|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ticketlimit 6 stuks 5 stuks over die 25 euro duurder de deur uit gaan: http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m788935161-5-kaarten-pinkpop-zaterdag.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr Zo wordt die markt dus verziekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maar men wil ook graag bedonderd worden aangezien er al 150,- per kaart wordt geboden bij diezelfde advertentie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Niets mis mee. |
|
Maar even een mailtje gestuurd met de tekst "pleeg zelfmoord waardeloze parasiet"... niet dat er ooit iemand naar mij luistert.. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Jammer alleen dat dit soort dingen niet alleen met concertkaarten gebeurt maar met alles waar ook maar een knaak op te verdienen valt. Zelfs met zaken die vallen onder primaire levensbehoeftes. Maar daar is uiteraard niets mis mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat is soms best jammer ja! Maar daar hebben alleen de Aziatische productiearbeiders en Afrikaanse boeren last van. Jij had toch zo veel geld dat je niet meer weet wat je er mee moet doen? Bied €200 aan Sarah zou ik zeggen. Voor €600 kan je ook je vriendin en dochter meenemen. Slechts een fractie van wat je maandelijks overhoudt toch? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-03-2014 12:37] |
|
quote: En dat doe ik dus principieel niet. Of ik het geld nou wel of niet heb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Prima, maar zoals je zelf al zegt, gebeurt hetzelfde met vrijwel alle andere producten, wat soms wel een hoop leed veroorzaakt in de wereld, in tegenstelling tot de handel in concertkaartjes. Misschien maar principieel stoppen met consumeren dan? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-03-2014 12:46] |
|
Of ik stop even principieel met ingaan op, in mijn ogen, onzinnige discussies met andere users. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-03-2014 12:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze stonden weer ouderwets in de rij zag ik op NOS.nl In Den Haag was een printer ermee gekapt, wel lullig als je al om 03.00 uur in de rij staat... |
|
quote: Ik kan geen medelijden hebben met dat klootjesvolk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Goudmijntje volgens mij want er gaan veel kaartjes voor 999,999,999 euro de deur uit. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Oeps, teveel kaartjes gekocht... Jaaaaaja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat een tuig ook die ticketdoorverkopers!!! |
|
quote: Haha, ja. Nou, dat wordt me een jottum festival als je die gasten zag. Te gek! Boeiender |
|
Als je die bejaarde kop van Jan Smeets ziet weet je eigenlijk al genoeg. Met zijn achterhaalde line-ups altijd. En nee Rage Against The Machine en Pearl Jam heeft ie echt niet ontdekt, die speelden daarvoor al lang op andere grote festivals als Roskilde en Glastonbury. En altijd maar weer dat zielige verhaal van hem dat Mick Jagger toen niet met Peter Tosh wilde spelen. En dat ie toen moest janken. En nu heeft ie het dan toch voor mekaar, Mick Jagger staat op zijn festival. Hoera. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou maar hopen dat er geen rolling stones lid dood gaat voor juni. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aan alle mensen die er niet in geslaagd zijn: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ach. ik was toch online dus heb gelijk maar even mijn Bospop tickets + Camping en 2 kaarten voor Dream Theater @ 013 gekocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Prijzen van festivals zijn echt hoog... Dagje neurotic deathfest, 69 euro of hoger, Dagje Pink pop 90 euro... Ik snap dat het niet gratis kan, maar dit is wel extreem. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Zo lang mensen het neertellen is het blijkbaar niet te hoog. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Werchter Classic ook op een uur uitverkocht, chance dat ik nog tickets te pakken gekregen heb. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dit klopt niet, is 40-45 euro. 90 voor hele festival. |
|
Vreemd, ik vond het indd ook al hoog. Verkeerde info gehad dan. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |