|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
+ THE ROLLING STONES [Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 12-03-2014 18:00] |
|
+ JE MOEDER Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ghost komt ook op de zondag. Hmm, verrassende toevoeging vind ik. |
|
Ik weet het niet hoor of ik zal gaan. Haarlem-Landgraaf is me nogal een afstand. |
|
quote: Je moet er wat voor over hebben, zo'n line-up. ಠ_ಠ https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik zou zeggen, maandag is nog wel best graaf, maar Stromae verpest natuurlijk alles hé. Er bestaan toch een pak betere Belgische exportprodukten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik zou best op de maandag willen gaan, om Metallica, Ghost en Rob Zombie te zien, maar € 90,- vind ik iets teveel van het goede. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Hoorde op de radio iets over Jimmy Page... blijkt Robert Plant te zijn dus. Naja, sowieso, beetje als een "ohkijkeenshoehipikben! Ikbenuniekmetrozehoedje" daar rondhuppelen, nee, liever niet. Boeiender |
|
quote: Verschrikkelijk idd ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als het lukt om kaartjes te krijgen dan ben ik drie dagen van de partij (samen met een paar collega's). Vooral vanwege Rolling Stones, hoe vaak ga je nou nog de kans krijgen om die live te zien, en verder lekker paar dagen pintjes drinken en relaxen. Zin in! |
|
Zo nou in de wachtrij op ticketmaster. Spann0nd! |
|
+1. Altijd weer spannend of je er niet uit wordt gepleurd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+1, en het is dan nog niets eens voor mij, maar voor m'n schoonouders, godbetert! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ach, kijk. Ik ben al op de helft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Allez, 4 tickets in ze pocket. Fucking duur wel, voor zo'n stelletje bejaarden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
kut zaterdag is uitverkocht lees ik net. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ja hoor de eerste tickets staan al weer op markplaats. http://www.marktplaats.nl/z.html?query=pinkpop&categoryId=0&postcode=&distance=0 |
|
kaarten op naam. ik roep het al jaren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jammer dan. Geen stones voor mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ach ze komen toch nog wel een keer naar Nederland. |
|
Daar ga ik wel vanuit. Wordt alleen pas bekend gemaakt als pinkpop is uitverkocht ivm exclusive optreden gebullshit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vijf kwartier in de virtuele wachtrij (ingelogd om 9 uur) en als resultaat 3 weekendkaarten. Deze jongen is blij. |
|
Echt, die mensen die de kaarten gelijk op Marktplaats zetten... Ik hoef geen kaarten voor Pinkpop, maar mensen die wel willen zijn daar terecht pissig over. Kaarten op naam zou inderdaad geen verkeerd idee zijn. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |