|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Wow, toch wel een stijlbreuk(je), met de electronische elementen, maar wel heel benieuwd naar het volledige album. Voor mij zijn ze album na album beter geworden, met hun vorige worp als voorlopige hoogtepunt. Benieuwd of ze met deze daar nog eens over kunnen gaan. Dat wordt drummen in de jaarlijst |
|
Gave track! Best wel anders, maar absoluut herkenbaar als Nothing. |
|
Lekker! When your people matter, menstrual health matters |
|
The Great Dismal is echt een fantastische plaat geworden! Daar waar Tired of Tomorrow en Dance on the Blacktop meer grunge was met shoegaze- en britpopinvloeden, gaat de band hier sterk de shoegazekant op. Het gitaarwerk voelt als een middenweg tussen Siamese Dream en Loveless, iets waar ik erg enthousiast van word. Qua gitaarpartijen is dit het meest gedetailleerde album van de band. Het valt qua sound zeker op dat Doyle Martin van Cloakroom zich bij de band heeft gevoegd. |
|
Goed album geworden ja! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Lekker! When your people matter, menstrual health matters |
|
Plaat stond al in pre-order, kijk er naar uit |
|
Eerste Nothing die ik check en het is inderdaad een best leuke plaat geworden. Herinnert me er ook wel finaal aan dat ik shoegaze niet helemaal goed trek, maar het grijpt genoeg naar de keel om te blijven hangen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |