|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens een internetsite ben ik ook een god van de vikingen .. Onbetrouwbaar die zooi dus. |
|
Als die overgevoeligheid nu al een gave is, is extreme lompheid dan ook een gave? Zo ja, dan ben ik hoogbegaafd |
|
quote:jij, hahaha |
|
Ik zit nog ff wat testjes te doen op die site... ik ben niet wijs zegt 1 test niet wijs??? pffff hahaha... nja... waarschijnlijk omdat ik er iets andere ideeën op nahoud dan de gemiddelde persoon... En volgens een ander testje ben ik een rat op het werk... Njah... als iemand geen rat is, dan ben ik het wel... testen op internet zijn dus niet betrouwbaar... ff verder zoeken; testjes zijn wel leuk om te doen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
het ging niet over die test , maar over hoogegevoeligheid . stel dat mensen er baat bij hebben bij deze informatie , dan is dat beter voor hun , worden ze minder snel arbeidsongeschikt ziek etc , en ook beter voor iedereen . de school heeft als taak om maximale uit het kind te halen dus als er meer deskundigen zich mee gaan houden om hier een optmaal klimaat voor te creeren is dat goed . |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |