IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 13/05: Taake + Aeternus @ 013, Tilburg Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-02-2014 13:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Locatie: Kleine Zaal
Zaal open: 18:30 uur
Aanvang: 19:00 uur
Tickets: € 15,00 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop: START 8-2-2014



Rock out with your cock out! Aanwezig.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-02-2014 14:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Waarschijnlijk ik ook wel.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-02-2014 15:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vehet! Zeker aanwezig!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-02-2014 16:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Is er een tourschema?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-02-2014 16:28 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2014 16:11 schreef NecRobert het volgende:
Is er een tourschema?


Weet ik niet maar dit is iig de enige show in NL.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 08-02-2014 12:57 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Is Aeternus nog wat tegenwoordig?



Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-02-2014 15:23 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 7 februari 2014 16:28 schreef Brent_ het volgende:
Weet ik niet maar dit is iig de enige show in NL.

Wachten op een Duitse show dus...
013+dinsdag=onmogelijk :/



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-02-2014 15:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2014 12:57 schreef blackstar666 het volgende:

Is Aeternus nog wat tegenwoordig?

De nieuwe plaat is heel goed. En ik zag ze twee jaar geleden live in Roermond, en dat was eveneens buitengewoon sterk. En niet alleen omdat ze voor die gelegenheid enkel werk van de eerste twee albums speelden.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 08-02-2014 15:37 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2014 15:23 schreef Regeer het volgende:
Wachten op een Duitse show dus...

Ze komen langs Metal Empire in Erfurt, maar da's wel een eindje rijden.


Dkarn
Usericon van Dkarn
Posted 08-02-2014 17:48 by Dkarn Wijzig reactieProfiel van DkarnQuote dit bericht

Gaaf, ik zal die nieuwe Aeternus nog maar eens gaan beluisteren dan. Mijn favoriet blijft Shadows of Old; ik vond dat ze bij Hexaeon wat teveel naar death metal waren opgeschoven.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-02-2014 10:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 8 februari 2014 15:36 schreef Hexegot het volgende:
De nieuwe plaat is heel goed.
Als je met 'heel erg goed' heel erg goed suf, en heel erg goed uitgekauwd bedoeld. Dat geluid.. die drums.. Nee dat hebben we niet al duizend keer gehoord.

Behoorlijk vergane glorie, beide bands.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-02-2014 11:53 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2014 10:10 schreef Kvelgeest het volgende:

Als je met 'heel erg goed' heel erg goed suf, en heel erg goed uitgekauwd bedoeld. Dat geluid.. die drums.. Nee dat hebben we niet al duizend keer gehoord.

Behoorlijk vergane glorie, beide bands.

Ik schreef niet "heel erg goed", maar gewoon "heel goed". Als je dan toch citeert moet je het wel goed doen he.

Maar zonder gekheid, niks vergane glorie wat mij betreft. Aeternus vond ik ten tijde van A Darker Monument en (vooral) Hexaeon inderdaad nogal op z'n retour, maar de nieuwe heb ik al tig keer gedraaid en ik vind 'm gewoon oprecht goed. Met Taake min of meer hetzelfde: vanaf Doedskvad een ietwat dalende lijn wat mij betreft, maar Noregs Vaapen staat sinds ik 'm heb regelmatig op. Niks mis mee, en ik heb in ieder geval zin in dit concert.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-02-2014 11:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 9 februari 2014 11:53 schreef Hexegot het volgende:
[...], maar Noregs Vaapen staat sinds ik 'm heb regelmatig op. Niks mis mee, en ik heb in ieder geval zin in dit concert.
Destijds gekocht, gedraaid, in de vergetelheid geraakt.
Heeft niet te bieden die plaat. Het zit wellicht allemaal niets iets professioneler in elkaar met beter geluid, maar boeien of overtuigen doet het niet meer.

En Aeternus heeft haar debuut nooit meer weten te evenaren.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-02-2014 12:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2014 11:57 schreef Kvelgeest het volgende:

Destijds gekocht, gedraaid, in de vergetelheid geraakt.
Heeft niet te bieden die plaat. Het zit wellicht allemaal niets iets professioneler in elkaar met beter geluid, maar boeien of overtuigen doet het niet meer.

En Aeternus heeft haar debuut nooit meer weten te evenaren.

Dan hoeven wij er in ieder geval niet voor te vrezen dat we elkaar tegen het lijf lopen de 13e.


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 09-02-2014 12:56 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2014 10:10 schreef Kvelgeest het volgende:


Behoorlijk vergane glorie, beide bands.


+1, al is 013 zo dichtbij dat ik Aeternus wel wil gaan bekijken en dan Taake meepak voor een verslag hier op ZM


No Pain, No Gain


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 09-02-2014 14:25 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2014 11:57 schreef Kvelgeest het volgende:
Destijds gekocht, gedraaid, in de vergetelheid geraakt.
Heeft niet te bieden die plaat. Het zit wellicht allemaal niets iets professioneler in elkaar met beter geluid, maar boeien of overtuigen doet het niet meer.

En Aeternus heeft haar debuut nooit meer weten te evenaren.


De stelligheid waarmee je dit weer brengt... Alsof het niet jouw mening is maar een feit


100% anti-Kvelgeest


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-02-2014 15:03 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Is het ook, maar voor dat inzicht ben jij overduidelijk te simpel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 09-02-2014 15:04 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2014 15:03 schreef Kvelgeest het volgende:
Is het ook, maar voor dat inzicht ben jij overduidelijk te simpel.


ga toch koken, trut


100% anti-Kvelgeest


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-02-2014 16:03 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 9 februari 2014 15:04 schreef Latebloomer het volgende:
ga toch koken, trut
Sterk weerwoord.

(':>


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-02-2014 19:44 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

Aeternus was idd erg goed in roermond toen.
wil er graag bij zijn... moet nog even kijken na roadburn, ndf en kit of er nog geld in mijn kassa zit.



Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-02-2014 17:42 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 8 februari 2014 15:37 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Ze komen langs Metal Empire in Erfurt, maar da's wel een eindje rijden.
Ook in Oberhausen dus...
Stukken beter :D




Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 11-02-2014 18:40 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2014 17:42 schreef Regeer het volgende:
Ook in Oberhausen dus...
Stukken beter :D

Zat er wel in, inderdaad!


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 11-02-2014 19:00 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Laatste keer dat ik Aeternus zag was met 1349 (werd vervangen door Panchrysia geloof ik) en Red Harvest in de Baroeg in november 2003, toen was het een sterk optreden

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 11-02-2014 22:30]


No Pain, No Gain


Northward
Usericon van Northward
Posted 11-02-2014 20:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Al het werk na Bjoergvin heb ik nooit zo interessant gevonden, maar de laatste keer dat ik ze zag was het zeker vet. Al is dat ondertussen ook alweer bijna 4 jaar geleden (met Horna in Baroeg). Wie weet even checken of het nog wat is.


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-02-2014 21:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2014 20:38 schreef Northward het volgende:
Al het werk na Bjoergvin heb ik nooit zo interessant gevonden, maar de laatste keer dat ik ze zag was het zeker vet. Al is dat ondertussen ook alweer bijna 4 jaar geleden (met Horna in Baroeg). Wie weet even checken of het nog wat is.

+1


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 11-02-2014 22:17 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Het is live vaak erg sterk ja, maar aangezien ik die week in mei al een hoop gebrek aan tijd in de planning heb staan ben ik toch afwezig.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen