|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lachen man. Hoe die muts zich belachelijk maakt. |
|
quote: Ik zie mezelf niet als iemand uit de "metal-scene" en ik ben zeker niet anti-pop. Ik ben tegen artiesten die een cover maken die absoluut geen ene moer toevoegt aan het origineel of in welke mate dan ook anders/vernieuwend is. Als Britney zo'n rock-liefhebster is, dan kan ze haar passie voor de rockmuziek vast ook wel zelf verwoorden. quote: Ik beslis niet voor iedereen, ik verkondig mijn persoonlijke mening. Ik dacht dat dat het hele idee van een forum was. quote: Tja, dit slaat natuurlijk een beetje als een tang op een varken, aangezien Britney Spears dit nummer zelf ook helemaal niet gemaakt heeft. En op het punt van zielige vergelijkingen, dat was een klaarblijkelijk pijnlijk mislukte poging van mijn kant om een sarcastisch ludieke opmerking te maken. Nou ja, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:De spijker op de kop . |
|
quote: idd [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 29-05-2002 16:10] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nadat ik gister had gezecht dat ik het nummer nog niet gezien/gehoord had. Zette ik de tv aan .... en ja hoor.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: En we hadden je nog zo gewaarschuwd... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: haha huilen indeed |
|
Mark! No hard feelings he ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het wordt tijd dat de rock 'n roll-wereld Britney Spears eens gaat verkrachten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja die justin ofzo kan er ook nix van. ze leeft nogsteeds |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik vind het wel een mooie clip.. Trieste gast |
|
Geef mij maar de clip van Ravenous van Arch Enemy: En goede muziek en een lekker wijf om op te geilen... De clips van Britney Spears bevatten zo nu en dan leuke beelden, maar je moet er wel de muziek bij uit zetten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zij is de eensigste die I LOVE ROCK 'N'ROLL MAG ZINGEN!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Maar natuurlijk niet Ik hou wel van een beetje discussie Maarreh...je bent toevallig morgen niet op Ozzfest...? *Maakt zich klaar om alvast een flinke aanloop te nemen voor een mega-beuk* Bij de weg, als mensen dan toch interessante clips willen zien in de geluid-uit-en-kijken-maar categorie, 'Kiss Kiss' van Holly Valance en 'So I Begin' van erm...dinges, dat zijn heel wat aanschouwwaardiger clips dan Britney Goed, en nou voorbereiden op Ozzfest She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een slechte zangeres die een slecht nummer zingt. Terecht, zou ik zeggen. En van B. Spears zelf wordt ik ook niet warmer of kouder. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Hoewel ik wel af en toe koude rillingen krijg van haar muziek (eng gewoon). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
"HIT me baby one more time" heeft volgens mij niet voor niets een dubbele betekenis. Net als "I'm a slave for you". Lijkt ij geweldig om haar als mijn sexslaaf te hebben. Zal ik er voor zorgen dat ze nooit meer zal zingen. :D Bring The People Together |
|
de middelste is dus joan jett [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-06-2002 23:22] |
|
quote: Zo ist maar net! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: het mag. maar het hoeft niet. |
|
quote: zo'n riempje om d'r kop met zo'n bal in d'r bek en daaroverheen een masker met een rits bij de mond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja en een dildo met een omtrek van 2 meter in haar kut . |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |