|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach Joan Jett, de Britney Spears van de jaren tachtig. Bazzio Attacks!!! |
|
Joan is toch echt wel ontzettend veel beter dan Britney. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik heb het niet gehoord en ik wil het niet horen ook. Britney heeft I cant get no satisfaction ook belachelijk gecovert. |
|
Kutwijf! Rock N Roll heerscht en hoe durft ze dat te verneuken! Stom hoerewijf Ik, Wil Schuurman |
|
Juist, Britney maakt zelf geen eens R&R! |
|
Wat een gebakken lucht. |
|
Ik heb hem eigenlijk nog niet gehoort.. Heb ik nu iets gemist? Aan jullie reactie's te zien, mag ik blij zijn I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Blij niet per se, maar je mist er ook totaal niks aan. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
sinds wanneer kijken wij naar TMF Let´s bring back the METAL |
|
quote: Ik was ook niet van plan om de single/cd te kopen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Grrrr, met welk nummer zit ik nu de hele tijd in mijn kop... |
|
vanndat kutnummer mogen ze voor mijn part een panfluitversie maken. wat een baggernummer vond ik dat. |
|
quote: Ah.. en ik wou um je net cadeau doen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Haha, dan moet jij hem kopen. Ik zie het voor me, komt er een metalhead een cd kopen van britney [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-05-2002 21:06] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Er zijn al betere nummers verkracht.. Helaas Meestal weten die rotfans ook niet hoe het originele nummer klinkt, of denken ze zelfs dat het een nieuw nummer is! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
oh..nou weet ik waarom zoveel mensen dat nummer lopen te zingen ... |
|
Ik heb het ook al een paar keer gezien ... ze mist de kracht in haar stem om het goed te doen. Ze ziet er wel verdomde lekker uit in die clip |
|
quote: Daar ben ik het nou helemaal mee eens Let´s bring back the METAL |
|
Britney die er lekker uitziet? 't is meer een etalagepop! En idd; ze kán het nummer niet brengen (how surprising), want ze weet niet wat rock n' roll is. Overigens is het origineel ook kut. zols een muzikant ooit zei: "You can't polish shit" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heerschende quote Zeg, Mutilator, jij hebt altijd geweldige quotes te melden, maar je weet nooit van wie ze zijn Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Heu, waarom kent iedereen dit? Heu.... GEEN TV kijken. GEEN radio luisteren. Hoplaa (al ben ik bang dat ik er vanaf volgende week ook aan moet geloven, aan die radio). |
|
quote:Hoezo? |
|
quote: Jawel hoor, maar ik vind het niet relevant. Maar omdat je het wilt weten: deze quote komt van Peter Steele. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:LOL. Waarschijnlijk heeft 'ie het nog over zijn eigen muziek ook afgaande op eerdere uitspraken van hem. |
|
quote:Orders picken bij Frans Maas, van 07:00 tot 16:00. Iets zegt me dat bij dat soort werk radio aanstaat... nu ja, na een week een nieuwe discman kopen en vragen of ik daarmee mag werken . |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |