|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Plebeian Grandstand wow zotte mix van geschifte grind, black en vliegende herrie https://www.facebook.com/pages/PLEBEIAN-GRANDSTAND/160680714032 Frans signature |
|
Vorige was ook leuk. |
|
Klinkt beter dan de suffe Hypnos-openingspost doet vermoeden. Een aantal releases zijn gratis te downloaden op hun Bandcamppagina: http://plebeiangrandstand.bandcamp.com/ |
|
quote: Inderdaad! Klinkt tof, de track in de openingspost Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hmmm.. NIET LIEV! maar wel goed signature |
|
quote:Sommige stukjes doen me aan Deathspell Omega denken (0:30, 1:00, 2:15). Gaat mooi over in meer Hexis/Hierophant-achtige black/hardcore. Het album How Hate Is Hard To Define lijkt op eerste gehoor veel meer richting mathcore/prog (en minder richting black) te gaan. |
|
quote: Qua nare dissonantie en sowieso klankkleur is er zeker DSO in te vinden, ja. En die riffjes op die momenten in de tijd had DSO zo kunnen doen. Overall qua complexiteit/inventiviteit haalt het net DSO niet, maar wel érg vet dat het erin zit. Hexis/Hierophant kan er ook nog niet direct opleggen, het algemene idee van black/hardcore wel. En de dosis grindchaos/powerviolenceellende dient ook niet vergeten te worden. Qua track in de openingspost dus. Benieuwd haar het hele album (van dit jaar). Dat andere album ook wel, maar spreekt me qua beschrijving iets minder aan. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-03-2014 23:01] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat Hexis hoor ik er ook wel in, zelfs een beetje Stuntman. En technische black, agressief en brutaal zonder pretentieus gelamenteer en sfeermakerij. NOMNOM signature |
|
quote: Nou Hypnosje, van net was misschien "NIET LIEV", maar dit soort bands is waarom ik jouw topics toch weleens open Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ooorw ) Vergeet Relic Point niet! signature |
|
Lowgazers is inmiddels volledig te beluisteren en gratis te downloaden op de website van Throatruiner! |
|
quote: Waar zie jij dat het gratis is? Zie op de Bandcamp van Throatruiner "5€ or more". |
|
Throatruiner heeft bij de albums zelf links staan voor gratis downloads. Vanuit daar kom je bij een Mediafire-link om hem te downloaden. |
|
quote: Ik heb hem gisteren gratis gedownload van de Bandcamp, kan hem altijd even droppen. Ik moet zeggen dat het niet mijn kopje thee is :x Die vocalen… nah. Willekeur en dictatuur! |
|
Blackened powerviolence klinkt als iets wat ik leuk ga vinden. |
|
quote: Ah, op die manier! Bedankt man. quote: Is inmiddels gelukt via die Mediafire, maar toch bedankt |
|
quote: +1! Je moeder. |
|
Ja, ik trek dit ontiegelijk goed! |
|
1ste album beluisterd. Is niet zo zeer blackened powerviolence als meer een meer hardcore en veel betere deafheaven. |
|
Nieuwe track: Tributes and Oblivions |
|
stond al op FP signature |
|
Ja, dan mag je het hier niet meer posten. |
|
Voila. |
|
Het album is inmiddels te downloaden (name your price) via de Bandcamp-pagina van Throatruiner. Weer zijn de blackmetalinvloeden nog verder naar de voorgrond gegaan, de hardcoregroove is sporadisch aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-04-2016 19:26] |
|
Hier kan ik helemaal niets mee. Ongelooflijk saaie band, het wil maar niet klikken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |