|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+ Troll + Evil Masquerade Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Waarom heet dit Death? Edit. O, zo heet het ook niet. Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-04-2014 18:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er hangt anders wel een gigantische Death vlag op het podium. |
|
Met waarschijnlijk wel DTA in het logo erbij omdat ze van Sickdrummer de naam Death to all niet meer mogen gebruiken. Verder volledig mee eens met de kritiek op de langzamere uitvoering van de nummers!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2014 0:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kan me nog niet echt een voorstelling maken van Death nummers zonder Chuck, maar ik zal het eens checken. Wie weet. Misschien valt het mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ow, dat scheelt, ja! Hologrammen zijn toch hartstikke hip? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vrijdag wel even aanwezig voor Annihilator, Leprous en TDEP. Wel jammer dat er vanwege het verschrikkelijke kutweer van vorig jaar niet genoeg bezoekers zijn geweest waardoor er dit jaar (blijkbaar) geen groei in dit festival zit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Fuck groei, kleine festivals zijn veel genialer. |
|
quote: Hadden ze op 70k volgens niet, gewoon een Death backdrop. |
|
Net als bij de andere shows: Wel zin in Dokk'em, hoeveel man komt daar normaal 3000-4000? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Even een schaamteloze promotie van de E-zine waarvoor ik tik https://www.facebook.com/115838405162185/photos/a.128067107272648.32803.115838405162185/641119095967444/?type=1&theater Onze FB pagina liken en de flyer sharen, maak je kans op 2 tickets voor het festival. |
|
Misschien ook ff kijken. Goed begin van de Dutch TT en mijn vakantie toevalligerwijs tegelijkertijd. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Goed plan keerl.... Kunne we weer eens een biertje drinken! |
|
Wel benieuwd naar de opzet dit jaar; staat er zoals vorig jaar een buitenpodium of wordt de tent weer aan beide kanten uitgewoond? Sowieso vrijdag aanwezig.. met mooi weer misschien ook zaterdag. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zin in Wordt niet zo gek warm als ik de weersberichten moet geloven. Als het maar droog is ben ik blij |
|
Me too! Zaterdag om een uur of 3 in Dokkum, wsl net op tijd voor M.O.D.. Lijkt me een leuke feestje. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Het hele weekend aanwezig. Het weer lijkt ook nog enigszins mee te werken, dus het wordt weer een mooi feestje! |
|
- Troll |
|
+ Cynic ? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Eerlijk gezegd vind ik dat niet heel erg. Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt. Het is vrij kortdag, maar neem aan dat ze wel een reserve act klaar hebben staan |
|
Zal wel Kjeld of Sadotank worden. Nu mag Nocturnus A.D. wel even omhoog natuurlijk!? Volgens velen één van de hoogtepunten van Maryland Deathfest 2014... en ze gaan weer oude Morbid Angel nummers spelen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vette line-up. Lijkt me nog wel een keer leuk om naar dit festival te gaan, maar ik kies dit jaar toch voor Metalfest Loreley, mindere line-up, maar wel 3 dagen feestje! Boeiender |
|
Loreley is ook mooi...dat heeft Scorpion Child! Kan die band niet naar Dokk'em? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vervanger voor Troll is Cirith Gorgor. Er zijn vast mensen die het vet vinden. Mij kan het niet echt boeien. Dan maar ff wat drinken en ouwehoeren |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |