|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kiss the Anus of a Black Cat - Weltuntergangsstimmung |
|
Godspeed you! Black Emperor - Storm |
|
Andrew Jackson Jihad IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hexis - Abalam Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Nightbringer / Dødsengel - Circumambulations of the Solar Inferno Beide bands die ik volledig uit het oog ben verloren, maar deze split weet me wel te bekoren. |
|
Uit het oog verloren als in: klonken niet als de moeite en nooit verder geluisterd? Want Dødsengel is geniaal Willekeur en dictatuur! |
|
Eigenlijk een beetje zo ja. Volgens mij ooit eens op mijn computer gehad (beide bands) maar na desinteresse weer weggegooid. Dødsengel nog maar eens een kans geven, alleen jammer dat hun meest recente album meteen 100 uur duurt. |
|
Doen! Visionary luistert het gemakkelijkst weg, maar Mirium Occultum is wel mijn favoriet denk ik. Word Of Uncreation van Visionary vind ik wel een GEWELDIG nummer. En Imperator duurt inderdaad heel erg lang, dat klopt. Maar Sun On Earth is ook weer zo'n schitterend nummer. (Wel erg veel in herhaling gevallen in mijn enthousiasme, maar het is maar om te zeggen dat het een van mijn meest favorietste bands is ^^) [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 08-01-2014 0:26] Willekeur en dictatuur! |
|
Haha, haal nu sowieso Mirium Occultum binnen, kijken hoe me dat bevalt. |
|
|
|
quote: Uitstékend plan. Bij voorkeur wel meerdere luisterbeurten gunnen! Willekeur en dictatuur! |
|
Forgotten Spell - Desecrated, Decayed and Still Holy I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Als je alleen maar bands post die niemand anders kent is het wel zo handig om af en toe eens wat toelichting te geven, dat doet HSR ook! Willekeur en dictatuur! |
|
Nightbringer is behoorlijk geniaal stond 2e in mn lijstje in 2011 Enslaved - Axioma Ethica Odini Nightbringer - Apocalypse Sun Nidingr - Wolf Father Lantlôs - .Neon 1349 - Demonoir Impaled Nazarene - The Road To Actagon Void of Silence - The Grave of Civilization Aborym - Psychogrotesque Melechesh - The Epigenesis Year of No Light - Ausserwelt I Shalt Become - Poison Blood Cult - We are the Cult of the Plains Stam1na - Viimeinen Atlantis Black September - The Forbidden Gates Beyond Nechochwen - Azimuths To The Otherworld die Impaled Nazarene staat daar trouwens niet op zijn plaats [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2014 0:37] signature |
|
Nightbringer heeft nooit echt een blijvende indruk kunnen achterlaten bij me. Op papier gaaf maar toch een beetje suf. NP: |
|
vette plaat die STutthof dit nummer vooral geeft me kippevel introgeruis duurt wel 1:30 minuten (overslaan) signature |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=W0RtHyCWajU ("As the Angels were Tempted" en niet het titel-nummer zoals deze pleb beweerd) NP: Forbidden Citadel of Spirits / Krüel Kömmando - Split [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-01-2014 0:58] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Willekeur en dictatuur! |
|
quote: En, vind je het wat? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Eagles coverband |
|
Hey die Jan! Welkom terug. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |