|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ehm.... waar ligt veenendaal ergens bij in de buurt?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Is het een gratis aangelegenheid? Ik wil Cremation nog wel een keer zien. |
|
Utrechtse heuvelrug... vanuit Utrecht CS ben je met de trein na een half uurtje in Veenendaal. Vanuit Arnhem geldt hetzelfde ongeveer.... |
|
quote: vlakbij ede en wageningen. tussen utrecht en arnhem, 3 treinstations, dusss. Oud Vuil. |
|
Dan pas ik. Helaas. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
geverderrie en ron brandsteder enzo, komt er niemand ff loeren??? Oud Vuil. |
|
- webblaster wim (met vrouw ) - metalheus (met aanhang) ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
- webblaster wim (met vrouw ) - metalheus (met aanhang) - Rottingdree (met vriendinneke) |
|
Stoere line-up .. Beetje end weg. Is het vanaf het station makkelijk te vinden ? |
|
Hey kijk dat komt tenminste weer eens wat in de buurt! Ik ben er! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: als je hier woont wel. vanaf veenendaal centrum is het best nog een eindje stiefelen en vanaf veenendaal de klomp toch wel. het beste is centrum nemen en een taxi ofzo, hoe het met bussen zit, zou ik echt niet weten. lopens is het vanaf hetstation centrum het makkelijkst om de kerkewijk op te lopen in de richting van het centrum, lopen, lopen, lopen, dan kom je aan bij het begin van het centum, met aan je rechterhand hoogvliet enzo, loop nu door tot de kruisibg, en ga rechtsaf.(op de hoek zit shoarmatent alladin.) loop nu door tot je een soort plein ziet, hier is de bioscoop en escape en wat horeca, aan de andere kant van de weg zit het postkantoor. Oud Vuil. |
|
Pff .. shit .. kun jij niet chauffeuren dan |
|
quote: hahhahhahaaa, eindelijk hoef ik niet te rijden, maar kan ik erheen rollen! ga ik toch echt niet veranderen. zal eens kijken of ik een kaartje kan vinden. Oud Vuil. |
|
Hmm fuck fuck .. dom dom .. dat is komend weekend .. zal denk ik niet gaan lukken ... |
|
quote: en toch krijg je je kaart, was er al klaar mee, dus KIJKEN, KRENG. Oud Vuil. |
|
Ja, meneer ... |
|
Het is dus NIET ver van station Veenendaal Centrum. Maar 15 minuten lopen, max. |
|
quote: nou, dat vind ik een eind, hoor. met zo'n rollator stoep op en af. Oud Vuil. |
|
Maar niet iedereen is zo'n oude deathmetal-opa als jij. Ik ben er trouwens niet. Heb een verjaardag en zo. |
|
quote: jammer, moet je daar op die verjaardag maar ff diven en bangen enzo. Oud Vuil. |
|
Ja, ik had ook wel gewild, maar ik ga dan geloof ik hetzelfde als Vargen666 doen maar dan in Amsterdam. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-10-2002 23:17] |
|
Ik weet niet of dat op prijs gestelt zal worden, maar ik zal een poging wagen! |
|
|
|
Dudes, waarom slaan jullie nou altijd Twente over? |
|
Jenje: Tegen welke dudes heb je het nu? INHUME & DISSENTER: 25 Oktober - Azijnfabriek, Roermond (+Grobar) 26 Oktober - Escape, Veenendaal (+Cremation) 27 Oktober - N.I.E.T. (Geen zaal gevonden) 01 November - De Engel, Den Helder 02 November - The Stage, Tielt (Bel) (+Headmeat) 03 November - 013/Batcave, Tilburg |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |