|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
LP's van Judas Iscariot, zijn die wat waard dan? Ik doe die volledige disco van Vader weg. Uiteindelijk tot die constatatie gekomen dat dat eigenlijk maar één stoeme band is. Vanaf die eerste tot die laatste, alle mini's inbegrepen. Doe één bod voor die ganse lot. Indien binnen twee weken niet weg, deponeer ik ze bij Kirby. Danke. En nu gaan we vegen |
|
quote: Die twe Krisiun's liggen hier ook nog te rotten. Doe één bod, voor ik ze uitspaag. En nu gaan we vegen |
|
De helft van de Midnight Frost 7" ruilen tegen je Vader disco plus 5 euro? With new found hope, there still could be Victory... |
|
Bij interesse mailen naar caronkvlt@vergisjeniet.be Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kirby geeft meer, vergis je niet. En nu gaan we vegen |
|
Voor Death In June kan je ook wel bij Kirby terecht, crypto-fascisten en Manson-adoradeurs. Da's spek voor zijn bek. En nu gaan we vegen |
|
Ik weet btw ook wel dat die Vader-disco niet waard is, maar hey, dat zijn 14 schijfjes. Trek ik nog wel 40 euri van bij de Kirbs. En nu gaan we vegen |
|
Ik zoek: *Length Of Time: Approach... *Length Of Time: How good the world... *Deviate: Wreck style *Deviate: Thorn of the living *Backstabbers: s/t *Wise Up En nu gaan we vegen |
|
quote: Elektrocution? Liep daar bij toeval eens binnen toen ik in Brussel was, veel goed spul daar. |
|
Ja. Goed eh. En nu gaan we vegen |
|
quote: Best wel, ja. Relatief weinig van zijn releases zijn heruitgegeven op vinyl. Die platen in het rijtje hierboven doen gemiddeld zo'n 40-55 euro per stuk, de 7"-es ietsje minder, maar toch wel 20-25 euro. Een echte uitschieter is Heaven In Flames (brengt rustig 300, 350 euro op). Daarnaast is Distant In Solitary Night aardig wat waard, net als de Sombre Records-versie van The Cold Earth Slept Below: ook deze platen zijn destijds in héél gelimiteerde oplagen verschenen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Iemand interesse in de DVD ''Forebears'' van Marie Cachet en Varg Vikernes? Deze versie bevat een handtekening van Varg Vikernes. €10 excl. verzending. Mail even naar aural[dot]emanations[at]gmail[dot]com [Dit bericht is gewijzigd door Aural_Emanations op 08-03-2015 16:31] |
|
quote: Deze twee vandaag gevonden. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ok ja, het zeldzaamheidsaspect dus. Want muzikaal is Judas Iscariot dikke kattenpis hein. En nu gaan we vegen |
|
Dat Judas überhaupt platen maakte joh. Die was zijn tijd ver vooruit, Hein. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Da's dezelfde humor als mijn nonkel. En nu gaan we vegen |
|
quote: "Wa hedde nu gekocht? Six Feet Under? Gij zijt hier toch niks van plan met ons hein". En nu gaan we vegen |
|
Dat hij je ook Hein noemt, joh. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja nonkel Ralf. Ja. Ja. En nu gaan we vegen |
|
Ah, de nonkel waar je in je biografie 14 hoofdstukken aan wijdt waarin je met minutieuze precisie jullie incestverleden met wederzijds goedvinden vanaf je 8e jaar beschrijft. Je meelijwekkende geraaskal als hij je op je 13e afdankt is hartverscheurend. |
|
quote: Danke schön voor die erkenning. Ik voel je. En nu gaan we vegen |
|
Ad Hominem - ...For A New World (LP, Album) 25,- Behemoth / Beherit - Behemoth / Beherit (LP, Unofficial) 40,- Kawir / Nocternity - Untitled (7", Ltd) 22,- Root - Madness Of The Graves (LP, Album, Ltd) 15,- Tsjuder - Desert Northern Hell (LP, Album) 10,- Zarathustra - Dogma Antichrist (LP, Ltd) 18,- Zarathustra - Perpetual Black Force (LP, Ltd, Num) 10,- |
|
Niemand cd's van Tsjuder kopen? En nu gaan we vegen |
|
Ik denk het niet. Komt niet vaak voor dat een band zó irrelevant is. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |