|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook nee. Stop dan proppen wc papier in je oren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of blijf dan gewoon thuis. Leuk feestje wel. Volgend jaar hopelijk betere lineup. Verrassend triviaal |
|
quote: Wat een onzin. |
|
Beetje kort door de bocht ja. Maar als men limiteerd op zeg 104db en iedereen draagt fatsoenlijke oordoppen die zeg 15db dempen dan kan men net zo goed de boel op 89db zetten en kan men de oordoppen thuis laten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik dacht nog "Die meid, is dat nou Gerdien of niet?", volgende keer maar even hallo zeggen of zo. |
|
Haha. Ik zag allemaal facebook statussen van mensen die blijkbaar op Into the Grave waren, maar die ik echt totaal heb gemist. Ik zal eens wat beter uit mijn doppen kijken, al was het ook wel lastig speuren dit jaar, met maar liefst 5500 bezoekers. Verrassend triviaal |
|
Ja klopt, sowieso verwarrend festival omdat je helemaal rond kon lopen. Veel bekende gezichten echt maar één keer gezien en daarna simpelweg kwijtgeraakt. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |