|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wat als iemand negatieve dingen zegt over je kleding en stuff wat doen jullie dan? ....greetingz (count) fear me! why?..just do it! |
|
Uhm, ik trek me er persoonlijk niets van aan. Ik raad je aan om hetzelfde te doen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik hoor wel eens dat mijn kleding niet gepast is. Dan vertel ik ze altijd dat ze hun bek moeten houden. Op mijn werk draag ik bedrijfskleding dus daar kan ik geen metalkleding dragen. |
|
Eh...bestaat er zo geen topic "Zowaar ongevraagde commentaar op mijn Tattoo" ofzo, zoek es op. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
als je niets zegt beleven die personen er ook totaal geen lol aan, dus wees de wijste. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
interessert me werkelijk geen ruk wat anderen denken over mij of mijn gedrag. Maakt het leven alweer een stuk makkelijker |
|
Of op z'n hoogst iets zeggen als 'ja he, ik vind het ook vreselijk vervelend, maar m'n moeder koopt nog steeds kleren voor me'. |
|
quote: LOL |
|
meestal vertel ik er dan bij dat zij het ook vreemd zouden vinden als ik tegen hun zou zeggen dat het nodig tijd werd dat ze black metal shirts moesten gaan dragen |
|
hmz oke dat wou ik ff weten dan ik draag zelf niet van die kleding maar hoor toch vaak van hey je ziet er niet uit of zo iets dergelijks en dat irriteerd me best wel.. fear me! why?..just do it! |
|
quote: LOL en dan nog: ik zie er ook niet uit |
|
hehe fear me! why?..just do it! |
|
enige keer dat ik een reactie had was toen ik een butchered at birth t-shirt aan had, ik kon er wel om lachen. tja verders vinden ze wel dat ik veel zwart draag, alsof ik dat zelf niet weet |
|
hehe ik draag ook wel zwart maar geen gothic kleren..love black fear me! why?..just do it! |
|
Heh.. Met de titel 'zelfbeheersing' had ik toch een spectaculairder topic verwacht.. Wat anderen vinden over mijn kleding is wel het laatste waar ik mij druk over zou maken. Als je geen commentaar wil, moet je wat meer schreeuwerige kleurtjes gaan dragen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik trek me er ook niets van aan. De frustraties van een ander zijn niet de mijne, en dat hou ik zo. |
|
Ggrrmm mensen moeten zich met zichzelf bemoeien in plaats van commentaar op anderen te geven. Iedereen mag erbij lopen zoals hij of zij wil zolang die persoon er maar geen andere personen of wezens mee kwetst (bijv bont). Wat maakt het nou in hemelsnaam uit hoe je eruit ziet, zolang je innerlijk goed is zijn er toch geen problemen? Maar sja, dan krijg je weer de discussie wat goed in hemelsnaam is... |
|
nou dat bedoel ik dus met zelf beheersing fear me! why?..just do it! |
|
Ik zou me er geen ruk van aan trekken. Dikke lul, 3 bier, zeg maar En trouens ook al kijken ze je aan en lullen ze over je. Betekend simpel weg dat je tenminste niet bij de simpele massa hoort, en zij blijkbaar een erg saai leven hebben. God hates us all... |
|
Count.. jij draagt gewonen kleding, whats the problem , Kijk als je nou zoals mij overstraat loopt is het een ander verhaal.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ROBIN "shut the fuck up".... ik vindt zwarte kleren mooi.. als je daarop iets tegen hebt zeg het dan op school in me gezicht.. fear me! why?..just do it! |
|
quote: geen aanval op je ofzo, maar waarom krijg ik soms het idee dat je jezelf behoorlijk stoer vind Don't touch me. I'm evil. |
|
haha rammoth fore president... fear me! why?..just do it! |
|
quote: Idd; ik ben voor om dit topic te veralgemeniseren ipv alleen specifiek over kleding. Voorstel topicthema: Wanneer verlies je je zelfbeheersing? Ik: o.a. tijdens sport; dan ga ik helemaal los. Tijdens een concert en de muziek is 'evil'; dan ga ik ook los. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2002 20:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
tjah oke da kan ook weet ik veel ben net niuew hiero.. fear me! why?..just do it! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |