IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vakantiewerk Vorige pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-07-2002 21:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

ik gaat ook meer weer eens beginnen met werken....binnenkort

edit: in mijn oude vertrouwde aardbeien kas natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 24-07-2002 21:28]

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 25-07-2002 17:47 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik werk in een drankenhandel

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-07-2002 22:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

shell

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 26-07-2002 19:13 by The mighty reaper Wijzig reactieProfiel van The mighty reaperQuote dit bericht

Hoi mensen (lang geleden dat ik hier ben geweest) ik werk in de vakanties en'op zaterdagen bij een bouwmatrialen handel misschien klinkt de naam Imabo jullie wel bekend in de oren is gevestigd door heel Nederland...(Beste van Nederland). Ik spaar voor een Drumstel ben van plan te gaan drummen..!!

Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:20 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb er net 5 dagen op zitten bij een bloembollengroothandel(nee geen bollen pellen ). En dat bevalt erg goed. 100x beter dan bij die tyfus PTT-zooi in Zwolle.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-07-2002 19:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb net 5,5 weken werk achter de rug..

eerst 2,5 bij de ptt.. slavenarbeid, pakketsortering.. weinig pauze, zwaar werk, zeer slecht betaald (50 cent boven minimumloon), maar wel nachtdiensten en avonddiensten, waardoor het wel weer meevalt met de betaling.. (savonds 125%, snachts 150%) ..

net 2 weken bij BMA, fabrikant/verkoop van ergonomische bureaustoelen, dure klasse. Was een stuk beter, gewoon 8 tot half 5 tijden, en zeer royaal betaald (ruim 2 euro boven minimumloon).. Bovendien heb ik er nog een stoel aan over gehouden: ik heb een zogenaamde office-stoel gekocht, heeft me 300 piek gekost, voor een demo-model (is een keer naar klant gegaan, maar niet gehouden, dus maar enkele malen op gezeten). Lijkt veel geld (is ook zo trouwens) maar ik zit erg veel achter de pc en met oog op RSI enzo.... en normaal kost zo'n stoel van hun 1400 GULDEN EX-BTW !! ..
Hij is dan ook zeer relaxed, kanteld mee als je naar voren of achter gaat (indien gewenst), en alles is in- of verstelbaar .

Ze hadden daar zelfs stoelen van 3000 piek ex-btw... ziek gewoon die prijzen..

..

Na wacken nog 3 weken orderpicken.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 19:21 schreef Valorian666 het volgende:
eerst 2,5 bij de ptt.. slavenarbeid, pakketsortering.. weinig pauze, zwaar werk, zeer slecht betaald (50 cent boven minimumloon), maar wel nachtdiensten en avonddiensten, waardoor het wel weer meevalt met de betaling.. (savonds 125%, snachts 150%) ..

Vond je het echt niks?

Ik snap je voor de volle 100%. Wat ik niet snap is dat ik het daar 4(!) maanden heb uitgehouden...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-07-2002 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Eerste week van juli: helemaal in mijn eentje het archief van de lokale bib op orde gebracht.

Sinds maandag: bij de post (vroeg opstaan )

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-07-2002 19:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 19:24 schreef McDoom het volgende:
Vond je het echt niks?

Nee. Maar als ik geen ander werk al had of kon krijgen, dan zou ik er wel zo nog 4 weken werken.

quote:

Ik snap je voor de volle 100%. Wat ik niet snap is dat ik het daar 4(!) maanden heb uitgehouden...

Ik wel.. het betaald door die toeslagen redelijk (zeker snachts), en als je eenmaal gewend bent aan het ritme dan is het goed te doen. Je bent aan het einde van de rit wel altijd helemaal gaar enzo, maarja.. het vult de portomonnaie he..

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-07-2002 19:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Er is maar 1 vorm van slavendrijverij en dat is Dumeco-abatoirs!
Werken van 0630-1700 [!!!], en de hele fokking dag 1 actie uitvoeren op 5000 dooie, meurende varkens.

Een voordeel is dat je daar extreem goedkoop vleesch kan inslaan.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:34 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 19:29 schreef Valorian666 het volgende:
Ik wel.. het betaald door die toeslagen redelijk (zeker snachts), en als je eenmaal gewend bent aan het ritme dan is het goed te doen. Je bent aan het einde van de rit wel altijd helemaal gaar enzo, maarja.. het vult de portomonnaie he..

Erger is dat je als je dan weer gewoon werk hebt en vroeg op moet staan 's avonds niet kan maffen. Maar dat is na een week ook weer over.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-07-2002 19:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 19:34 schreef McDoom het volgende:
Erger is dat je als je dan weer gewoon werk hebt en vroeg op moet staan 's avonds niet kan maffen. Maar dat is na een week ook weer over.

Ja .. daar hadden wij ook last van... of als je avonddienst hebt, en dan terugkomt en nog tot half 6 wakker bent omdat je de dagen ervoor nacht hebt gedraaid.. bij de BMA moest ik om 7 uur opstaan.. dat was wel wennen, eerste dagen maar een uur of 4 / 5 slaap..

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 26-07-2002 19:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Best irritant, maat het maakt je uiteindelijk alleen maar sterker denk ik dan maar.

Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 26-07-2002 19:58 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

ik heb nu één week gewerkt als schoonmaakster in een bejaardentehuis. Ik moet nog twee weken. Het is wel leuk werk maar ik weet nu wel dat ik NOOIT in een bejaardetehuis wil. Al die oude mensen die een beetje voor zich uit zitten staren enzo. bah.

"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 27-07-2002 1:32 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 19:30 schreef Slechtheid het volgende:
Er is maar 1 vorm van slavendrijverij en dat is Dumeco-abatoirs!
Werken van 0630-1700 [!!!], en de hele fokking dag 1 actie uitvoeren op 5000 dooie, meurende varkens.

Een voordeel is dat je daar extreem goedkoop vleesch kan inslaan.

Volgens mij ben je een beetje verslaafd aan vlees

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 14:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iemand nog tips?? Voor volgende week t/m 13 juli ergens.. ??

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 15:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 14:59 schreef Valorian666 het volgende:
Iemand nog tips?? Voor volgende week t/m 13 juli ergens.. ??

werken bij de nijmeegse vierdaagse!!!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-06-2003 15:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nog iemand die een leuke baan weet in de buurt van Zwolle vanaf 26 juni tot week 29?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 15:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:33 schreef ghoulliette het volgende:
werken bij de nijmeegse vierdaagse!!!!

?

Wat houdt dat in? Flesjes drinken uitdelen en stempelen a minimumloon?

terror
meest domme onderkruiper ter wereld
Usericon van terror
Posted 12-01-2004 1:58 by terror Wijzig reactieProfiel van terrorQuote dit bericht

banned

ik ben dom, o zo dom

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-01-2004 2:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

je moeder

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com