|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand cd's van Krisiun kopen? En nu gaan we vegen |
|
Ligt eraan welke. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De laatste twee. En nu gaan we vegen |
|
Black Force Domain misschien ook, weet nie juist of ik die al dan niet weg gedaan heb. Moet dan nog eens in mijn back-catalogue kijken. Op Metal-Archives 95%. En nu gaan we vegen |
|
En niemand Amon Amarth????????? Die volledige collectie, in één lot, redelijk prijsje overeen te komen. Be there or be square. Amon Amarth. En nu gaan we vegen |
|
Maar dan niet volledig. Of nu wel. Vragen, vragen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die mini lap ik er bij, maar dan enkel bij extravagaal bod. Mini is veel lappen waard op E-Bay, +100? ik dacht het wel ja. En nu gaan we vegen |
|
Dan vraag ik bij mezelf af, hier moet toch één puisterige puber rond lopen die into Bullet for my Valentine is, halflang haar heeft dat hij nog laat groeien en merchandise uit de Large koopt. Zoekend naar die kult, zoekend naar die erkenning, cravend naar die erkenning in die plaatselijke metal-pub. Volledige disco van AA en je bent gewapend. Ik dacht het wel ja. En nu gaan we vegen |
|
Mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bedoel je Asking Alexandria? |
|
quote: quote:Ik vind een Peste Noire, Bekhira, Seigneur Voland, Kristallnacht of DSO wel wat interessanter en beter dan SVEST. Void Paradigm overigens ook, maar die hebben nog maar een release. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
O, en Blut aus Nord en wellicht ookwel Blacklodge. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zeer verbrokkeld land, dat Frankrijk qua BM. Je hebt dan ook nog ongein lijk Otargos of Svart Crovn. Ik hou het simpel, Bekhira. En nu gaan we vegen |
|
Ad Hominem - ...For A New World (LP, Album) 25,- Behemoth / Beherit - Behemoth / Beherit (LP, Unofficial) 40,- Drudkh - Autumn Aurora (LP, Album) 44,- Kawir / Nocternity - Untitled (7", Ltd) 22,- Root - Madness Of The Graves (LP, Album, Ltd) 15,- Tsjuder - Desert Northern Hell (LP, Album) 10,- Zarathustra - Dogma Antichrist (LP, Ltd) 18,- Zarathustra - Perpetual Black Force (LP, Ltd, Num) 10,- [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-02-2015 14:11] |
|
Nog wat ceedeetjes liggen waar ik niets mee doe. Agalloch – Ashes Against the Grain Alter of Plagues – Sol Amesoeurs – s/t + Ruines Humaines Austere – To Lay Like Old Ashes Blut Aus Nord – Memoria Vetusta II: Dialogue With the Stars Coldworld – Melancholie2 Eddie Vedder - Into the Wild Explosions in the Sky - All of the Sudden I Miss Everyone Explosions in the sky - The Earth is Not A Cold Dead Place Editors - Black Room Editors - In this Light and on this Evening Funeral – From These Wounds Funeral Mist – Maranatha Gris – Il Etait Une Forêt Joy Division - Unknown Pleasures Leviathan – Massive Conspiracy Against All Life Liam – Journey, two years and a fragment Marduk – Plague Angel My Dying Bride – The Dreaful Hours + For Lies I Sire Shining – III, IV en V Solstafir – Köld Sui Caedre – Thrène White Lies - To Lose My Life a . mackaay at hetemail . com [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-02-2015 17:40] |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Niet huilen, alle cds gaan de deur uit. Het meeste is al weg. |
|
Maar, maar.. Maranatha is liehie-ievvv!! [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-02-2015 17:28] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Waarom? Alles op vinyl gescoord/aan het scoren of gewoon geen interesse meer? Valt sowieso op dat veel zogenaamde metalheads rond hun dertigste eruit stappen ten gunste van relaties/kinderen( ), carrière en meer van dat soort ziel-dodende zaken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Deels geen interesse meer, maar vooral geen gebruik meer. Draai vinyl en anders via mp3, daar heb ik geen cd meer bij nodig. |
|
Ik wil alles horen op het formaat waarop het oorspronkelijk is uitgebracht; demo's op tape, veel jaren 90 spul op cd (herpersingen van 10+ jaar later op vinyl hoeven van mij niet) en jaren 70/80 spul op vinyl. MP3 alleen om te proeven (en gauw weer uit te spugen) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
"Goed verhaal, man." zou BJ zeggen. Of iets van soortgelijke strekking. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En jij bent zijn papegaai? Z'n handpop? Marionet? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |