IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Otep Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2002 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie kent dit?
Ik heb zojuist de CD "Sevas Tra" gekocht.
Intens ..
Ik zie dat ze ook op Ozz-fest komen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-05-2002 13:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

NOOIT van gehoord, wat voor muziek mag het wezen?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2002 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje apart.
Vleugje death metal, vleugje nu (maar dan op een respectvolle manier), snufje rap erin.

Zangeres is erg apart, zieke stemmetjes.
Gitaarwerk is laag, zonder te irritant gepiel.

Het is iig erg intens.

KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 29-05-2002 13:47 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

Otep?? bedoel je niet opeth?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2002 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 13:47 schreef KoRaX het volgende:

Duh .. nee

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 29-05-2002 15:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 13:47 schreef KoRaX het volgende:

opeth, met een stukje rap erin!
shame on you

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-05-2002 15:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Naar 't schijnt is de zangeres erg goed... Eens benieuwd.. Zaterdag komen ze op Ozzfest

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2002 15:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zangeres heeft inderdaad een erg intense stem.
Het is zeer opfokkende muziek.
Het is een beetje Cross-over, heeft wat Stuck Mojo invloeden.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-06-2002 14:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik heb gisteren een clip van hen gezien.. 'Blood Pigs' was het geloof ik.. Man, die vrouw haar stem.. Hoe doet ze dat

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-06-2002 14:40 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb ze ff bekeken op het Ozzfest. Dat wijf had wel kloten moet ik zeggen ... maar verder kende ik het totaal niet en vond ik het geluid niet goed genoeg om er iets interessants uit te halen. Daarom maar 2 nummers gekeken.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-06-2002 14:43 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik vond het op Ozzfest wel redelijk klinken, maar een beetje eentonig....het meisje had wel wat, qua stem, maar het kon niet voldoende boeien om langer dan noodzakelijk in een oververhitte tent te staan!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-06-2002 14:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb gister een paar nummers gehoord. Ik vond het niet verkeerd klinken. Maar helemaal boeien kan het me ook niet.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 04-06-2002 16:43 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

nou vond het best wel roeleren in die tent op Ozzfest.
Meer vrouwen in de metal

Let´s bring back the METAL

Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 5:21 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik heb die CD al een tijd en hij is nu al een van mijn favorites; ik verzamel aparte stemmen.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-09-2002 0:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 5:21 schreef Jade het volgende:
ik verzamel aparte stemmen.

op sterk water?

Oud Vuil.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 0:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 0:36 schreef webblaster wim het volgende:
op sterk water?

maar wat een verwarrend naam.(opeth)

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 08-09-2002 0:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Jenje luistert nu metal!! NA NA NA NA NA NNA AAAAA

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 0:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 0:43 schreef Heosphoros het volgende:
Jenje luistert nu metal!! NA NA NA NA NA NNA AAAAA

en wie slamt erop (slipknot)????

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 20:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb vanddag van een collega Sevas Tra geleend. Wat een zaadband. Zelden dat het mij niet lukt om een hele cd af te luisteren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik heb dat kreng ook alweer verkocht .. was maar kort dat ik het wat vond, één of andere hippiebimbo heeft die cd nu

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-05-2004 20:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hihi *Voelt zich aangesproken*

Ik heb 'm geluisterd, gekocht zonder dat ik 't kende eigenlijk.. De eerste paar keer is 't best ok, maar ik luister hem nu eigenlijk ook nooit meer

..."Hate can only create more hate"...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zal mij eerlijk gezegd geen kontkorst boeien, ik ben er vanaf

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 20:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:55 schreef Immortella het volgende:
Hihi *Voelt zich aangesproken*

Ik heb 'm geluisterd, gekocht zonder dat ik 't kende eigenlijk.. De eerste paar keer is 't best ok, maar ik luister hem nu eigenlijk ook nooit meer

Jij hebt hem dus van Jenje gekocht?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-05-2004 20:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:56 schreef Chelman het volgende:

..."Hate can only create more hate"...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:56 schreef Chelman het volgende:
hehehe yesss samen met nog een vracht aan waardeloze bagger ....

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-05-2004 20:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2004 20:51 schreef Chelman het volgende:
Ik heb vanddag van een collega Sevas Tra geleend. Wat een zaadband. Zelden dat het mij niet lukt om een hele cd af te luisteren.

Ach, ik vond het wel een aardige toevoeging aan mijn nu-metal collectie...

Luister 'm meestal ook niet af, maar een paar nummers gaan er toch wel in.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com