|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee ten eerste heel andere cultuur, ten 2e dat kleine lapje grond in europa is eigenlijk van griekenland |
|
quote:ik vind brunettes veel lekkerder |
|
quote: en griekenland is europa |
|
quote: idd, onze wiskunde is trouwens ook gebasseerd op de arabisch cijfers |
|
quote: Das een reden om ze allemaal hierheen te halen |
|
quote: nee natuurlijk net, daarvoor hebben ze shoarma en kebab |
|
quote:shoarma en kebab mogen ze daar houden, ik eet wel gyros |
|
Ja, weer een intrigerende discussie.. |
|
quote:Tis ook een discussie forum |
|
quote: ja, weer een intrigerend geklaag |
|
ik geloof niet dat het nog echt over NSBlackMetal gaat, he HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
't word gewoon gezellie! Oud Vuil. |
|
quote: En onze rijkdom hebben we te danken aan de joden. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Rot weg enzo Dat is dus echt niet waar,ga eerst je bronnen na voordat je die onzin plaatst zeg! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
.. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
anders heb je even niet zo'n grot mond, anders wordt je meteen geruimt in het 3e rijk meiske... zo'n grote mond staat een klein meisje zoals jij niet.. laat ome Adolf het maar niet horen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Je doet je naam wel eer aan zeg! 1 Interpunctie! 2 "Anders word je meteen geruimd in het derde rijk""als dit jou manier is van effectief doch scherpe opmerkingen maken naar mijn kant toe is dat niet echt gelukt aap. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
och meiske toch... niet zo gevoelig!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Als je verbaal niets voorstelt laat het ook dan. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: |
|
ik kan je even niet volgen? wilde je wat afspreken ofzo? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja goed, ontopic dus maar. Er zijn trouwens ook al 2 topics over NSBM blijkbaar, zal ik er eentje dichtmikken? |
|
quote: Hmm nee uiteraard niet. Kun je jezelf nou echt niet beter verdedigen? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Gooi de korste maar dicht :D De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |