|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Sargeist - Let The Devil In |
|
Todtgelichter - Angst |
|
|
|
signature |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Periphery - Clear |
|
The National - Sad Songs for Dirty Lovers |
|
quote: Klinkt lekker, ga ik eens opzoeken. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Vind je die goed? Het werk voor Alligator heb ik me tot nog toe nooit zo in verdiept. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Een van mijn favorieten. Maar ik heb vier favorieten, dus dat zegt op zich niet heel veel. |
|
quote: Ik twee, Boxer en High Violet. Maar hun mooiste nummers staan vaak niet eens op hun reguliere albums vind ik. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik ben erg weg van die laatste, Trouble Will Find Me, met name het nummer Pink Rabbits, fijn. Verder High Violet inderdaad en Sad Songs + Alligator. Die laatste twee ook deels door de lyriek. Boxer ken ik minder goed, minder een 'klik' mee. |
|
Heel de middag Runescape zitten luisteren. Pure heersch |
|
Boxer en High Violet zijn hier de absolute favoriet! Skindred - Kill The Power Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: van de nieuwe vind ik Fire Proof het beste (weet niet of dat de titel is) anyway NP Darkmoon Warrior idiote naam maar best te doen hun "hitje" signature |
|
Boxer toch nog maar eens nader beluisteren dan. |
|
quote: Ik kan juist maar geen vriendjes worden met hun laatste. Ik mis een beetje de spanning die wel in voorgaand werk zat. Maar ik zal hem nog eens in de herkansing doen. High Violet kostte me ook de nodige luisterbeurten, maar vind ik nu echt een meesterwerkje (Afraid Of Everyone ). Ken je The Virginia EP ook? Daar staan ook een paar hele mooie nrs op. ... hoe de hazen lopen ... |
|
High Violet had inderdaad wel een paar draaien nodig. Trouble Will Find Me,drongen eerst de afzonderlijke nummers door, nu komt het album als geheel binnen. NP: The Virginia |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Backtrack - Lost In Life Redelijk tegenvallend. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Cathedral - Upon Azrael's Wings Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |