|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk ik ook wel. |
|
Vehet! Zeker aanwezig! |
|
Is er een tourschema? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Weet ik niet maar dit is iig de enige show in NL. |
|
Is Aeternus nog wat tegenwoordig? |
|
quote: Wachten op een Duitse show dus... 013+dinsdag=onmogelijk :/ |
|
quote: De nieuwe plaat is heel goed. En ik zag ze twee jaar geleden live in Roermond, en dat was eveneens buitengewoon sterk. En niet alleen omdat ze voor die gelegenheid enkel werk van de eerste twee albums speelden. |
|
quote: Ze komen langs Metal Empire in Erfurt, maar da's wel een eindje rijden. |
|
Gaaf, ik zal die nieuwe Aeternus nog maar eens gaan beluisteren dan. Mijn favoriet blijft Shadows of Old; ik vond dat ze bij Hexaeon wat teveel naar death metal waren opgeschoven. |
|
quote:Als je met 'heel erg goed' heel erg goed suf, en heel erg goed uitgekauwd bedoeld. Dat geluid.. die drums.. Nee dat hebben we niet al duizend keer gehoord. Behoorlijk vergane glorie, beide bands. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik schreef niet "heel erg goed", maar gewoon "heel goed". Als je dan toch citeert moet je het wel goed doen he. Maar zonder gekheid, niks vergane glorie wat mij betreft. Aeternus vond ik ten tijde van A Darker Monument en (vooral) Hexaeon inderdaad nogal op z'n retour, maar de nieuwe heb ik al tig keer gedraaid en ik vind 'm gewoon oprecht goed. Met Taake min of meer hetzelfde: vanaf Doedskvad een ietwat dalende lijn wat mij betreft, maar Noregs Vaapen staat sinds ik 'm heb regelmatig op. Niks mis mee, en ik heb in ieder geval zin in dit concert. |
|
quote:Destijds gekocht, gedraaid, in de vergetelheid geraakt. Heeft niet te bieden die plaat. Het zit wellicht allemaal niets iets professioneler in elkaar met beter geluid, maar boeien of overtuigen doet het niet meer. En Aeternus heeft haar debuut nooit meer weten te evenaren. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dan hoeven wij er in ieder geval niet voor te vrezen dat we elkaar tegen het lijf lopen de 13e. |
|
quote: +1, al is 013 zo dichtbij dat ik Aeternus wel wil gaan bekijken en dan Taake meepak voor een verslag hier op ZM No Pain, No Gain |
|
quote: De stelligheid waarmee je dit weer brengt... Alsof het niet jouw mening is maar een feit 100% anti-Kvelgeest |
|
Is het ook, maar voor dat inzicht ben jij overduidelijk te simpel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ga toch koken, trut 100% anti-Kvelgeest |
|
quote:Sterk weerwoord. (':> If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Aeternus was idd erg goed in roermond toen. wil er graag bij zijn... moet nog even kijken na roadburn, ndf en kit of er nog geld in mijn kassa zit. |
|
quote:Ook in Oberhausen dus... Stukken beter :D |
|
quote: Zat er wel in, inderdaad! |
|
Laatste keer dat ik Aeternus zag was met 1349 (werd vervangen door Panchrysia geloof ik) en Red Harvest in de Baroeg in november 2003, toen was het een sterk optreden [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 11-02-2014 22:30] No Pain, No Gain |
|
Al het werk na Bjoergvin heb ik nooit zo interessant gevonden, maar de laatste keer dat ik ze zag was het zeker vet. Al is dat ondertussen ook alweer bijna 4 jaar geleden (met Horna in Baroeg). Wie weet even checken of het nog wat is. |
|
quote: +1 |
|
Het is live vaak erg sterk ja, maar aangezien ik die week in mei al een hoop gebrek aan tijd in de planning heb staan ben ik toch afwezig. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |