|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
in den vakanties zit ik bij een bureau voor grafisch design, heerschend werk, en ik leer alvast wat ervan |
|
reclame, bestickering van auto's ed. ze ontwerpen die hele zooi echt goaf man. |
|
quote: Fijn, zeer fijn, ik zal misschien moeten helpen bij het uittekenen van airconditioning systemen, zal ook leuk zijn, in autocad, ben ik handig in, een freak zeg maar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ga veel werken deze vakantie.. Heb ongeveer 12 weken vakantie (17 juni tot 1 september) .. 1 week voor wacken, 1 week vrij (na wacken ) , 5 weken werken (2 voor wacken, productiewerk, en 3 na wacken, hopelijk typewerk bij abnamro, anders orderspicken) .. voor half juni tot half juli zoek ik nog iets... Ik hoop genoeg te verdienen voor een redelijke pc en een 2e hands goede spiegelreflex cam van canon met wat assecoires, zoals deze: |
|
Toen ik nog naar school ging,heb ik veel en vaak vakantiewerk gedaan op zeer uiteenlopende plaatsen.Ook zorgde het ervoor dat ik veel mensen ontmoet heb... (denkt na) -Typiste -Secretaresse -Poetsvrouw -Kokkin -Kelner -Bandwerkster -Kinderoppas zoiets... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik als 15 jarig knulletje gaat werken waar ik al 2 jaar lang het hele jaar door werk: De aardbeien kas! Ik kan sneller aardbeien plukken als mijn baas, en ik krijg per kilo WHAHAHAHA...Als ik gewoon rustig aan doe verdien ik nog 5 euro...en ja dat is best veel voor een 15 jarig knaapje! En als ik echt door werk dan heb ik wel es 8 of 9 euro per uur Yeah! En ondertussen zoveel aardbeien eten als je wil Hmmmm *smaksmak* Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor de mensen die in zwolle en omgeving op jacht naar een baantje zijn, is er bij de v&D nog baan aanbod. Valorian en ik gaan er ook solliciteren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had het idee om bij de ptt te gaan werken, post bezorgen, of sorteren, schijnt wel goed te betalen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2002 22:39] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 1. : Hoe komt het dat jij als 13 jarige dus al geen school meer hebt? Of bedoel je met 'hele jaar door' naast je school ofzo. 2. : 8 a 9 euro per uur?? Tering .. dat is zeker veel.. dat is nog een stuk meer dan ik als 21 jarige in een of ander magazijn verdien 3. Aardbeien eten, zoveel je wil?? AAAAAAAAAARGHH>. Waar is dat en hebben ze nog plek?!??! |
|
quote: Met hele jaar door bedoel ik iedere zaterdag... En het is in asten/heusden. Maja om daar nou heen te rijden zal wel ver zijn...en verdien ik echt meer als een 21 jarige? Yeah Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
na voorlopig zit ik op school meer enkel op pos project, door de week werk ik iedere dag in een schildersbedrijf, en en s´vonds en weekends werk ik meestal ik restaurant snackbar, ben aan het sparen voor me huisje |
|
Ik hoop dat ik terecht kan bij Hans textiel (denk Zeeman met iets mee rstijl) voor de weekeinden. Ik heb echt dringend geld nodig. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
tsss waarom heeft hier iedereen geld nodig? Hebben jullie geen ouders ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Vanaf volgende week werk ik als het goed is als schoonmakertje op de universiteit van Wageningen. Vijf dagen in de week poetsen van half zes tot half acht. Schijnt 52 euro per week te schuiven. Da's wel lekkor. |
|
quote: das echt een ultiem kansloze opmerking..jezus! Suck my piss |
|
ik ga geen vakantiewerk doen...ik kan wel extra uren krijgen bij de schoonmaak baan die ik al heb... Suck my piss |
|
quote: kijk misschien ben jij verwend dat je niet werkt voor je geld. maar opzich is daar helemaal niets mis mee en is het heel gewoon dat mensen dat doen. ik zelf ga ook vakantie werk doen, hoe moet ik anders al die festivals betalen? ik ga echt niet voor alles bij me ouders aan kloppen hoor....das pas kansloos. |
|
quote: Tss mijn ouders bieden da gewoon zelf aan...hoef ik niet voor te kloppen, maar ik werk zelf ook al vanaf mijn 13e hoor...maar ik hoef lang niet alles zelf te betalen...kleren en stuff..... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: nee oke, ik bedoel ook niet kleedgeld en/of zakgeld en dergelijken, das opzich niet zo erg als je dat van je ouders krijgt (tot een bepaalde leeftijd lijkt mij). meer als je naar een festival gaat, of als je uitgaat dan ga je toch niet naar je ouders toe om je handje op te houden. ik denk dat het trouwnes niet goed is om als ouder je kind zo maar geld te geven voor uitgaan enzow. als je er voor moet werken besteed je je geld ook veel zinniger. (oke niet altijd ) [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 02-06-2002 14:53] |
|
Ik moet van mijn ouders werken omdat zij vinden dat het goed voor me is. Leren luisteren naar anderen enzo, blah blah. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: ik ben 18 en zit met me nacht toeslag aan de 6 euro nogwat... valt in mijn mening best wel tegen (maar ja als je geen zin heb om hard te werken een nacht doe dus ook een nacht geen moer) ps dit is dus in een sorteercentre My madness, my sadness |
|
3 weken lang in de pizzafabriek. te simpel werk maar hele gave collega's!! *gniffel* ...Wat Een Mooie Dag... |
|
Yeah Jenje vult potten met vijvervissenvoer WOOHOO |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |