|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat iets zwart-metalerigs? Nog 3 dagen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Erger. Iets Limburgs! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Helaas wel ja! Vergeet t nooit meer. Fer: "zeg, waarom ben je geschminkt? Het is geen carnaval" |
|
Als je van carnaval houdt wel... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Naja! Goede drummert wel, die van CG. Boeiender |
|
quote: gelukkig zijn er genoeg andere bands voor jou dan |
|
Morgen rond 12.00u ri Dokkum. Volgens tom en tom is het 3u en 36 min rijden. |
|
Oh beter voor mij 18 minuten. |
|
En op de fiets 47 minuten |
|
Geen idee hoe lang ik onderweg zou zijn op de fiets. Zal waarschijnlijk niet aankomen |
|
Na negen edities nog steeds geen pendelbus Daar kan winst op gedraaid worden... een bus met chauffeur wordt na enkele ritjes (met zo'n honderd man aan boord a 5,- per persoon) winstgevend. Onbegrijpelijk... de taxi-mannen zijn jullie wel weer dankbaar; die pakken meer dan zestig euro per ritje Dokkum-Leeuwarden. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 19-06-2014 19:06] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Cirith is moeilijk veel beter en interessanter dan Troll. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Morgen rond 15.00uur in Dokkum. Mooi op tijd voor M.O.D. met hun halve S.O.D.-set 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vicious rumors is de bom. Nu op naar Annihilator! |
|
Check nocturnus! De hele "the key" plaat gespeeld gisteren op hellfest!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Nocturnus was M.O.D tot nu toe de band van de dag. Veul sod nummers |
|
prima vermaakt. Gelukkig was er sonnema-cola want na een paar uur kwam dat amstel me behoorlijk de strot uit. Enige minpuntje was voor mij dat kleine podiumpje bij de eettentjes wat lawaai maakte door de bands heen. Ik zie er nog steeds de toegevoegde waarde niet van in afgezien van zinloos vermaak voor dronken boeren op klompen in de friesche driekleur. @Attema: Was je door het gewijzigde programma nog op tijd voor M.O.D.? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat kleine podium had inderdaad weinig toegevoegde waarde, net zoals die kutmuziek 's nacht bij die Freezeforce bus. Verder meer dan prima vermaakt |
|
Was weer een mooi feestje Volgend jaar maar weer! En de black jack hotdog was heerlijk! Dat derde podium mag achterwege blijven, wat een kansloos gebeuren was dat. |
|
@XXL: Jazeker! Bij terugkomst thuis had ik er een rondje IJsselmeer op zitten. Sean Malone van Schiphol gehaald en gedropt bij de DeathToAll-bus en daarna meteen door naar M.O.D.: Geniaal! Die Billy wordt er ook niet slanker op, maar 'Pussywhipped' klonk nog net zo goed als vroegâh. Persoonlijk vond ik de party-stage wel grappig. De Boodschappers van het Algemeen Nut waren een leuke afwisseling, maar dat kwam wellicht vooral door De Koffiebus ( !!! ). Verder: Arkona was een verrassing, onverstaanbaar in het Russisch en toch indrukwekkend. Napalm Death was gewoon goed, tegen mijn verwachting in. Death To All als trip langs Memory Lane. De Obscura-mannen voor de latere nummers was meer een optische aanvulling. Mayan was Mayan en de bands als Circus Max, Gamma Ray, Freedom Call, Metal Church waren reden om nog wat rond te struinen op met terrein. Die ben ik blijkbaar ontgroeid. Als geheel vond ik het festival prima te doen, een van de leukste waar ik de afgelopen kwart eeuw geweest ben. Qua grootte en drukte was het zo precies goed. Met meer bezoekers was het toch wel krap geworden. Enige minpunten: de lucht van de pispakken als je een biertje dronk aan die kant van het terras en het feit dat de Napalm Death merchandise vroeg was weggehaald. Volgende keer mijn normale toestel maar weer inpakken 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Death viel op Metalfest Loreley donderdag vies tegen, onstrak, slecht gitaargeluid (volgens mij stond een noise-reduction helemaal dicht, bij solo's haperde het gitaargeluid), het was een schim van wat ik op Distortionfest had gezien. Beetje jammer. Boeiender |
|
De band was zelf ook verre van tevreden over Loreley! Het was "one of those days" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Dat had ik al door ja, men zat aardig te schelden op elkaar (buiten het bereik van de microfoon)... Boeiender |
|
Ik vond ze voor een veredelde coverband prima te doen. Geluid was ook zeker niet het beroerdste van de dag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |