuis. Gezellig maar erg zacht.

Gelukkig smaakt het bier goed (als je tenminste eindelijk bonnen had) en ik hoefde niet te rijden.

Een kleine snol zit zo vol.

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 10-08-2014 13:43 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Het hing heel erg af waar je stond qua positie. Als je naast de mixer/spotlight stond dan was het vrij luid. Bij de biertent helemaal rechts of juist helemaal links bij de plee was het vrij zacht.

Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 10-08-2014 13:55 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Teethgrinder en Hacride waren erg vet. Lastig om binnen te komen en daardoor wel wat gemist van Teethgrinder.
Vanderbuyst klonk goed van een afstand, melodieus en onderhoudend.
Havok had ik al eerder gezien en was ook nu weer goed op dreef. Wat een held is die drummer toch, lekker beuken!
Ik heb Solstafir een kans gegeven. Te weinig actie, hoewel ik toch echt leuke dingen hoor. Ook opvallend hoeveel er op backing track wordt gedragen.
Flotsam & Jetsam heb ik van genoten, lekkere uptempo en goed te verteren!
Pungent Stench had me al eens teleur gesteld dus lekker gaan eten.
Vader beukte zoals verwacht en hoewel er geen verassingen waren, toch erg onderhoudend. Ben wel ergens anders gaan staan vanwege het geluid (zie vorige post).
Megadeath was wel leuk. Ik moet zeggen dat ik geen fan ben dus ik kijk/luister er anders naar dan de fans die om me heen luidkeels meezingen. Hoewel de vocalen in het begin niet echt lekker klonken was het snel goed.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2014 17:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Verrassend leuk festival wel.

++ Mensjes

+ Bier
+ Pungent Stench (ik word daar altijd een beetje geil van)
+ Solstafir
+ Vader (inclusief de bibs van de jongen die voor me stond. )
+ Havoc

- Betalen voor de WC (bloemetjesfriezen)
- Megadeth (wat een overgewaardeerde bagger is dat toch)
- Vanderbuyst (zo'n el cheapo wij spelen overal voor een tree Schultenbrau en een fles afwasmiddel pruts rock)
- Flotsam & Jetsam (Niet mijn genre maar op CD wel te pruimen, live was het behoorlijk flets)
- Matig, veel te duur eten

-- Het achterlijk zachte geluid. Daar moet echt wat aan gedaan worden.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2014 17:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

hmmmm

Geen achterlijk hard geluid.
Misschien volgend jaar Into The Grave maar eens checken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-08-2014 17:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2014 17:42 schreef XXL het volgende:
hmmmm

Geen achterlijk hard geluid.
Misschien volgend jaar Into The Grave maar eens checken.

Achterlijk hard is ook zeker niet goed maar dit was echt te zacht. Dat zou jij waarschijnlijk ook vinden.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Tymflys
Usericon van Tymflys
Posted 10-08-2014 19:49 by Tymflys Wijzig reactieProfiel van TymflysQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2014 17:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Achterlijk hard is ook zeker niet goed maar dit was echt te zacht. Dat zou jij waarschijnlijk ook vinden.

Tja, ik vond het wel wat meevallen. Een goed gekozen positie deed ook heel wat heb ik gemerkt.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-08-2014 20:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Het was gewoon te zacht.

Subtiel kamerolifantje

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-08-2014 21:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De oordoppen waren redelijk overbodig inderdaad. Verder wel een leuk festival.

Sólstafir en Vader waren het leukste. Flotsam viel tegen, had ik toch meer van verwacht omdat ik het toch wel een fijne beand vind. Dave Mustaine moet er trouwens maar een mee stoppen. In ieder geval met zingen. Man oh man wat een verkrachting van oude glorie.

SatanBanaan
Usericon van SatanBanaan
Posted 11-08-2014 10:37 by SatanBanaan Wijzig reactieProfiel van SatanBanaanQuote dit bericht

Hopelijk is de lineup volgend jaar war beter. Mede daardoor ben ik dit jaar niet heen gegaan.
Vorig jaar was een stuk bruter.

Gelegenheids Satanist

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-08-2014 11:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2014 19:49 schreef Tymflys het volgende:
Tja, ik vond het wel wat meevallen. Een goed gekozen positie deed ook heel wat heb ik gemerkt.

Bij veel bands maakte dat weinig uit, heb op diverse plekken gestaan om te kijken waar het prettiger zou staan ivm geluid.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-08-2014 10:55 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk en gezellig festival. Ook al vind je de line-up niet geweldig, voor nog geen €15 heb je ook de hele dag leuke achtergrond muziek terwijl je bij kunt praten met mensen en af en toe een bandje kunt kijken.
Nou juist fijn dat je niet de oordoppen al in moet als je net achter/naast de geluidstoren staat. Hard geluid is echt geen garantie voor een goed geluid... Maar ja, voor sommige mensen kan het nu eenmaal niet hard genoeg staan.
Waarschijnlijk volgend jaar weer van de partij.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-08-2014 10:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2014 10:55 schreef DecomposingBitch het volgende:
Leuk en gezellig festival. Ook al vind je de line-up niet geweldig, voor nog geen €15 heb je ook de hele dag leuke achtergrond muziek terwijl je bij kunt praten met mensen en af en toe een bandje kunt kijken.
Nou juist fijn dat je niet de oordoppen al in moet als je net achter/naast de geluidstoren staat. Hard geluid is echt geen garantie voor een goed geluid... Maar ja, voor sommige mensen kan het nu eenmaal niet hard genoeg staan.
Waarschijnlijk volgend jaar weer van de partij.

Het is helemaal niet fijn dat je je oordoppen uit wilt doen omdat het geluid te zacht staat.

Met oordoppen in gaat de kwaliteit van het geluid namelijk een stuk omhoog.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-08-2014 11:04 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2014 10:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is helemaal niet fijn dat je je oordoppen uit wilt doen omdat het geluid te zacht staat.

Met oordoppen in gaat de kwaliteit van het geluid namelijk een stuk omhoog.

Dat ligt er helemaal aan wat voor oordoppen je hebt. Als je aangemeten, professionele oordoppen hebt wel. Bij de goedkopere varianten wordt het geluid er niet beter op als je ze in hebt. Ik heb van die Alpine oordoppen; goede prijs/kwaliteit verhouding en hoewel ze de scherpe randen van het geluid halen, halen ze ook vaak andere tonen eruit waardoor de geluidskwaliteit wel iets minder wordt.

Dave Mustaine was trouwens vrij spraakzaam zaterdag. Vond het lang niet zo slecht optreden.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-08-2014 11:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2014 11:04 schreef DecomposingBitch het volgende:
Dat ligt er helemaal aan wat voor oordoppen je hebt. Als je aangemeten, professionele oordoppen hebt wel. Bij de goedkopere varianten wordt het geluid er niet beter op als je ze in hebt. Ik heb van die Alpine oordoppen; goede prijs/kwaliteit verhouding en hoewel ze de scherpe randen van het geluid halen, halen ze ook vaak andere tonen eruit waardoor de geluidskwaliteit wel iets minder wordt.

Dave Mustaine was trouwens vrij spraakzaam zaterdag. Vond het lang niet zo slecht optreden.

Nee hoor, ik heb ook van die Alpine's en juist door het filteren van de ruis en piep tonen wordt het geluid stukken beter.

Ik moet er niet aan denken om nog ooit een concert zonder oordoppen mee te maken.

Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 13-08-2014 15:38 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ik doe sinds een jaar, toen ik oordoppen was vergeten en er geen oordoppen te verkrijgen waren, mijn 'gewone' oordoppen in, die ik gebruik als ik op de telefoon muziek luister. Dat had ik eerder moeten doen, werkelijk waar geniaal geluid en geen last van de herrie.

Ik heb gewoon de standaard bijgeleverde oordoppen van de telefoon gebruikt, ik zag ze later bij de MediaMarkt voor 12 euro liggen.

Echt, probeer dat maar eens

Hafgufa

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 13-08-2014 16:23 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2014 15:38 schreef Ravnajuv het volgende:
Ik doe sinds een jaar, toen ik oordoppen was vergeten en er geen oordoppen te verkrijgen waren, mijn 'gewone' oordoppen in, die ik gebruik als ik op de telefoon muziek luister. Dat had ik eerder moeten doen, werkelijk waar geniaal geluid en geen last van de herrie.

Ik heb gewoon de standaard bijgeleverde oordoppen van de telefoon gebruikt, ik zag ze later bij de MediaMarkt voor 12 euro liggen.

Echt, probeer dat maar eens

Nee liever niet, dan word ik alsnog doof.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com